Maar de namen had toch ook iets te maken met rechtstreeks ofzo? want mijn naam is hetzelfde als Blowjob alleen mijnte mocht omdat het niet rechtstreeks was ofzo?
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
Fellatio schreef:
Maar de namen had toch ook iets te maken met rechtstreeks ofzo? want mijn naam is hetzelfde als Blowjob alleen mijnte mocht omdat het niet rechtstreeks was ofzo?
Dus als mijn volgende naam JobBlow wordt, mag het? of Lowjob bojwolb
Fellatio schreef:
Ooh, dus als het niet rechtstreeks is mag het.
Beter.
No man is just a soldier. Every soldier is a hero.
Dat betekent niet eens dat je dat als username moet doen Seksueel getinte usernames zijn sowieso niet toegestaan en usernames die alleen maar scheldwoorden bevatten ook niet. En zoals Fellatio zegt, als het niet rechtstreeks is, dan kan 't ook nog worden toegestaan.
Nim schreef:
(...) Dat betekent niet eens dat je dat als username moet doen Seksueel getinte usernames zijn sowieso niet toegestaan en usernames die alleen maar scheldwoorden bevatten ook niet. En zoals Fellatio zegt, als het niet rechtstreeks is, dan kan 't ook nog worden toegestaan.
Ja nee, das leuk (: Ik weet al wat mijn volgende username word, no problem.