• Ik zag een ban voor 'faken van vriendje'. Ben ik de enige die dat niet begrijpt? En wat betekent dat?


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Goh is mij ook overkomen, alleen had ik dat profiel niet gemaakt... maar ik ben erin getrapt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    MrsChartered schreef:
    Hoe komen jullie er achter als iemand een profiel aanmaakt voo iemand die niet bestaat?? of als iemand is geband, dan kan diegene toch weer een account maken? hoe weten jullie dan of het dezelfde persoon is?
    Ik wil het heel graag weten alsjeblieft!

    Via het IPadres, of als diegene veel overeenkomsten vertoont met een andere user op 't zelfde IP. Eigenlijk gewoon als iemand verdacht over komt in z'n gedrag etc. Het hoeft niet áltijd zo te zijn dat meerdere accounts op eenzelfde IP adres betekent dat er gefaked wordt. Vaak wordt er veel aandacht gevraagd d.m.v. dat gefakede account.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Giants schreef:
    Aw, stel nou dat je geen vrienden hebt en er paar faket, en dan word je geband.

    Dus, je hebt niks en dan verlies je zelfs dat ...

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 20:16 ]


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Levine schreef:
    Het is best sneu, maar wordt je daar écht voor geband?


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Nim schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat een onjuiste conclusie is :') Het zijn niet altijd dezelfde mods die het ergens mee eens zijn. Dat verschilt per keer en per zaak. Het is niet alsof we kicken op 't geven van een ban :'D Het is nou eenmaal zo dat de meeste stemmen gelden, tenzij 'de tegenpartij' - dus de mods die er tegen zijn - een heel goed argument hebben. Dan kunnen we dat er altijd in meenemen. Anders kunnen we nooit tot een beslissing komen.


    En dus al die mods vonden dat humor niet kon op deze site en dat ze dat maar met een ban moesten belonen? Leuk ja.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    En dus al die mods vonden dat humor niet kon op deze site en dat ze dat maar met een ban moesten belonen? Leuk ja.

    Da's wel erg zwart-wit, hè. Alsof die mods dan gelijk geen humorbesef hebben. Het was als grapje bedoeld, vervolgens kreeg je een waarschuwing, negeerde die en kreeg daarvoor een ban. That's the story.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hmm. Kijk weet je wat het is. Soms reageren mod's té overdreven. Dat is een feit. Maar ze proberen alleen maar deze site gezellig te houden en te zorgen dat er geen puinhoop ontstaat.


    To infinity and beyond •

    Ik hou niet van mods, sorry. PUKKELxDING is een uitzondering en LetsKrull ook, omdat ze gewoon wel aardig doen enzo, en Nimf ook, maar soms vind ik jullie best humorloos...
    Ik ben ook geband, 7 dagen, omdat mijn vriendje vaak op mijn computer op Q kwam aangezien die bijna bij ons in woont, en ik log dus nooit uit (je blijft ingelogd tot je op "uitloggen" drukt, dus ja, was wel steeds achter elkaar online). Mijn ouders vinden het sowieso een slechte site, met slecht bestuur aangezien het User-Generated is en mods ook fakers kunnen zijn. Daar geef ik dan weer niets om maar oké.

    @ Atmosphere; YOU ROCK! Zou ik ook moeten doen. Nou, doe ik beter niet omdat ik geen problemen wil met niet nader te noemen mods, maar ik vond het wel heel grappig. Humorloosheid zuigt.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Nim schreef:
    (...)
    Da's wel erg zwart-wit, hè. Alsof die mods dan gelijk geen humorbesef hebben. Het was als grapje bedoeld, vervolgens kreeg je een waarschuwing, negeerde die en kreeg daarvoor een ban. That's the story.


    Nee dus.
    Ik kreeg géen waarschuwing daarvoor. Ik kreeg een andere keer een waarschuwing, toen werd ik gewoon gebanned, voor een grap. Zonder eerst een waarschuwing of iets te zeggen.
    Get your story right.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Nee dus.
    Ik kreeg géen waarschuwing daarvoor. Ik kreeg een andere keer een waarschuwing, toen werd ik gewoon gebanned, voor een grap. Zonder eerst een waarschuwing of iets te zeggen.
    Get your story right.

    Je kreeg een waarschuwing over je aangegeven geslacht (: En daarvoor ben je daarna geband. Het staat allemaal in je strafblad.


    "I shut my eyes in order to see.'

    PallasAthene schreef:
    Ik hou niet van mods, sorry. PUKKELxDING is een uitzondering en LetsKrull ook, omdat ze gewoon wel aardig doen enzo, en Nimf ook, maar soms vind ik jullie best humorloos...
    Ik ben ook geband, 7 dagen, omdat mijn vriendje vaak op mijn computer op Q kwam aangezien die bijna bij ons in woont, en ik log dus nooit uit (je blijft ingelogd tot je op "uitloggen" drukt, dus ja, was wel steeds achter elkaar online). Mijn ouders vinden het sowieso een slechte site, met slecht bestuur aangezien het User-Generated is en mods ook fakers kunnen zijn. Daar geef ik dan weer niets om maar oké.

    @ Atmosphere; YOU ROCK! Zou ik ook moeten doen. Nou, doe ik beter niet omdat ik geen problemen wil met niet nader te noemen mods, maar ik vond het wel heel grappig. Humorloosheid zuigt.

    Genoeg humor hier :Y) Maar we moeten 't spel wel spelen volgens de regels. Anders wordt 't een zooitje. En de reden dat wij zo op het faken gericht zijn, is ook omdat het wettelijk ook strafbaar is. Q kan er zelfs door in de problemen komen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nim schreef:
    (...)
    Je kreeg een waarschuwing over je aangegeven geslacht (: En daarvoor ben je daarna geband. Het staat allemaal in je strafblad.


    Maar dat was maanden daarvoor :'D en ik wilde het terug veranderen want het was een grapje.

    Trouwens, je hebt meerdere waarschuwingen gehad en omdat dat van het geslacht er ook nog bij kwam, kreeg je een ban. Want als je meer dan, hm, drie waarschuwingen hebt, dan volgt daar meestal een ban op. Zo staat het ook beschreven bij je ban. En als het maanden daarvoor was, dan had je tijd genoeg om je geslacht alsnog te veranderen? 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Levine schreef:
    Het is best sneu, maar wordt je daar écht voor geband?


    I´m nothing special.

    Nim schreef:
    Trouwens, je hebt meerdere waarschuwingen gehad en omdat dat van het geslacht er ook nog bij kwam, kreeg je een ban. Want als je meer dan, hm, drie waarschuwingen hebt, dan volgt daar meestal een ban op. Zo staat het ook beschreven bij je ban. En als het maanden daarvoor was, dan had je tijd genoeg om je geslacht alsnog te veranderen? 8)


    Dat déeeed ik. Daarom, ik had hem toen óok terug veranderd. Ik deed het later pas opnieuw voor de grap, dat duurde hooguit 5 minuten.