• Het is misschien een rare vraag
    Maar als jij verliefd bent of geweest bent,
    Hoe weet/wist je dan dat je écht verliefd bent/was, of juist niet?
    Hoe beschrijf je nu juist .. liefde & verliefd zijn?

    - ik vroeg het me gewoon even af ^.^


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Het missen van die persoon, de behoefte om de hele tijd bij diegene te zijn, de hele tijd aan die persoon denken, romantische liedjes luisteren, hem/haar willen knuffelen, aanraken. Ik hou ervan verliefd te zijn <3


    Life is hard and then we die

    je maag die raar doet.
    geen zin in iets zonder die gene
    het geweldig vinden als die gene je kust.
    ect. enzo..


    Love sheds light one the darkest of times

    Oei,ik vind het moeilijk om uit te leggen. Je voelt dat gewoon.

    Ik wist het toen ik begon te huilen van gemis.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Maar ze zeggen soms, vlinders in je buik,
    ik ben nu eenmaal echt verliefd, dat weet ik absoluut zeker, maar ik voel soms gewoon een heel raar gevoel in mijn buik dan, maar echt heel raar, is dat dan normaal?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Niets meer willen eten.
    Het willen aanraken van die persoon.
    Maar eigenlijk voel je dat gewoon, als je verliefd bent, wéét je dat ook wel. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    ik begon, als ik bij hem was helemaal te trillen op mijn benen.
    Maar hoe het juist voelt kan je niet beschrijven, dat weet je dan gewoon.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik weet dat mijn vriend gewoon de juiste is - klinkt heel hopeloos, uhuu -. Ik merk het gewoon als ik bij hem ben, hoe ik me dan voel. Ik kan het alleen niet beschrijven..


    your eyes are like stars in the night.

    ik droom alsmaar over die persoon, en hij ging afgelopen weekeind weg, en dat vertelde hij dan dinsdags, vanaf toen heb ik haast niet meer geslapen omdat ik wist dat ik hem niet zou spreken. en toen kwam hij terug en toen heb ik hyper door mn kamer heen gesprongen van blijheid =D


    liefde laat je rare dingen doen


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    ik ben geloof ik nog maar 1 keer verliefd geweest, maar dat was op een droomjongen. hij bestond eigenlijk niet maar ook weer wel. te moeilijk om uit te leggen:P


    "Let them eat cake!"

    Als hij de laatste is waaraan je denkt voordat je in slaap valt, en de eerst waaraan je denkt als je wakker wordt (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik miste hem altijd, dacht altijd aan hem, en kon alleen maar praten over hem, en als ik alleen al aan hem dacht, kreeg ik kriebels in mijn buik, het liefste zou ik dan altijd bij hem willen zijn , zo denk ik er over ! <33333333

    en btw, net zoals diegene paar reacties hierboven zegt; door het huilen van gemis, dat heb ik nog steeds. het is al 2 maanden uit, en ben nog steeds niet over hem heen, krijg kriebels in mijn buik als ik ehm zie, en wil gewoon bij hem terug, maar ik moet hem vergeten. Liefde kan fijn zijn, maar het kan je veel pijn doen ! ;$

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 21:27 ]

    Oeh, ik ben aardig verliefd op het moment dus ik denk dat ik het wel kan omschrijven.

    - Je doet alles om de aandacht van diegene te krijgen, gaat expres over ex-en en vriendjes en liefde beginnen als hij in de buurt is;
    - Je doet anders wanneer hij in de buurt is. Veel meer zenuwachtig enzovoort..

    ^Dat zijn eigenlijk allemaal bijverschijnselen. De hoofdpunten zijn;
    - Je denkt altijd aan diegene, als je nadenkt over zoenen (en eventueel verder gaan op dat gebied maar tevens op 't gebied van seks) dan wil je dat het liefste met diegene doen/uitproberen;
    - Je kan niet wachten diegene weer te zien de volgende dag, bijvoorbeeld op school;
    - Je kan niet wachten op het moment dat jij echt met hem hebt.

    Enzovoort :').

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 21:28 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ewigkeit schreef:
    Ik wist het toen ik begon te huilen van gemis.


    I need you like a heart needs a beat

    Zoals meerderen hier al zeggen. Helaas is het haast vier jaar terug dat ik voor het laatst verliefd ben geworden, en zelfs toen had ik mezelf altijd gedwongen m'n kop erbij te houden.
    Het ellendige is.. in de Filippijnse cultuur wordt je haast voor een slet aangezien als je op je dertiende al hebt gezoend en daarom lul ik daar ook niet over, dus laat staan dat je vertelt dat je verder bent gegaan (ik zeg niet dát ik verder ben gegaan, ik zeg alleen stel :'])


    No growth of the heart is ever a waste