• Heee! (:
    Ik zat zo net even ''16 & pregnant'' te kijken op MTV en ik vroeg me af (meiden)


    Wat zouden jullie doen als julie zwanger raakte op jullie 16e?

    -Abortus
    -Adoptatie
    -Het kindje houden.


    En waarom zouden jullie één van die dingen doen? :$


    Feelings change, Memories don't.

    Ik zou het houden :Y)
    & waarom? Abortus is gevaarlijk, ik ken enkele vrouwen die door abortus nooit meer zwanger kunnen worden. Of als je een heel kleine kans hebt op kinderen en juist die keer wel zwanger bent, maar de volgende keer niet, is dat toch een schuldgevoel? En ik ben niet sterk genoeg om het weg te geven.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 19:32 ]


    Olive

    Ligt er totaal aan welke situatie, heb ik een vaste vriend, en een stabiele situatie.


    Your make-up is terrible

    Abortus, daarom.


    I live for the applause, you will die for it.

    Abortus, daar hoef ik niet eens over na te denken.


    To infinity and beyond •

    liefst abortus, maar ik zou eerst de situatie zien, en lekker lang overspreken met mijn vriend en ouders.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Abortus I guess.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Abortus. Ik ben toch niet van de pot af gerukt. Op me 16e een kind?! Jezus Christus.

    Hooligan schreef:
    Abortus. Ik ben toch niet van de pot af gerukt. Op me 16e een kind?! Jezus Christus.


    _O_


    To infinity and beyond •

    Ik denk houden. Of een adoptie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Adoptie. Ik kan een kind nu niet onderhouden,dus houden is geen optie. Ik zal ook nooit mijn eigen kind kunnen doden,dus abortus is ook geen optie.
    maar ja ik heb nu makkelijk praten,dan is het natuurlijk anders.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Adoptatie(krul)


    Shoganai i ne~

    Abortus.
    Ik moet er niet aan denken om op me zestiende met een kind te gaan lopen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Levine schreef:
    Abortus, daar hoef ik niet eens over na te denken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Houden, sowieso. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen een kindje te vermoorden, voor mij is het al een levend wezentje waar ik onvoorwaardelijk van zou houden. En als ik het eenmaal in mijn armen had, zou ik het nooit af kunnen staan. Ik zou wel een oplossing zoeken en er alles voor op geven, maar het is mijn kind en daar komt niemand aan.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hooligan schreef:
    Abortus. Ik ben toch niet van de pot af gerukt. Op me 16e een kind?! Jezus Christus.


    If you spread your wings, you can fly away with me.