• Heee! (:
    Ik zat zo net even ''16 & pregnant'' te kijken op MTV en ik vroeg me af (meiden)


    Wat zouden jullie doen als julie zwanger raakte op jullie 16e?

    -Abortus
    -Adoptatie
    -Het kindje houden.


    En waarom zouden jullie één van die dingen doen? :$


    Feelings change, Memories don't.

    raplove schreef:
    (...)

    Ben een vaste kijker!

    en ja tuurlijk word het moeilijk en shitt.

    Maar god is bij me en hij steunt me!


    Jij bent sowieso de eerste paar jaar niet degene die hem opvoed aangezien jij met je school bezig bent. Tenzij je stopt met school natuurlijk. Heel handig, dan kan je helemaal je kind niet opvoeden (: Dus je kind zal een betere band met zijn oma hebben dan zijn moeder.


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Jij bent sowieso de eerste paar jaar niet degene die hem opvoed aangezien jij met je school bezig bent. Tenzij je stopt met school natuurlijk. Heel handig, dan kan je helemaal je kind niet opvoeden (: Dus je kind zal een betere band met zijn oma hebben dan zijn moeder.


    Je kent me niet dus je kan dat niet zeggen. Ik denk dat mijn vader en idd ook mijn moeder 24/7 voor mij en de baby zullen klaarstaan. En ook mijn neef zou dat doen. Ik lekker schooltje afmaken werk zoeken eigen huis zoeken en dan zelf voor de baby zorgen.

    Ik denk dat ik het zou houden,maar ik weet dat natuurlijk niet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Houden.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Adoptie, Houden is geen optie en ik zou nooit voor abortus kiezen want ik vermoord mijn eigen kind niet

    Levine schreef:
    (...)

    Dan ben jij zo'n beetje een van de weinige super moeders. Kijk maar eens naar dat programma op MTV, dan piep je wel anders. (:

    Je kiest ook wel de types uit... als jij goed voor je kind kunt zorgen geef je jezelf sowieso niet voor zo'n programma op. Dan wil je er voor je kind zijn en wil je niet constant vreemden over de vloer die in de weg lopen en het verstoren om jouw kind optimaal te kunnen verzorgen. [/mijn mening]

    Fragile schreef:
    (...)
    Je kiest ook wel de types uit... als jij goed voor je kind kunt zorgen geef je jezelf sowieso niet voor zo'n programma op. Dan wil je er voor je kind zijn en wil je niet constant vreemden over de vloer die in de weg lopen en het verstoren om jouw kind optimaal te kunnen verzorgen. [/mijn mening]

    Adoptie.
    Maar dan wil ik de adoptie ouders wel goed kennen.
    Dit gaat voorloopig toch niet gebeuren, want ik ben 12, en nog niet 'vruchtbaar' als je weet wat ik bedoel. :P


    There's power in the words you whisper.

    Ik heb geen flauw idee...


    All I wanna do is lose control

    Glimpse schreef:
    Houden, sowieso. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen een kindje te vermoorden, voor mij is het al een levend wezentje waar ik onvoorwaardelijk van zou houden. En als ik het eenmaal in mijn armen had, zou ik het nooit af kunnen staan. Ik zou wel een oplossing zoeken en er alles voor op geven, maar het is mijn kind en daar komt niemand aan.


    + Dat mijn vriend bezig is met een eigen huisje regelen en goedbetaald werk heeft. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Houden, zeker weten. Ik kan niet stoppen bij het idee wanneer het kind pas op aarde komt en me dan zo lief aan kijkt en dan ik die dan weg geef. Nee, ik vind het echt zieliig. Hoe oud ik ook ben, in welke situatie ik ook zit. Sorry, ik hou absoluut het kind (A)


    I will be.

    Ik had toevallig hier toenstrkas nog een gesprek over,
    ik zou mijn kind houden, ook al ben ik 16, het liefst met een stabiele relatie, en een vriend die bij me blijft, maar ook zonder zou ik het houden. Ik weet zeker dat mijn ouders me zouden helpen.
    Ik weet niet hoe oud de meesten hier zjin? Zelf ben ik 15, ik denk de meesten 16/17, en dan heb je dar nog een heel naïve kijk op. Je kan niet nu al zeggen wat je dan zal doen, want op zijn moment denk je heel anders. En ik weet zeker dat vanaf het eerste moment dat ik weet dat ik zwanger, dat ik van mijn kind zal houden, en ik zou het da nniet over mijn hart kunnen verkrijgen om dat weg te laten halen, en al helemaal niet weggeven, nadat je het 9 maanden hebt gedragen, het hebt gebaard, en het kindje hebt vastgehouden in je armen.


    I'm in love with you and all your little things

    Glimpse schreef:
    Houden, sowieso. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen een kindje te vermoorden, voor mij is het al een levend wezentje waar ik onvoorwaardelijk van zou houden. En als ik het eenmaal in mijn armen had, zou ik het nooit af kunnen staan. Ik zou wel een oplossing zoeken en er alles voor op geven, maar het is mijn kind en daar komt niemand aan.


    Only those who listen can hear

    het kindje houden, ik vind abortus gewoon moord. Hoewel, eigenlijk hangt er vanaf hoe je zwanger bent geraakt, maar als het vrijwillig gebeurd is, zou ik het houden.


    Save me from myself.

    Abortus.
    Simpelweg omdat het een beroerd leven wordt voor dat kind als ik hem hou. Ik mag dan een vaste vriend hebben, maar ik leef nog steeds op het geld van mijn moeder, en die is niet erg rijk. Mijn vader heeft meer geld, maar ik betwijfel of die met geld zou lopen strooien omdat ík zwanger was.
    Adoptie lijkt me ook verschrikkelijk. Loop je negen maanden met iets in je lichaam, om het vervolgens weg te geven.