• Heee! (:
    Ik zat zo net even ''16 & pregnant'' te kijken op MTV en ik vroeg me af (meiden)


    Wat zouden jullie doen als julie zwanger raakte op jullie 16e?

    -Abortus
    -Adoptatie
    -Het kindje houden.


    En waarom zouden jullie één van die dingen doen? :$


    Feelings change, Memories don't.

    Levine schreef:
    (...)

    Als je de pil gewoon op de juiste manier gebruikt, regelmatig rond dezelfde tijd inneemt en geen antibiotica gebruikt. Kan er niets gebeuren.

    Dit geld overigens ook voor condooms, als je ze gewoon goed gebruikt.


    Dat is niet waar. De pil is voor, ik dacht, 99% betrouwbaar. Mijn moeder heeft die altijd goed gebruikt, zelfde tijdstip, nooit vergeten en is tóch zwanger geraakt. Het komt bijna nooit voor, maar het kan wel. (:
    Daarom ben ik bang dat dat ding bij mij ook niet goed werkt, haha 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Dat is niet waar. De pil is voor, ik dacht, 99% betrouwbaar. Mijn moeder heeft die altijd goed gebruikt, zelfde tijdstip, nooit vergeten en is tóch zwanger geraakt. Het komt bijna nooit voor, maar het kan wel. (:
    Daarom ben ik bang dat dat ding bij mij ook niet goed werkt, haha 8D


    De pil werkt voor 99,9% Je moeder is dus een flinke uitzondering. Ik ga me geen zorgen maken om die 0,1% hoor (:


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    De pil werkt voor 99,9% Je moeder is dus een flinke uitzondering. Ik ga me geen zorgen maken om die 0,1% hoor (:


    Nee, maar dat doe ik wel. Het is bij mij moeder gebeurd, dus wie weet ook bij mij D:
    Vandaar. Snap ik ook wel, dat jij je daar geen zorgen om maakt. Maar goed, als je het van dichtbij meemaakt is 't anders (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Nee, maar dat doe ik wel. Het is bij mij moeder gebeurd, dus wie weet ook bij mij D:
    Vandaar. Snap ik ook wel, dat jij je daar geen zorgen om maakt. Maar goed, als je het van dichtbij meemaakt is 't anders (krul)


    Maarja, het is ook niet handig om je je halve leven zorgen te maken om die 0,1% xd.


    To infinity and beyond •

    Duhmm.. ik zou het niet weten.. ^^'
    aan de ene kant het liefst abortus, maar ik denk niet dat ik dat over mijn hart zou kunnen krijgen.


    i put the fun in funeral

    Glimpse schreef:
    Houden, sowieso. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen een kindje te vermoorden, voor mij is het al een levend wezentje waar ik onvoorwaardelijk van zou houden. En als ik het eenmaal in mijn armen had, zou ik het nooit af kunnen staan. Ik zou wel een oplossing zoeken en er alles voor op geven, maar het is mijn kind en daar komt niemand aan.


    Idd,
    Abortus is moord.
    Ook al ben je dan nog jong, het is wel je bloedeigen kind. Je eigen vlees en bloed.


    26 - 02 - '16

    Abortus. Sorry hoor, maar ik wil niet dat mijn kind lijdt aan tekortkomingen door het feit dat ik te jong ben om een normale job te verschaffen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Abortus. Sorry hoor, maar ik wil niet dat mijn kind lijdt aan tekortkomingen door het feit dat ik te jong ben om een normale job te verschaffen.


    To infinity and beyond •

    O my gooood. Als je al niet meer op de voorbehoedsmiddelen kunt vertrouwen, dan zou ik als ik jullie was nóóit seks hebben. :'''''''D

    Trouwens, ik ben al bijna 18, dus ik kan ook niet meer op mijn 16e zwanger worden. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    Trouwens, ik ben al bijna 18, dus ik kan ook niet meer op mijn 16e zwanger worden. (wbw)


    Heb jij ff geluk ;D


    26 - 02 - '16