• Ik zag een ban voor 'faken van vriendje'. Ben ik de enige die dat niet begrijpt? En wat betekent dat?


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Stonem schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je? Of er wel genoeg mods online zijn om direct te zeggen of ze het ermee eens zijn of niet? ;p


    Nee, op mijn vragen van toen ik geband werd.


    Your make-up is terrible

    Vragen over je ban kun je altijd stellen, aan elke mod wel, en anders kan diegene je weer doorverwijzen. Gewoon even een PB'tje o.i.d.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stonem schreef:
    (...)
    Gewoon een paar mods samen, we beslissen dat soort dingen nooit in ons eentje, net zoals er altijd een bepaald aantal mods het eens moeten zijn met een ban, voordat er geband mag worden.
    '

    Waarom deed er in mijn topic dan een mod leuk mee voordat een andere me bande?

    haha fantastisch, straks krijgt Jasper (Figlio en tevens mijn buurjongen) nog zo een fakeding om dat hij geen pc heeft thuis en altijd hier op Q komt surfen :'D
    nu ja faken moet je niet doen ofcourse, het is tenslotte bij wet verboden
    (nerd)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    LetsKrull schreef:
    (...)
    Ja, voor faken kan je geband worden en dus ook voor een fake vriendje, maar ik moet er wel bij zeggen dat het niet zo is dat je zonder waarschuwing gelijk een ban krijgt. Er gaan eerst waarschuwingen aan vooraf, net zoals bij andere dingen waarvoor een user een ban kan krijgen.
    Is het dan ook erg als je een andere naam neemt en leeftijd omdat je gewoon niet jouw gegevens erop wilt, want ik heb een account met iemand en daar klopt wel niet alles.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Atmosphere schreef:
    (...)'

    Waarom deed er in mijn topic dan een mod leuk mee voordat een andere me bande?


    Inderdaad. Dat snap ik dan ook niet. ;s

    Passerby schreef:
    (...)Is het dan ook erg als je een andere naam neemt en leeftijd omdat je gewoon niet jouw gegevens erop wilt, want ik heb een account met iemand en daar klopt wel niet alles.

    Nee. Ik heb ook bij mijn naam: 18 staan en als leeftijd: 96. Nog nooit een waarschuwing voor gehad :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Atmosphere schreef:
    (...)'

    Waarom deed er in mijn topic dan een mod leuk mee voordat een andere me bande?

    Alrighto. Ik wilde iets op m'n mobiel typen, maar daar heb ik toch vanaf gekeken :'D Ehm, ten eerste. Het is niet zo dat álle mods het eens moeten zijn. Wij hanteren een aantal van minimaal vijf mods die het ermee eens moeten zijn. Natuurlijk spreken we de mogelijkheden altijd nog door, als een aantal mods het er niet mee eens zijn. Die mod die in jouw topic reageerde: het kan ook zijn dat die toen nog niet op de hoogte was van deze regel. Dat kan voorkomen, we zijn niet perfect 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Atmosphere schreef:
    (...)'

    Waarom deed er in mijn topic dan een mod leuk mee voordat een andere me bande?
    Dat is de macht van meeste stemmen gelden. Ik heb dat ook een keer gehad, dat ik leuk meedeed en dat de andere mods toen vonden dat ze geband moest worden. Voelde ik me echt heel schuldig over...


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat is de macht van meeste stemmen gelden. Ik heb dat ook een keer gehad, dat ik leuk meedeed en dat de andere mods toen vonden dat ze geband moest worden. Voelde ik me echt heel schuldig over...

    Aww. (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat is de macht van meeste stemmen gelden. Ik heb dat ook een keer gehad, dat ik leuk meedeed en dat de andere mods toen vonden dat ze geband moest worden. Voelde ik me echt heel schuldig over...


    Ah, Conclusie; Sommige mods zijn te streng en houden gewoon van de macht die ze hebben om een user te bannen. (:

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ah, Conclusie; Sommige mods zijn te streng en houden gewoon van de macht die ze hebben om een user te bannen. (:

    Ik denk dat dat een onjuiste conclusie is :') Het zijn niet altijd dezelfde mods die het ergens mee eens zijn. Dat verschilt per keer en per zaak. Het is niet alsof we kicken op 't geven van een ban :'D Het is nou eenmaal zo dat de meeste stemmen gelden, tenzij 'de tegenpartij' - dus de mods die er tegen zijn - een heel goed argument hebben. Dan kunnen we dat er altijd in meenemen. Anders kunnen we nooit tot een beslissing komen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, als jij bijvoorbeeld dezelfde IP hebt als een jongen hier op Q, en je hebt niets met die jongen te maken fake jij die jongen waarschijnljk. Kinda logisch.

    Ik heb een broer, die heeft ook een account, en die woont bij mijn thuis, dus met hetzelfde IP, en dan?


    Alis volat propriis

    Hoe komen jullie er achter als iemand een profiel aanmaakt voo iemand die niet bestaat?? of als iemand is geband, dan kan diegene toch weer een account maken? hoe weten jullie dan of het dezelfde persoon is?
    Ik wil het heel graag weten alsjeblieft!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Aw, stel nou dat je geen vrienden hebt en er paar faket, en dan word je geband.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.