• Vloeken is iets waar de meningen nogal over verdeelt zijn. Veel oudere mensen vinden het onbeschoft en onnodig, terwijl veel jongeren het stoer vinden. Ik zelf vloek de hele bende bij elkaar, maar dat verschilt wel tegen wie ik het heb. Tegen ouderen vloek ik bijvoorbeeld niet. En als ik dan tegen zo'n mooiboy praat, dan ben ik niet te houden. Hoe dan ook, aan jullie de vraag, wat vinden jullie van vloeken?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Nevada schreef:
    Ik ben een beetje allergisch voor mensen die met kanker schelden. Maar zelf scheld ik met alles wat los en vast zit, behalve kanker dan.


    Tja, dan zul je ook wel allergisch zijn voor mij. Maar kanker heeft twee betekenissen, en als ik met kanker scheld dan doe ik dat niet om met de ziekte te spotten maar om kracht achter mijn woorden te stoppen. De ziekte is vreselijk en daar ben ik het mee eens. Maar om nou iedereen die het woord gebruikt te veroordelen...


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik vind het grappig als christelijke mensen schelden met Godverdomme (':

    Endure schreef:
    Een keertje kut als ik bijv. wat laat vallen of iets, maar meer ook niet.


    Oh, als ik iets laat vallen is het direct 'godverdomme!'. Haha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Tja, mijn tante is er ook aan overleden, maar aangezien het twee betekenissen heeft vind ik het niet spottend als je met kanker scheld. Kijk, als iemand met anorexia spot dan kan ik ze wel in elkaar meppen, alleen als ze met kanker schelden dan weet ik dat het niet zo zeer de ziekte is die ze bedoelen. Ik tolereer het wel als ze het zeggen en zeg het zelfs soms ook. Irritante en schreeuwende mensen kun je het beste tolereren, vind ik, want daar kom je zelf het verst mee.
    ik wordt ook niet boos als mensen ermee schelden, want volgens mij hebben vee mensen hetzelfde als bij jou, dat het 2 betekenissen heeft.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Tja, dan zul je ook wel allergisch zijn voor mij. Maar kanker heeft twee betekenissen, en als ik met kanker scheld dan doe ik dat niet om met de ziekte te spotten maar om kracht achter mijn woorden te stoppen. De ziekte is vreselijk en daar ben ik het mee eens. Maar om nou iedereen die het woord gebruikt te veroordelen...

    Ik veroordeel niemand. Ik vind het alleen niet prettig als mensen ermee schelden. En welke 2 betekenissen heeft kanker dan?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Atmosphere schreef:
    Ik vind het grappig als christelijke mensen schelden met Godverdomme (':


    Ja he? Echt zo ironisch. Haha. En dan al die mensen die er drama om gaan maken. Zo zielig. Die mensen hebben echt een probleem met zichzelf.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik vloek soms als mij iets niet lukt ofzo of als ik boos ben :p
    Maar echt overdreven veel vloek ik niet..


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Ik vloek soms als mij iets niet lukt ofzo of als ik boos ben :p
    Maar echt overdreven veel vloek ik niet..


    Wat is overdreven? Zolang je het maar 'met respect' doet, is het nooit teveel, vind ik. Maar ik geef eerlijk toe, mensen die minstens drie keer kanker in één zin stoppen vind ik asociaal hoor.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Nevada schreef:
    (...)
    Ik veroordeel niemand. Ik vind het alleen niet prettig als mensen ermee schelden. En welke 2 betekenissen heeft kanker dan?


    1. De ziekte. 2. Een kracht uitdrukking. En geloof me dat genoeg mensen die het woord gebruiken echt niks te spotten hebben met de ziekte, en die dat wel doen, zijn vaak asociale kut koppen die af moeten sterven.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Tja, dan zul je ook wel allergisch zijn voor mij. Maar kanker heeft twee betekenissen, en als ik met kanker scheld dan doe ik dat niet om met de ziekte te spotten maar om kracht achter mijn woorden te stoppen. De ziekte is vreselijk en daar ben ik het mee eens. Maar om nou iedereen die het woord gebruikt te veroordelen...


    Nee.

    Zoek maar eens, het is de ziekte of een schimmelinfectie bij appels en peren n_n Of scimmelziekte bij tomaat zie ik nu.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    twizzle schreef:
    (...) ik wordt ook niet boos als mensen ermee schelden, want volgens mij hebben vee mensen hetzelfde als bij jou, dat het 2 betekenissen heeft.


    Dat denk ik ook wel. Nja, gelukkig maar dat je er niet boos om wordt, want dan heb je eerder een probleem met jezelf en zo. Ik bedoel, andere mensen gaan zich daar niks van aan trekken.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    1. De ziekte. 2. Een kracht uitdrukking. En geloof me dat genoeg mensen die het woord gebruiken echt niks te spotten hebben met de ziekte, en die dat wel doen, zijn vaak asociale kut koppen die af moeten sterven.

    Never heard van de 2e. En ik ken zát mensen die te dom zijn om te weten waar ze mee schelden en het toch doen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vloek vaak, hard, snel en grof.
    Honestly? Ben er meestal wel trots op. (:
    Alleen op Q houd ik mij wel wat in.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    1. De ziekte. 2. Een kracht uitdrukking. En geloof me dat genoeg mensen die het woord gebruiken echt niks te spotten hebben met de ziekte, en die dat wel doen, zijn vaak asociale kut koppen die af moeten sterven.
    \
    \

    Dat hebben mensen zlef bedacht en wat is er mis met 'heel erg vervelend' in plaats van die ziekte te grbuiken? :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Dat denk ik ook wel. Nja, gelukkig maar dat je er niet boos om wordt, want dan heb je eerder een probleem met jezelf en zo. Ik bedoel, andere mensen gaan zich daar niks van aan trekken.
    ja inderdaad, ik maak er echt geen probleem van als iemand anders het doet, maar zelf zal ik het niet zomaar doen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.