• Antichrist.



    SeverusSnape schreef:
    (...)

    Wtf?

    Ja ik dacht, is een keer wat anders dan al dit gezeur (bloos)


    -

    SeverusSnape schreef:
    (...)

    Wtf?


    ik vind het wel grappig, dit topic is toch al verneukt dus dan kan dit er ook wel bij :W


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Genius schreef:

    hahaha _O_


    Shoganai i ne~

    Jongens, we gaan niet offtopic he? (N)


    Life is hard and then we die

    Ik ga nu echt ophouden, want ik vind jullie onmogelijk -jullie vinden dat wss ook van mij- so shut the fack up en klaar einde discussie!

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juli 2011 - 20:53 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    (...)
    FF voor de duidelijkhied: Ik had in het begin gepost dat ik niet christelijk ben maar islamitisch.. Now you're going to LYFAO, dus ga ik het ff uitleggen want jij gaat nu denken waarom bemoei je je ermee.
    Ik had gezegd: Ik vind het zelfs beledigend omdat het in principe over dezelfde god gaat als dat van ons en over een godsdienst. Maa later reageerde zij er weer op en toen weer ik en toen weer zij en toen blah blah blah en kwamen we tot dit punt. OK?


    Dat van zelfde god klopt wel Christendom/Islam/Jodendom hebben als het waren zelfde god. Ik snap dat mensen het nu eenmaal beledingt op kunnen vatten. Maar het is een username en al dat gezeik er omheen wordt je gewoon moe van, En ik zeg niet dat alleen de mensen die het beledigen opvatten aan het zeiken waren want de andere die erop in gingen waren net zo goed wel aan het zeiken want iedereen heeft eige mening respecteer die, ikzelf heb daar ook wel een moeite mee en dat heeft iedereen dat is mensenlijk.


    (Be)lieve in (you)rself

    PUKKELxDING schreef:
    Jongens, we gaan niet offtopic he? (N)

    Het zijn meisjes (clown)


    -

    MrsChartered schreef:
    IK GA NU ECHT OPHOUDEN, WANT IK VIND JULLIE ONMOGELIJK -JULLIE VINDEN DAT WSS OOK VAN MIJ- SO SHUT THE FACK UP EN KLAAR EINDE DISCUSSIE!


    Lol, de discussie was allang afgelopen met jou hoor.

    Antichrist schreef:
    (...)

    Lol, de discussie was allang afgelopen met jou hoor.

    OK.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    I like eggs.


    We're all mad here.

    Miyazaki schreef:
    I like eggs.


    Miyazaki schreef:
    I like eggs.


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    (...)



    Niet grappig meer.

    Antichrist schreef:
    (...)




    We're all mad here.

    Miyazaki schreef:
    (...)




    (Be)lieve in (you)rself