• Ik zag een ban voor 'faken van vriendje'. Ben ik de enige die dat niet begrijpt? En wat betekent dat?

Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

Atmosphere schreef:
    (...)

Dat déeeed ik. Daarom, ik had hem toen óok terug veranderd. Ik deed het later pas opnieuw voor de grap, dat duurde hooguit 5 minuten.

Hm, maar ja. Dan heb je 'm toch weer terug veranderd, terwijl je wist dat 't niet mocht. Je moet toch ergens een grens trekken... maar ik vind dat we nu geen oude koeien meer uit de sloot moeten halen. Het is toen zo opgelost (: Of je het er nou wel of niet mee eens bent, het blijft zo. Misschien kon het wel anders opgelost worden, maar ook daar hebben we nu niks aan. Natuurlijk is 't wel zuur voor jou als je het gewoon als grapje bedoelde, dat snap iek.

"I shut my eyes in order to see.'

Nim schreef:
    (...)
    Hm, maar ja. Dan heb je 'm toch weer terug veranderd, terwijl je wist dat 't niet mocht. Je moet toch ergens een grens trekken... maar ik vind dat we nu geen oude koeien meer uit de sloot moeten halen. Het is toen zo opgelost (: Of je het er nou wel of niet mee eens bent, het blijft zo. Misschien kon het wel anders opgelost worden, maar ook daar hebben we nu niks aan. Natuurlijk is 't wel zuur voor jou als je het gewoon als grapje bedoelde, dat snap iek.

Dé mod heeft gesproken. (cat)

Where there is a sea there are pirates...

Captain schreef:
    (...)

Zo indrukwekkend vond ik die speech niet eigenlijk? :'D

Captain schreef:
    (...)

Sure.. (no_chears)

-

waarom zou iemand dit doen??
    het is gewoon zielig

You can't not look cool with a crossbow.

Atmosphere schreef:
    (...)

Ik was maar aan het lachen hoor... :x

Where there is a sea there are pirates...

Genius schreef:
    (...)
    Sure.. (no_chears)

(wbw)

Atmosphere schreef:
    (...)

Als 'ie nou wel/niet indrukwekkend is, idrc 8D Als de boodschap maar overkomt, right. Het is vervelend voor jou dat 't zo gebeurd is, kloar. Maar toentertijd is 't zo opgelost, en daar hadden ze vast hun reden voor 8D

Nim schreef:
    (...)
    Als 'ie nou wel/niet indrukwekkend is, idrc 8D Als de boodschap maar overkomt, right. Het is vervelend voor jou dat 't zo gebeurd is, kloar. Maar toentertijd is 't zo opgelost, en daar hadden ze vast hun reden voor 8D

I know, you made your point. Ik reageerde op het ''Dé mod heeft gesproken,'' gebeuren.

8D

Nim schreef:
    (...)
    (wbw)

Hahaha :'D ons geheimpje he!

-

Atmosphere schreef:
    (...)

I know, you made your point. Ik reageerde op het ''Dé mod heeft gesproken,'' gebeuren.

8D

Oké, goed. Zand erover? (baby)

Nim schreef:
    (...)
    Oké, goed. Zand erover? (baby)

Jaaa ^^

Genius schreef:
    (...)
    Hahaha :'D ons geheimpje he!

Uh-huuuh. (krul) *Fluit*

Als we toch bezig zijn wil ik ook zeuren.
    Ik kreeg na anderhalve week een waarschuwing, ik weet trouwens niet eens of het een waarschuwing was, over dat mijn naam ongepast was. Dus ik vroeg waarom ik het pas na anderhalve week hoorde, maar dat was dus omdat de MODS het vergeten waren. Maar dat is dan toch ook best wel raar? Je vergeet toch niet zo iets met z'n allen?

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Raiskattiin schreef:
    Als we toch bezig zijn wil ik ook zeuren.
    Ik kreeg na anderhalve week een waarschuwing, ik weet trouwens niet eens of het een waarschuwing was, over dat mijn naam ongepast was. Dus ik vroeg waarom ik het pas na anderhalve week hoorde, maar dat was dus omdat de MODS het vergeten waren. Maar dat is dan toch ook best wel raar? Je vergeet toch niet zo iets met z'n allen?

Hm, we hebben een lange tijd overleg gehad over wel/niet gepaste usernames (: Want het is moeilijk om daar een grens te trekken. Over het vergeten... het is niet zo dat alle mods zich tegelijk met alle zaken bezighouden. Dat is meestal verdeeld. Je kan zo makkelijk iets vergeten... da's ook maar menselijk 8) Misschien een beetje slordig, maar jij vergeet net zo goed weleens iets belangrijks. Het kan dus net zo goed zijn dat we op dat moment ook nog in overleg zaten.

[ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 22:15 ]