• Ja, wanneer hou je van iemand? (cat)
    Ik vroeg me af wanneer jullie zeggen wanneer jullie van iemand houden

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 19:41 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Eh, als het pijn kan doen.


    Edit: Oh op die fiets...
    Als diegene dat tegen mij zegt, uit mezelf zal ik het zeker niet voor het eerst zeggen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 19:42 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Eh, als het pijn kan doen.


    They fell in love, didn't they?

    Assassin schreef:
    Eh, als het pijn kan doen.


    Dat sowieso. Maar dat merk je als het goed is vanzelf wel.. Helaas..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glimpse schreef:
    (...)

    Dat sowieso. Maar dat merk je als het goed is vanzelf wel.. Helaas..


    I know, maar het is wel de beste manier om erachter te komen vind ik.


    Your make-up is terrible

    Dat is een zeer goede vraag. Ik zou het niet weten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    als zijn ogen de enige zijn die je wil zien, zijn armen de enige dat je wil voelen, zijn stem het enigste is dat je wil horen, en dat je 'ja' zou zeggen als hij op een knie zou gaan zitten en je vraagt een ijsje met je te gaan eten. Als je voor hem door 100 moshpits zou stuiken, of gewoon 50 km te voet of met de fiets gaan, gewoon om hem te zien. Als je hem wil laten binnenkijken in je miserabele leven, en je het gevoel geeft je te begrijpen.. Als hij je meeneemt in een sprookje, zo geweldig, dat je elke dag vreest wakker te worden, omdat je niet gelooft in sprookjes, maar je dan toch hoopt geen op een 'happily ever after'. Als het echt píjn doet in je borstkas als je hem mist.
    dan hou je van iemand.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Als je weet dat je gewoon echt niet zonder elkaar kan, en dat je band met het persoon ontzettend sterk is. En geloof me, dat kan niet na twee weken ofzo al. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Assassin schreef:
    Eh, als het pijn kan doen.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Grizzly schreef:
    als zijn ogen de enige zijn die je wil zien, zijn armen de enige dat je wil voelen, zijn stem het enigste is dat je wil horen, en dat je 'ja' zou zeggen als hij op een knie zou gaan zitten en je vraagt een ijsje met je te gaan eten. Als je voor hem door 100 moshpits zou stuiken, of gewoon 50 km te voet of met de fiets gaan, gewoon om hem te zien. Als je hem wil laten binnenkijken in je miserabele leven, en je het gevoel geeft je te begrijpen.. Als hij je meeneemt in een sprookje, zo geweldig, dat je elke dag vreest wakker te worden, omdat je niet gelooft in sprookjes, maar je dan toch hoopt geen op een 'happily ever after'. Als het echt píjn doet in je borstkas als je hem mist.
    dan hou je van iemand.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Grizzly schreef:
    als zijn ogen de enige zijn die je wil zien, zijn armen de enige dat je wil voelen, zijn stem het enigste is dat je wil horen, en dat je 'ja' zou zeggen als hij op een knie zou gaan zitten en je vraagt een ijsje met je te gaan eten. Als je voor hem door 100 moshpits zou stuiken, of gewoon 50 km te voet of met de fiets gaan, gewoon om hem te zien. Als je hem wil laten binnenkijken in je miserabele leven, en je het gevoel geeft je te begrijpen.. Als hij je meeneemt in een sprookje, zo geweldig, dat je elke dag vreest wakker te worden, omdat je niet gelooft in sprookjes, maar je dan toch hoopt geen op een 'happily ever after'. Als het echt píjn doet in je borstkas als je hem mist.
    dan hou je van iemand.

    dat vind ik nu eens heel goed verwoord.
    en idd, als het pijn kan doen.


    ask her if she wants to stay a while

    When you hear about something bad happening to someone, and that person (the one you love) crosses your mind.


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Grizzly schreef:
    als zijn ogen de enige zijn die je wil zien, zijn armen de enige dat je wil voelen, zijn stem het enigste is dat je wil horen, en dat je 'ja' zou zeggen als hij op een knie zou gaan zitten en je vraagt een ijsje met je te gaan eten. Als je voor hem door 100 moshpits zou stuiken, of gewoon 50 km te voet of met de fiets gaan, gewoon om hem te zien. Als je hem wil laten binnenkijken in je miserabele leven, en je het gevoel geeft je te begrijpen.. Als hij je meeneemt in een sprookje, zo geweldig, dat je elke dag vreest wakker te worden, omdat je niet gelooft in sprookjes, maar je dan toch hoopt geen op een 'happily ever after'. Als het echt píjn doet in je borstkas als je hem mist.
    dan hou je van iemand.

    Weet ik niet :'D Ik heb nog nooit op zo'n manier van iemand gehouden :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nim schreef:
    Weet ik niet :'D Ik heb nog nooit op zo'n manier van iemand gehouden :Y)


    There's power in the words you whisper.

    Ik zeg het altijd pas als ik het echt voel. Maar wat dat gevoel dan precies is kan ik niet uitleggen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg