• slot

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:31 ]

    NYC schreef:
    (...)
    Vind ik nou ook, en eerlijk gezegt vind ik het blonde gewoon lelijk staan, omdat het er ontzettend nep uitziet! Sorry.


    het lijkt nep maar is het niet

    Uneventful schreef:
    Wauw, met die make-up die jij op een dag op je gezicht smeert kan ik een schilderij maken.

    omg HAHAH ik vind jou zo geweldig.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Imoani schreef:
    (...)
    omg HAHAH ik vind jou zo geweldig.


    omg HAHA ben je jaloers

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 20:13 ]

    Horrorshit schreef:
    (...)

    omg HAHA ben je jaloers

    Jaloers op jou? HAHA grappig.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Imoani schreef:
    (...)
    Jaloers op jou? HAHA grappig.


    het is bewezen hhaahah wetenschap 80% van de vrouwen of meidn zijn jaloers

    Horrorshit schreef:
    (...)

    het is bewezen hhaahah wetenschap 80% van de vrouwen of meidn zijn jaloers


    Ja maar dan kon ze heus wel een beter persoon vinden om jaloers op te worden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ja maar dan kon ze heus wel een beter persoon vinden om jaloers op te worden.


    ik was degene niet die gemeen deed . jij weet niet hoe ik vroeger was vraag maar hier aan paar personen ik was zo agressief dat ik van alles zei . ik ben zo veranderd en dat merk ik nu pas . ik zou haar nu verrot schelden maar ik beheers me en doe het toch niet er zat een steekje bij mij los in me kop . ik wil normaal zijn niet als een agressieve meid overkomen ben gelukkig anders geworden

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 20:19 ]

    is hetzelfde nu een (voorbeeld) niet denken , als ik nu zeg ik neuk met iedereen ga je ook zeggen doe wat je wilt jouw leven boeit mij niet. zelfde hier mee boeit mij niet hoe anderen over me denken . maar tips zijn altijd welkom

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 20:22 ]

    Horrorshit schreef:
    (...)

    ik was degene niet die gemeen deed . jij weet niet hoe ik vroeger was vraag maar hier aan paar personen ik was zo agressief dat ik van alles zei . ik ben zo veranderd en dat merk ik nu pas . ik zou haar nu verrot schelden maar ik beheers me en doe het toch niet er zat een steekje bij mij los in me kop . ik wil normaal zijn niet als een agressieve meid overkomen ben gelukkig anders geworden

    Owh sorry hoor dat ik zei dat ik Uneventful geweldig vond. And I don't give a fuck dat er een steek bij je los zat.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Padalecki schreef:
    Ik vind bruin haar het mooist. En dit mag je niet gemeen opvatten, maar je gebruikt veel te veel make-up. Je bent een heel mooi meisje, jij hebt dat niet nodig. Een naturellook apprecieren veel meer mensen.


    Life is a beautiful struggle

    Horrorshit schreef:
    (...)

    ik was degene niet die gemeen deed . jij weet niet hoe ik vroeger was vraag maar hier aan paar personen ik was zo agressief dat ik van alles zei . ik ben zo veranderd en dat merk ik nu pas . ik zou haar nu verrot schelden maar ik beheers me en doe het toch niet er zat een steekje bij mij los in me kop . ik wil normaal zijn niet als een agressieve meid overkomen ben gelukkig anders geworden


    Niet gemeen bedoelt maar misschien moet jij een pyschiater bezoeken. Jij zegt of zij jaloers op je is, en als je haar verrot had uitgescholden waren er de personen geweest die haar beschermden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Horrorshit schreef:
    is hetzelfde nu een (voorbeeld) niet denken , als ik nu zeg ik neuk met iedereen ga je ook zeggen doe wat je wilt jouw leven boeit mij niet. zelfde hier mee boeit mij niet hoe anderen over me denken . maar tips zijn altijd welkom

    Omg daar gaan we weer ._.
    *denkt naar maanden terug*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Horrorshit schreef:
    is hetzelfde nu een (voorbeeld) niet denken , als ik nu zeg ik neuk met iedereen ga je ook zeggen doe wat je wilt jouw leven boeit mij niet. zelfde hier mee boeit mij niet hoe anderen over me denken . maar tips zijn altijd welkom

    Cool story bro, tell it again or write a book and selll it to people that give a fuck :'D


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Horrorshit schreef:
    (...)

    het lijkt nep maar is het niet

    Nou het slaat enorm geel uit en het is gewoon niet mooi, ik zou het weer bruin doen als ik jou was, staat je veel beter!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Niet gemeen bedoelt maar misschien moet jij een pyschiater bezoeken. Jij zegt of zij jaloers op je is, en als je haar verrot had uitgescholden waren er de personen geweest die haar beschermden.
    Alsof het me raakt als ze me ging uitschelden -gayhand-


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber