• Heee! (:
    Ik zat zo net even ''16 & pregnant'' te kijken op MTV en ik vroeg me af (meiden)


    Wat zouden jullie doen als julie zwanger raakte op jullie 16e?

    -Abortus
    -Adoptatie
    -Het kindje houden.


    En waarom zouden jullie één van die dingen doen? :$


    Feelings change, Memories don't.

    ik vind het moeilijk, natuurlijk ligt het aan de situatie & de manier waarop je zwanger geraakt bent.
    persoonlijk zou ik het kind houden, als ik zo volwassen ben om seks te hebben, en zo stom ben om het zonder voorbehoedsmiddelen te doen kan ik net zo goed het kind houden.
    ik weet het niet, ik zou sowieso nooit een abortus plegen, ik ken genoeg mensen die dat hebben gedaan en er later super erge spijt van hebben gehad...


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik zou abortus doen, mar ben bang voor het risico dat ik neem om later niet zwanger meer te kunnen worden...


    All I wanna do is lose control

    Ik stel voor dat iedereen gewoon de pil en/of condooms gebruikt. :')
    Dan hoef je ook niet over deze vraag na te denken.
    Ik zou voor abortus kiezen, no doubt. Het is gewoon gestoord om een kind op je 16e te krijgen, echt waar.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    Ik stel voor dat iedereen gewoon de pil en/of condooms gebruikt. :')
    Dan hoef je ook niet over deze vraag na te denken.
    Ik zou voor abortus kiezen, no doubt. Het is gewoon gestoord om een kind op je 16e te krijgen, echt waar.


    Eens:Y)


    All I wanna do is lose control

    ik zou sowieso voorbehoedsmiddelen gebruiken, zwanger wordt je niet zomaar xD en als ik dan tóch zwanger zou worden dan zou ik het houden. ik kan gewoon niet met het idee leven dat er al iets leeft en ik het dood. ik zou er altijd spijt van hebben en ik weet zeker dat mijn ouders me zouden steunen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het houden. Abortus is moord. Ik zou gewoon kostte wat het kost het kind proberen op te voeden, en mijn ouders hebben ook tegen me gezegd als ik rond die leeftijd zwanger raak, ze samen voor het kind helpen zorgen.
    Adoptie zou ik echt niet kunnen, dan geef je je eigen wonder weg.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Abortus, gewoon al om het feit dat ik geen moederinstinct heb c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ehm.. first of all, that would never happen.
    dus dan zou ik eerst verkracht moeten worden, ahah,
    -> abortus.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik kan al niet meer op mijn 16e zwanger raken (joehoe)


    -

    Mudblood schreef:
    Ik stel voor dat iedereen gewoon de pil en/of condooms gebruikt. :')
    Dan hoef je ook niet over deze vraag na te denken.
    Ik zou voor abortus kiezen, no doubt. Het is gewoon gestoord om een kind op je 16e te krijgen, echt waar.


    Maar. Als je condoom scheurt of de pil niet werkt dan wordt je alsnog zwanger 8'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ehm... abortus zou ik nooit doen. Dus het wordt kiezen tussen adoptie en houden. Adoptie lijkt me heel erg moeilijk, daar blijf je altijd mee zitten, dus ik denk toch houden.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Mudblood schreef:
    Ik stel voor dat iedereen gewoon de pil en/of condooms gebruikt. :')
    Dan hoef je ook niet over deze vraag na te denken.

    Ik zou voor abortus kiezen, no doubt. Het is gewoon gestoord om een kind op je 16e te krijgen, echt waar.

    Dat is niet 100% betrouwbaar, hoor :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Drizzle schreef:
    (...)
    Dat is niet 100% betrouwbaar, hoor :')


    Als je de pil gewoon op de juiste manier gebruikt, regelmatig rond dezelfde tijd inneemt en geen antibiotica gebruikt. Kan er niets gebeuren.

    Dit geld overigens ook voor condooms, als je ze gewoon goed gebruikt.


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    Abortus, daar hoef ik niet eens over na te denken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hooligan schreef:
    Abortus. Ik ben toch niet van de pot af gerukt. Op me 16e een kind?! Jezus Christus.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.