• Ik zag een ban voor 'faken van vriendje'. Ben ik de enige die dat niet begrijpt? En wat betekent dat?


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Nim schreef:
    (...)
    Hm, we hebben een lange tijd overleg gehad over wel/niet gepaste usernames (: Want het is moeilijk om daar een grens te trekken. Over het vergeten... het is niet zo dat alle mods zich tegelijk met alle zaken bezighouden. Dat is meestal verdeeld. Je kan zo makkelijk iets vergeten... da's ook maar menselijk 8) Misschien een beetje slordig, maar jij vergeet net zo goed weleens iets belangrijks. Het kan dus net zo goed zijn dat we op dat moment ook nog in overleg zaten.


    Natuurlijk vergeet ik wel eens iets belangrijks, maar de gene die mij een PB had gestuurd zei dat jullie het waren vergeten. En dat iemand het na anderhalve week weer ophelderde over dat 'Raped' niet gepast is en toen hoorde ik dus pas dat mijn naam niet mocht.

    En trouwens, was dat nou wel of geen waarschuwing?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Genius schreef:
    (...)
    Hahaha :'D ons geheimpje he!


    Ik snap hem ook eigenlijk maargoed :x


    Olive

    Raiskattiin schreef:
    (...)

    Natuurlijk vergeet ik wel eens iets belangrijks, maar de gene die mij een PB had gestuurd zei dat jullie het waren vergeten. En dat iemand het na anderhalve week weer ophelderde over dat 'Raped' niet gepast is en toen hoorde ik dus pas dat mijn naam niet mocht.

    En trouwens, was dat nou wel of geen waarschuwing?

    Zoals ik al zei, misschien zaten we ook wel net in dat overleg en is 't daardoor ook een beetje blijven liggen. Kan gebeuren. En, hm, je kan het wel een soort van waarschuwing noemen, ja (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Devin schreef:
    (...)

    Ik snap hem ook eigenlijk maargoed :x

    Klopt, ons geheimpje dan ook :'D


    -

    Nim schreef:
    (...)
    Zoals ik al zei, misschien zaten we ook wel net in dat overleg en is 't daardoor ook een beetje blijven liggen. Kan gebeuren. En, hm, je kan het wel een soort van waarschuwing noemen, ja (:


    Ah oke.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nim schreef:
    (...)
    Hm, we hebben een lange tijd overleg gehad over wel/niet gepaste usernames (: Want het is moeilijk om daar een grens te trekken.


    Jáaaaa. Er zijn mensen met 'Fuck' in hun naam, maar ik mocht geen blowjob (krul)?

    Assassin schreef:
    Een profiel voor je vriendje aanmaken die niet bestaat.


    None but ourselves can free our minds.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Jáaaaa. Er zijn mensen met 'Fuck' in hun naam, maar ik mocht geen blowjob (krul)?


    Tsja, blijkbaar is Fuck minder erg dan Raped/Blowjob. Terwijl ik het alle drie onder hetzelfde ding zou plaatsen. Maar ja.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Raiskattiin schreef:
    (...)

    Tsja, blijkbaar is Fuck minder erg dan Raped/Blowjob. Terwijl ik het alle drie onder hetzelfde ding zou plaatsen. Maar ja.


    Mindfuck is minder erg dan Raped bv. (krul) En wij zien ook niet alle namen, dus daarom dat er altijd sneakerds rondlopen.


    Olive

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Jáaaaa. Er zijn mensen met 'Fuck' in hun naam, maar ik mocht geen blowjob (krul)?

    Omfg, zeg. Is het vragenuurtje? 8D Fuck is ten eerste meer zo'n begrip dat zijn waarde heeft verloren :'D En door velen niets een zo wordt gebruikt met de originele betekenis. Als er iets staat van 'IFucketc.' dan kunnen ze, volgens mij, wel een PB'tje verwachten - weet 't zelf ook niet goed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Devin schreef:
    (...)

    Mindfuck is minder erg dan Raped bv. (krul) En wij zien ook niet alle namen, dus daarom dat er altijd sneakerds rondlopen.


    Iets met 'Fuckbieber' ofzo, zag ik op het forum langskomen ja :')

    Nim schreef:
    (...)
    Omfg, zeg. Is het vragenuurtje? 8D Fuck is ten eerste meer zo'n begrip dat zijn waarde heeft verloren :'D En door velen niets een zo wordt gebruikt met de originele betekenis. Als er iets staat van 'IFucketc.' dan kunnen ze, volgens mij, wel een PB'tje verwachten - weet 't zelf ook niet goed.


    Pff. Blowjob is toch ook niet een, waardevol woord :''D

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Iets met 'Fuckbieber' ofzo, zag ik op het forum langskomen ja :')


    IFUCKBIEBER? Normaal moest zij haar naam veranderen, daar hebben we het samen over gehad als ik me niet vergis xd.


    Olive

    Devin schreef:
    (...)

    Mindfuck is minder erg dan Raped bv. (krul) En wij zien ook niet alle namen, dus daarom dat er altijd sneakerds rondlopen.


    Fucker, Nastythought.. Sowieso de eerste, dat vind ik toch wel namen die niet kunnen.

    Maar het zal wel aan mij en mijn eigenwijsheid liggen, want daar heb ik vaker last van :')

    Maar als je nou dingen in een andere taal gaat doen, dan kan het geen kwaad. Right?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Pff. Blowjob is toch ook niet een, waardevol woord :''D

    Lol'd. Blowjob heeft maar één betekenis. Fuck wordt voor zovele dingen gebruikt :'D


    "I shut my eyes in order to see.'