• Ik zag een ban voor 'faken van vriendje'. Ben ik de enige die dat niet begrijpt? En wat betekent dat?

Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

Captain schreef:
    (...)
    Als dat 'vriendje' van je dezelfde IP-adres heeft als jij, dan is het duidelijk dat het een faker is. :3

En als je samen woont dan? ...
    Ik vind het een beetje weird allemaal, :')

Mijn ex heeft hier een account op mijn mail, gemaakt op mijn oude pc. Dat kan ook opgevat worden als faken lijkt me dan.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Nevada schreef:
    (...)
    Ik had het eigenlijk over iemand anders(cat)

Bo?

Your make-up is terrible

Wreck schreef:
    (...)
    En als je samen woont dan? ...
    Ik vind het een beetje weird allemaal, :')

Mja. Stel, je hebt je facebook of iets anders opgegeven en daar staat dat je helemaal geen vriendje hebt, dan ja... :3

Where there is a sea there are pirates...

Stonem schreef:
    (...)
    Het is tegen de regels van Quizlet, en die zijn er niet voor niets :-)
    Anyway, ik ga hier verder geen discussie over maken, als je ergens een waarschuwing voor hebt gehad, en daarna gewoon verder gaat, grapje of niet, kun je andere straffen verwachten.
    Maar goed, ik zal hier verder wel over ophouden, want dit schiet toch niet op (:

Het was een fucking jaar later?

Captain schreef:
    (...)
    Mja. Stel, je hebt je facebook of iets anders opgegeven en daar staat dat je helemaal geen vriendje hebt, dan ja... :3

Dat is bullshit. Waarom zou je persé op facebook moeten zetten dat je een vriendje hebt :')

-

Kom op mensen, maak nu geen ruzie om iets wat allang voorbij is. Je kan het toch niet veranderen, waarom moet je er dan nog om piekeren? (flower)

Wreck schreef:
    (...)
    Ja maar dat zegt ook niet altijd alles.

Idd want als iemand mijn IP-checkt vinden ze informatie over men pa waarschijnlijk dus...Niet altijd kan een IP-Check kloppen. -Nu zit ik op mijn eigen PC maar stel dat ik op die van men pa zit?-
    Nu ja ik kan beter men mond houden en met dat 'jongen instelling gedoe' ik heb het ook ooit gedaan en een waarschuwing gehad en nog een paar. Maar hé soms gaan mods wel té ver. Soms ik zeg niet altijd. Dus ja... Misschien beter deze discussie stilaan stoppen. Straks hebben hier verschillende mensen weer een waarschuwing :'D

You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

Atmosphere schreef:
    (...)

Het was een fucking jaar later?

Echt onzin. :x

Your make-up is terrible

Genius schreef:
    (...)
    Dat is bullshit. Waarom zou je persé op facebook moeten zetten dat je een vriendje hebt :')

Dat moet je niet perse doen. Maar er zijn veel andere manieren om erachter te komen, het is maar een voorbeeld.
    Het is trouwens ook niet noodzakelijk in deze situatie om zo scherp uit de hoek te komen.

TaeKey schreef:
    (...)

Idd want als iemand mijn IP-checkt vinden ze informatie over men pa waarschijnlijk dus...Niet altijd kan een IP-Check kloppen. -Nu zit ik op mijn eigen PC maar stel dat ik op die van men pa zit?-
    Nu ja ik kan beter men mond houden en met dat 'jongen instelling gedoe' ik heb het ook ooit gedaan en een waarschuwing gehad en nog een paar. Maar hé soms gaan mods wel té ver. Soms ik zeg niet altijd. Dus ja... Misschien beter deze discussie stilaan stoppen. Straks hebben hier verschillende mensen weer een waarschuwing :'D

Elke PC heeft dezelfde IP in hetzelfde huis op dezelfde verbinding. Daarbij doen ze een IP-check om te kijken welke users er allemaal op dat IP zaten, niet om erachter te komen van wie het nou is.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Bo?

Nee, die ene die andere mensen op haar account liet :')

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Faken in het algemeen is gewoon verboden, dat staat gewoon in de huisregels en als je die overtreedt dan krijg je een waarschuwing en negeer je die dan krijg je een ban. Punt. :'D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Ik vind niet dat ze zomaar je IP mogen bekijken, maar oké.

To infinity and beyond •

Captain schreef:
    Kom op mensen, maak nu geen ruzie om iets wat allang voorbij is. Je kan het toch niet veranderen, waarom moet je er dan nog om piekeren? (flower)

Je praat zelf ook mee, scheinheilig beetje :')

-