• Vooral als je niet de juiste software hebt. Ik heb gebruik gemaakt van lunapic, picnik en paint. En heb een paar plaatjes gebruikt om de mixen.
    dit is hem. Voor een film.
    groter wat vinden jullie ervan? Ik heb er heel veel aan moeten knippen enzo. Het is moeilijker dan het lijkt en heel veel andere zijn veel mooier.Plus de ogen en het haar zijn een beetje gekleurd.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 17:32 ]

    het plaatje werkt niet, de link wel, maar ik vind hem heel mooi <3

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 17:31 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    DonaldDuck schreef:
    het plaatje werkt niet, de link wel, maar ik vind hem heel mooi <3

    ik vind het best mooi.

    een tip: download printmaster photo pro en hetgene wat jij nu hebt maak je in 5 minuten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wowowow wauw, mooi.


    Your make-up is terrible

    Leuk ;D alleen ik heb nu beetje op die ogen gelet.. & ik vind ze een beetje nep overkomen :$
    Maar alsnog ik zou het niet kunnen denk ik (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Photoshop owns the shit ;)
    Ik vind em mooi gemaakt.


    ars moriendi

    Ik vind hem mooi, alleen 1 ding. Filmposters zijn altijd staand en niet liggend. (:

    WAAAUW, zo cool! ö


    Where there is a sea there are pirates...

    Fragile schreef:
    Ik vind hem mooi, alleen 1 ding. Filmposters zijn altijd staand en niet liggend. (:

    Get outta here, het is mooi. PUNT. (cat)

    grapje


    Where there is a sea there are pirates...

    Fragile schreef:
    Ik vind hem mooi, alleen 1 ding. Filmposters zijn altijd staand en niet liggend. (:

    niet altijd. Meestal kies ik daarvoor maar in dit geval was dat wat moeilijk

    mooi.

    leuk.

    Fragile schreef:
    Ik vind hem mooi, alleen 1 ding. Filmposters zijn altijd staand en niet liggend. (:


    Olive

    Hij is heel mooi, maar ik vind staande posters mooier


    As travars

    Primmmmmm <33


    SLOAN.