• Heee! (:
    Ik zat zo net even ''16 & pregnant'' te kijken op MTV en ik vroeg me af (meiden)

Wat zouden jullie doen als julie zwanger raakte op jullie 16e?

-Abortus
    -Adoptatie
    -Het kindje houden.

En waarom zouden jullie één van die dingen doen? :$

Feelings change, Memories don't.

Glimpse schreef:
    Houden, sowieso. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen een kindje te vermoorden, voor mij is het al een levend wezentje waar ik onvoorwaardelijk van zou houden. En als ik het eenmaal in mijn armen had, zou ik het nooit af kunnen staan. Ik zou wel een oplossing zoeken en er alles voor op geven, maar het is mijn kind en daar komt niemand aan.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Abortus.
    Het is niet gezond voor de moeder, want zij is haar jeugd kwijt en ook niet voor het kind want het wordt verwaarloosd. (de oma zal er 90 % van de tijd voor moeten zorgen, waardoor je geen band krijgt me je eigen kind)

You are the poetry Shakespeare was missing.

ik zou het kindje houden

[ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 19:56 ]

To The Stars Through Adversity

[ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 19:56 ]

To The Stars Through Adversity

Devin schreef:
    Ik zou het houden :Y)
    & waarom? Abortus is gevaarlijk, ik ken enkele vrouwen die door abortus nooit meer zwanger kunnen worden. Of als je een heel kleine kans hebt op kinderen en juist die keer wel zwanger bent, maar de volgende keer niet, is dat toch een schuldgevoel? En ik ben niet sterk genoeg om het weg te geven.

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

Als de situatie anders was zou ik abortus laten doen, maar als ik nu de keus krijg kan ik niet anders dan het houden.

Houden, mijn pa vermoord me trouwens moest ik abortus of adoptie doen. :3

-Waarom staat dit eigenlijk onder Justin Bieber?

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Levine schreef:
    Abortus, daar hoef ik niet eens over na te denken.

Fighting for peace is like fucking for virginity.

Het kind houden. Zeker weten.
    Waarom zou ik het kind weg willen doen?

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Het kindje houden want
    -als ik zwanger zou zijn zou het van een jongen zijn waar ik van hield en hij ook van mij -hoop ik dan- .
    -Dan zou ik gaan houden van het kindje.
    -En ik denk dat ik dan wel een goede moeder zal zijn op mijn zestiende, niet dat ik dat weet maar ik dnek het en het is niet ego bedoeld!

Houden.

None but ourselves can free our minds.

Wat een moeilijke vraag..
    Uhmm.. zoiezo geen abortus.
    Daar ben ik echt tegen.
    Wat ik zou willen: Houden.
    Wat ik zou doen: Adoptie..
    why?
    Nou tuurlijk wil ik mijn kind houden, maar op mijn 16de is dat geen goed idee, ik zou willen dat het kindje een goede opvoeding krijgt, en dat zou ik echt niet op mijn 16e kunnen bieden, daarom adoptie.

Where words fail, music speaks

Devin schreef:
    Ik zou het houden :Y)
    & waarom? Abortus is gevaarlijk, ik ken enkele vrouwen die door abortus nooit meer zwanger kunnen worden. Of als je een heel kleine kans hebt op kinderen en juist die keer wel zwanger bent, maar de volgende keer niet, is dat toch een schuldgevoel? En ik ben niet sterk genoeg om het weg te geven.

Abortus.
    Ik zou kapot gaan van verdriet, maar ik kan mijn kind niet het leven geven dat het verdient, en dan is het houden net zo goed moord. En ik zou het écht niet kunnen om mijn kind af te staan, dus adoptie is sowieso uitgesloten.

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Houden.

Abortus vindt ik moord, adoptie ga je spijt van krijgen.

waarom staat dit bij justin bieber?

(Be)lieve in (you)rself