• Heee! (:
    Ik zat zo net even ''16 & pregnant'' te kijken op MTV en ik vroeg me af (meiden)

Wat zouden jullie doen als julie zwanger raakte op jullie 16e?

-Abortus
    -Adoptatie
    -Het kindje houden.

En waarom zouden jullie één van die dingen doen? :$

Feelings change, Memories don't.

Glimpse schreef:
    Houden, sowieso. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen een kindje te vermoorden, voor mij is het al een levend wezentje waar ik onvoorwaardelijk van zou houden. En als ik het eenmaal in mijn armen had, zou ik het nooit af kunnen staan. Ik zou wel een oplossing zoeken en er alles voor op geven, maar het is mijn kind en daar komt niemand aan.

Inderdaad.

Sowieso géen abortus.
    En het ligt aan de situatie, als ik een vriend heb en genoeg geld houd ik het zelf. Maar ben ik alleen en zit ik in geldnood dan laat ik het adopteren, dat zou voor het kindje het beste zijn.

Me so good.

Glimpse schreef:
    Houden, sowieso. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen een kindje te vermoorden, voor mij is het al een levend wezentje waar ik onvoorwaardelijk van zou houden. En als ik het eenmaal in mijn armen had, zou ik het nooit af kunnen staan. Ik zou wel een oplossing zoeken en er alles voor op geven, maar het is mijn kind en daar komt niemand aan.

amen

Ik ben de 16 al lang gepasseert, lol xD

Stop wishing, Start doing..

Ik heb een keer 'The Silent Scream' gekeken (waarin met een echo gevolgd werd hoe een abortus uitgevoerd werd) en sindsdien word ik al misselijk bij de gedachte aan abortus alleen al. Dat is dus geen optie voor mij. Ik zou voor adoptie kiezen, hoe moeilijk dat ook is, want het zelf houden zou me niet lukken.

Gleek and proud <3

Soweizo waarom zou ik een wezen die ik zelf gemaakt heb vermoorden omdat ik er nog niet 'klaar' voor ben. Fuckofff dan had k maar niet moeten neuken.

Maar ook als ik verkracht zou worden god verhoede die gedachte zou ik het houden. De vader heeft een fout gemaakt de baby niet.

Abortus, no comment.

Adoptie.

No growth of the heart is ever a waste

Ik verplaats dit naar stamcafé, dit heeft niks te maken met justin bieber :')

Olive

Het kindje houden
    Waarom? Ik vind een abortus het zelfde als moord. En het zal te veel pijn doen om de baby op adoptie te zetten.

Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

raplove schreef:
    Soweizo waarom zou ik een wezen die ik zelf gemaakt heb vermoorden omdat ik er nog niet 'klaar' voor ben. Fuckofff dan had k maar niet moeten neuken.

Maar ook als ik verkracht zou worden god verhoede die gedachte zou ik het houden. De vader heeft een fout gemaakt de baby niet.

Dus jij wilt zeggen dat je je kind kan opvoeden, terwijl je zelf kind ben. Uit wilt gaan, leuke dingen met vriendinnen wilt doen en nog naar school gaat?
    Maak dat de kat wijs (cat)

To infinity and beyond •

Levine schreef:
    (...)

Dus jij wilt zeggen dat je je kind kan opvoeden, terwijl je zelf kind ben. Uit wilt gaan, leuke dingen met vriendinnen wilt doen en nog naar school gaat?
    Maak dat de kat wijs (cat)

Ja!

Op mijn 16e zou ik abortus doen, maar nu? Ik twijfel. Ik had het er laatst nog over met mijn papa. Ik ben dan wel maar één jaartje ouder, maar toch... ik weet niet. Ik ben dan bijna 18 als het kindje geboren wordt. Moest ik nu zwanger raken. Houden, denk ik. Mijn ouders voeden het dan op, totdat ik mijn studie afgemaakt heb. :')

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

raplove schreef:
    (...)

Ja!

Dan ben jij zo'n beetje een van de weinige super moeders. Kijk maar eens naar dat programma op MTV, dan piep je wel anders. (:

To infinity and beyond •

Levine schreef:
    (...)

Dan ben jij zo'n beetje een van de weinige super moeders. Kijk maar eens naar dat programma op MTV, dan piep je wel anders. (:

Ben een vaste kijker!

en ja tuurlijk word het moeilijk en shitt.

Maar god is bij me en hij steunt me!