• Ik zag een ban voor 'faken van vriendje'. Ben ik de enige die dat niet begrijpt? En wat betekent dat?


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    LetsKrull schreef:
    (...)
    Ja, voor faken kan je geband worden en dus ook voor een fake vriendje, maar ik moet er wel bij zeggen dat het niet zo is dat je zonder waarschuwing gelijk een ban krijgt. Er gaan eerst waarschuwingen aan vooraf, net zoals bij andere dingen waarvoor een user een ban kan krijgen.


    Lieg niet.
    Kreeg ik ook niet. Ik kon er gewoon ineens niet meer op tot ik op mijn mail een bericht zag, geen enkel officieel bericht gehad via Quizlet.


    Your make-up is terrible

    Aww, ocharme toch. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Hoe weeet je nou dat je eeen vriendje faked? o:


    They fell in love, didn't they?

    Assassin schreef:
    (...)

    Lieg niet.
    Kreeg ik ook niet. Ik kon er gewoon ineens niet meer op tot ik op mijn mail een bericht zag, geen enkel officieel bericht gehad via Quizlet.


    Echt? :S Wie moet ik geloven ;]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    LetsKrull schreef:
    (...)
    Ja, voor faken kan je geband worden en dus ook voor een fake vriendje, maar ik moet er wel bij zeggen dat het niet zo is dat je zonder waarschuwing gelijk een ban krijgt. Er gaan eerst waarschuwingen aan vooraf, net zoals bij andere dingen waarvoor een user een ban kan krijgen.


    Ohja tuurlijk ja. Toen ik een ban kreeg zodat het 'rustig op het forum' moest worden, kreeg ik ook niet eerst een waarschuwing. Ik had overigens ook niks gedaan. Hetzelfde voor mijn instellingen op 'jongen' zetten, waarvan ik het nog steeds onzin vind dat ik een ban heb, want wie conteroleert de andere jongens en meisjes? Gaat er iemand bij hun huis langs om te kijken of ze wel écht een lul hebben? Nee.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ohja tuurlijk ja. Toen ik een ban kreeg zodat het 'rustig op het forum' moest worden, kreeg ik ook niet eerst een waarschuwing. Ik had overigens ook niks gedaan. Hetzelfde voor mijn instellingen op 'jongen' zetten, waarvan ik het nog steeds onzin vind dat ik een ban heb, want wie conteroleert de andere jongens en meisjes? Gaat er iemand bij hun huis langs om te kijken of ze wel écht een lul hebben? Nee.


    Kreeg je daarvoor een ban? o.o -voor dat jongen-
    Ik alleen een waarschuwing.
    En ja, we krijgen amper waarschuwingen soms hoor. ._.


    Your make-up is terrible

    Bam de User tegen de Mod.


    They fell in love, didn't they?

    Assassin schreef:
    (...)

    Kreeg je daarvoor een ban? o.o -voor dat jongen-
    Ik alleen een waarschuwing.
    En ja, we krijgen amper waarschuwingen soms hoor. ._.


    Ja 7 dagen ban (:

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ja 7 dagen ban (:

    Er kreeg iemand een permanente ban omdat die zich voordeed als een jongen...


    Where there is a sea there are pirates...

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ja 7 dagen ban (:



    Noh.
    Nouja, zulke dingen merk ik wel vaker, sommige users krijgen veel zwaardere straffen dan anderen.


    Your make-up is terrible

    Captain schreef:
    (...)
    Er kreeg iemand een permanente ban omdat die zich voordeed als een jongen...


    Waar slaat dat op, serieus.
    Ik kan me toch ook om laten bouwen, waarom krijg ik daar een ban voor en als ik mijn instellingen op 'Jongen' wil zetten wat maakt het uit? Het is niet of kwets ik er de jongens mee, het is alleen je poppetje die dan blauw wordt. Meiden en jongens worden toch hetzelfde behandeld?

    Captain schreef:
    (...)
    Er kreeg iemand een permanente ban omdat die zich voordeed als een jongen...

    Maar er zit ook wel een groot verschil tussen je écht voordoen als een jongen en alleen het jongen aanvinken bij instellingen. Dus ik vind het wel een beetje vaag als je daar een ban voor krijgt.

    Ik kreeg ook een waarschuwing die ik echt onzin vond. Ik voelde me aangevallen door bloeddd en dan ga ik ertegen in. Ik ben iemand die zijn eigen ruzies uitvecht en daarbij geen hulp van buiten wil. Ik wil dus gewoon geen bemiddelaar, ik los het zelf wel op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Waar slaat dat op, serieus.
    Ik kan me toch ook om laten bouwen, waarom krijg ik daar een ban voor en als ik mijn instellingen op 'Jongen' wil zetten wat maakt het uit? Het is niet of kwets ik er de jongens mee, het is alleen je poppetje die dan blauw wordt. Meiden en jongens worden toch hetzelfde behandeld?


    Nou, als iemand zich voordoet als iemand die je niet bent kan je toch echt een ban verwachten, al vind ik meteen perma zo overdreven.


    Your make-up is terrible

    Hooligan schreef:
    (...)
    Maar er zit ook wel een groot verschil tussen je écht voordoen als een jongen en alleen het jongen aanvinken bij instellingen. Dus ik vind het wel een beetje vaag als je daar een ban voor krijgt.


    Quizlet is gewoon krom :Y)


    To infinity and beyond •