Faken is bij de wet verboden, dus ook hier. En er gaan altijd waarschuwingen aan vooraf, tenzij het bewijs overduidelijk is. Wordt daar niks mee gedaan? Dan kan er een ban volgen, ja.
Nim schreef: Faken is bij de wet verboden, dus ook hier. En er gaan altijd waarschuwingen aan vooraf, tenzij het bewijs overduidelijk is. Wordt daar niks mee gedaan? Dan kan er een ban volgen, ja.
Hm okay...
Ik had het daarvoor al opgelost en ik kreeg geen enkel bericht op Q erover eigenlijk, alleen via msn van jullie.
Nouja, weetje. Ik heb me er verder toen niet zo mee beziggehouden, maar ik vertrouw erop dat er juist gehandeld is op dat moment 8D Verder weet ik 't niet, en kan ik er ook niks over zeggen.
Nim schreef:
(...) Nouja, weetje. Ik heb me er verder toen niet zo mee beziggehouden, maar ik vertrouw erop dat er juist gehandeld is op dat moment 8D Verder weet ik 't niet, en kan ik er ook niks over zeggen.
Haha okay, wie was het dan? :'D Want ik ben nogsteeds benieuwd.
Haha okay, wie was het dan? :'D Want ik ben nogsteeds benieuwd.
Gewoon een paar mods samen, we beslissen dat soort dingen nooit in ons eentje, net zoals er altijd een bepaald aantal mods het eens moeten zijn met een ban, voordat er geband mag worden.
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
Stonem schreef:
(...) Gewoon een paar mods samen, we beslissen dat soort dingen nooit in ons eentje, net zoals er altijd een bepaald aantal mods het eens moeten zijn met een ban, voordat er geband mag worden.
Haha okay. Is er wel iemand die er antwoord op kan geven dan? 8D