• Ik zag een ban voor 'faken van vriendje'. Ben ik de enige die dat niet begrijpt? En wat betekent dat?

Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

Hooligan schreef:
    (...)
    Maar er zit ook wel een groot verschil tussen je écht voordoen als een jongen en alleen het jongen aanvinken bij instellingen. Dus ik vind het wel een beetje vaag als je daar een ban voor krijgt.

Je doet er in ieder geval niemand pijn mee...
    Maar ja, wat doe je eraan?
    Laat het gewoon rusten jongens, of maak je eigen website waar je alles wat Q verbiedt toelaat. :')

Where there is a sea there are pirates...

Hooligan schreef:
    (...)
    Maar er zit ook wel een groot verschil tussen je écht voordoen als een jongen en alleen het jongen aanvinken bij instellingen. Dus ik vind het wel een beetje vaag als je daar een ban voor krijgt.

Bij mij was het ook als grapje bedoeld. Omdat er vet veel mensen van Quizlet een topic maakten met ''Óh, een nieuwe jongen op quizlet!''
    Dus ik had een topic met ''Ik heb mijn instellingen op jongen gezet ^^!''
    Gewoon als grapje. Nou, die werd door een paar mods (als ik het goedheb) gewoon leuk opgevat als grapje en ik wilde het gewoon weer terugveranderen. Natuurlijk zitten er altijd nog die meisjes, die vinden dat ze een vét hoge rang hebben als mod en vinden dat ze de humor moeten verpesten van andere Users en zoéen heeft mij dus even een ban gegeven van 7 dagen. Omdat ik ook al een 'waarschuwing' daarover had? Ja tuurlijk ja. Ga mijn lol verpesten door me 7 dagen te bannen joh, het is niet alsof er ook maar iemand last had van dat topic. Damn, rage.

Assassin schreef:
    (...)

Nou, als iemand zich voordoet als iemand die je niet bent kan je toch echt een ban verwachten, al vind ik meteen perma zo overdreven.

Ik had gewoon mijn instellingen als 'grapje' op jongen gezet, omdat de 'jongens' zóveel aandacht kregen. Iedereen wist dat ik het zo weer terug ging zetten en het was helemaal niet verkeerd bedoeld.. Tja.

Atmosphere schreef:
    (...)

Bij mij was het ook als grapje bedoeld. Omdat er vet veel mensen van Quizlet een topic maakten met ''Óh, een nieuwe jongen op quizlet!''
    Gewoon als grapje. Nou, die werd door een paar mods (als ik het goedheb) gewoon leuk opgevat als grapje en ik wilde het gewoon weer terugveranderen. Natuurlijk zitten er altijd nog die meisjes, die vinden dat ze een vét hoge rang hebben als mod en vinden dat ze de humor moeten verpesten van andere Users en zoéen heeft mij dus even een ban gegeven van 7 dagen. Omdat ik ook al een 'waarschuwing' daarover had? Ja tuurlijk ja. Ga mijn lol verpesten door me 7 dagen te bannen joh, het is niet alsof er ook maar iemand last had van dat topic. Damn, rage.

Ik weet niet waar jij zo boos om bent, maar je bent daar wel degelijk voor gewaarschuwd van te voren, ik zie een waarschuwing op je strafblad staan :Y)

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Atmosphere schreef:
    (...)

Ik had gewoon mijn instellingen als 'grapje' op jongen gezet, omdat de 'jongens' zóveel aandacht kregen. Iedereen wist dat ik het zo weer terug ging zetten en het was helemaal niet verkeerd bedoeld.. Tja.

7 dagen ban? Serieus waar slaaaaat dat op. --' Ach ja, sommige mods voelen zich inderdaad beter dan de ander :Y)

To infinity and beyond •

Atmosphere schreef:
    (...)

Dat heb ik ook eens gedaan en ik kreeg ook geen ban, echt heel overdreven van de mods. Maar er zitten er ook een paar tussen die eh... :x

Your make-up is terrible

Stonem schreef:
    (...)
    Ik weet niet waar jij zo boos om bent, maar je bent daar wel degelijk voor gewaarschuwd van te voren, ik zie een waarschuwing op je strafblad staan :Y)

Het was een grapje, ja. En why the fuck is dat 'strafbaar'?:Y):Y)

Met zeuren kom je ook niet ver mensen (joehoe)

-

Is er wel eens een mod geband :'D

SLOAN.

Maar hoe weten jullie of iemand faked of niet? I don't get it, ik vind het weird, ook als iemand dat doet, maar even to the point. How?

christ, sommige dingen hier op Q zijn echt achterlijk lol.

I live for the applause, you will die for it.

Atmosphere schreef:
    (...)

Uhu indeed

Wreck schreef:
    Maar hoe weten jullie of iemand faked of niet? I don't get it, ik vind het weird, ook als iemand dat doet, maar even to the point. How?

IP-check?

Your make-up is terrible

Wreck schreef:

Rutger is gewoon een hacker, jullie privacy is niet safe, mensen. (cat)

Where there is a sea there are pirates...

Assassin schreef:
    (...)

IP-check?

Ja maar dat zegt ook niet altijd alles.