• slot

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:31 ]

    maarja ik ga me haren doen en make-up naar iemand toe later . lees de reacties dalijk wel (H)

    Je moet je haar eens stijlen :9~


    I live for the applause, you will die for it.

    Omg, jij trekt een arrogant gezicht ;L & je moet je wenkbrauwen niet zo raar doen, zo lijkt het net of je rimpels hebt. Zo word je er niet mooier op hoor(';
    Ik zou voor het bruin gaan, want het 'blond' lijkt meer op geel.


    Me so good.

    Shockwave schreef:
    Je moet je haar eens stijlen :9~


    heb vandaag me 4 style tang gekocht ga het zo uitproberen :$

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 22:40 ]

    bruin vind ik persoonlijk veel mooier. Het staat je beter (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Phenomena schreef:
    bruin vind ik persoonlijk veel mooier. Het staat je beter (:


    thanks (H)

    Meid, echt, ten eerste, haal alsjeblieft die 30 lagen make-up van je gezicht af en glimlach of zo. Die duckface maakt je er echt niet mooier op. Dus doe voortaan gewoon een wat beter passende lipgloss, lippenstift op je lippen, die niet zo licht is want dat komt echt ordinair over. I'm sorry.
    Ik vind dat "blonde" trouwens echt heel lelijk, het lijkt meer geel / oranje, dus ik zou voor bruin gaan, dat oogt veel natuurlijker.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind bruin ook wel het mooiste. Maar als jij zin hebt in blond, moet je voor blond gaan (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Godric schreef:
    Ik vind bruin ook wel het mooiste. Maar als jij zin hebt in blond, moet je voor blond gaan (:


    geheh(H)

    veel meisjes zeggen dat haar me geel is maar het is goud dat zie ik als blond

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 11:04 ]

    Horrorshit schreef:
    veel meisjes zeggen dat haar me geel is maar het is goud dat zie ik als blond

    Mar als je het permanent/verf is het vaak geel :3.
    Had ik ook met blonde plukjes in mijn haar .Later word het vaak wat minder geel .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bruin vind ik mooier bij je staan


    Love sheds light one the darkest of times

    BeRavenclaw schreef:
    (...)
    Mar als je het permanent/verf is het vaak geel :3.
    Had ik ook met blonde plukjes in mijn haar .Later word het vaak wat minder geel .


    ow oke

    Raveleijn schreef:
    Holy s-

    deze kon ik niet laten:


    WINNING. :')


    All was well.

    Cinna schreef:
    Meid, echt, ten eerste, haal alsjeblieft die 30 lagen make-up van je gezicht af en glimlach of zo. Die duckface maakt je er echt niet mooier op. Dus doe voortaan gewoon een wat beter passende lipgloss, lippenstift op je lippen, die niet zo licht is want dat komt echt ordinair over. I'm sorry.
    Ik vind dat "blonde" trouwens echt heel lelijk, het lijkt meer geel / oranje, dus ik zou voor bruin gaan, dat oogt veel natuurlijker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.