Wreck schreef:
(...)
Ja maar dat zegt ook niet altijd alles.
Nou, als jij bijvoorbeeld dezelfde IP hebt als een jongen hier op Q, en je hebt niets met die jongen te maken fake jij die jongen waarschijnljk. Kinda logisch.
Wat maakt het nou uit of je je poppetje op blauw of roze zet? Misschien wil je gewoon anoniem blijven en zet je hem op een blauw poppetje. I don't see the problem ?
Nou, als jij bijvoorbeeld dezelfde IP hebt als een jongen hier op Q, en je hebt niets met die jongen te maken fake jij die jongen waarschijnljk. Kinda logisch.
Ja dat wel, maar als vriendje bijv. Dat bedoel ik ermee.
Het was een grapje, ja. En why the fuck is dat 'strafbaar'?
Het is tegen de regels van Quizlet, en die zijn er niet voor niets
Anyway, ik ga hier verder geen discussie over maken, als je ergens een waarschuwing voor hebt gehad, en daarna gewoon verder gaat, grapje of niet, kun je andere straffen verwachten.
Maar goed, ik zal hier verder wel over ophouden, want dit schiet toch niet op (:
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
Wreck schreef:
(...)
Je vriendje moet dan ook op een ander IP zitten, bij zichzelf thuis. Is dat niet het geval, word er om een foto gevraagt, waar hij opstaat met zijn naam en username.
Wreck schreef:
(...)
Als wij dat vermoeden sturen we een fakertest. Als we het zeker weten/er geen sign wordt gemaakt, wordt er geband. Faken is strafbaar bij de wet, dus verboden.
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.