• Ik zag een ban voor 'faken van vriendje'. Ben ik de enige die dat niet begrijpt? En wat betekent dat?


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    underwaterr schreef:
    (...)

    oh oke, gelukkig ;)
    maarja ze zit toch nooit op Q,


    Dan is het ook niet erg. Er gebeurt ook pas iets als ze iemand verdenken van faken. Ze zitten niet iedereens IP na te kijken hoor.


    Your make-up is terrible

    Mensen beetje ontopic graag? :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Captain schreef:
    (...)
    Dat was ook niet serieus bedoeld.

    Nee natuurlijk niet :')


    -

    Faken is bij de wet verboden, dus ook hier. En er gaan altijd waarschuwingen aan vooraf, tenzij het bewijs overduidelijk is. Wordt daar niks mee gedaan? Dan kan er een ban volgen, ja.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nim schreef:
    Faken is bij de wet verboden, dus ook hier. En er gaan altijd waarschuwingen aan vooraf, tenzij het bewijs overduidelijk is. Wordt daar niks mee gedaan? Dan kan er een ban volgen, ja.


    Nynkee, waarom kreeg ik geen waarschuwing?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nynkee, waarom kreeg ik geen waarschuwing?

    Omdat het bij jou, zoals ik ook al zei, misschien wel overduidelijk was dat jij er mee te maken had. Dat weet ik zo niet precies (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nim schreef:
    (...)
    Omdat het bij jou, zoals ik ook al zei, misschien wel overduidelijk was dat jij er mee te maken had. Dat weet ik zo niet precies (:


    Hm okay...
    Ik had het daarvoor al opgelost en ik kreeg geen enkel bericht op Q erover eigenlijk, alleen via msn van jullie.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hm okay...
    Ik had het daarvoor al opgelost en ik kreeg geen enkel bericht op Q erover eigenlijk, alleen via msn van jullie.

    Nouja, weetje. Ik heb me er verder toen niet zo mee beziggehouden, maar ik vertrouw erop dat er juist gehandeld is op dat moment 8D Verder weet ik 't niet, en kan ik er ook niks over zeggen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nim schreef:
    (...)
    Nouja, weetje. Ik heb me er verder toen niet zo mee beziggehouden, maar ik vertrouw erop dat er juist gehandeld is op dat moment 8D Verder weet ik 't niet, en kan ik er ook niks over zeggen.



    Haha okay, wie was het dan? :'D Want ik ben nogsteeds benieuwd.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Haha okay, wie was het dan? :'D Want ik ben nogsteeds benieuwd.

    Gewoon een paar mods samen, we beslissen dat soort dingen nooit in ons eentje, net zoals er altijd een bepaald aantal mods het eens moeten zijn met een ban, voordat er geband mag worden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Assassin schreef:
    (...)


    Haha okay, wie was het dan? :'D Want ik ben nogsteeds benieuwd.

    Pffft, keine ahnung :'D Da's al een tijd geleden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stonem schreef:
    (...)
    Gewoon een paar mods samen, we beslissen dat soort dingen nooit in ons eentje, net zoals er altijd een bepaald aantal mods het eens moeten zijn met een ban, voordat er geband mag worden.


    Haha okay. Is er wel iemand die er antwoord op kan geven dan? 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha okay. Is er wel iemand die er antwoord op kan geven dan? 8D

    Hoe bedoel je? Of er wel genoeg mods online zijn om direct te zeggen of ze het ermee eens zijn of niet? ;p


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nou ... In ieder geval, mijn vraag kreeg antwoord ... Haha! > ~ <


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha okay. Is er wel iemand die er antwoord op kan geven dan? 8D

    Neen, want we hoeven nu ook weer niet alle namen te noemen :'D Een groepje mods heeft toentertijd die beslissing genomen, zoals we altijd doen.


    "I shut my eyes in order to see.'