• Genius schreef:
    Lol open een eigen topic over dit onderwerp (joehoe)


    Het moest van haar. Pro-weed topic, niet al teveel negatief gedoe erover ... Dit is gewoon een topic voor de mensen die er gebruik van maken. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Door dit topic heb ik zin om stoned te zijn D;


    Ik ben gemeen xoxo

    Memphis schreef:
    Damn, ik zou daar echt nooit zoveel geld aan gaan uitgeven Ö Dat is nog een reden waarom ik het nooit zou doen.


    Meh, ik geef liever geen geld uit aan discotheken, heb toch veel minder aan de drankjes daar dan mijn blowtje. Vergelijkingsgewijs vaak veel goedkoper ook. Het is niet goedkoop, maar het valt best mee hoor. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Meh, ik geef liever geen geld uit aan discotheken, heb toch veel minder aan de drankjes daar dan mijn blowtje. Vergelijkingsgewijs vaak veel goedkoper ook. Het is niet goedkoop, maar het valt best mee hoor. (:


    Hoeveel kost het -nieuwschierig-


    All I wanna do is lose control

    Het is logisch dat ik het nog niet gedaan heb op deze leeftijd, maar ik wil het zeker nooit doen. Ik ben van plan om heel mijn leven clean te blijven.

    + Wat me opvalt is dat heel veel Nederlanders blowen en veel minder Belgen. :')

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 18:34 ]


    Only losers can act the way you do

    Walhalla schreef:
    Het is logisch dat ik het nog niet gedaan heb op deze leeftijd, maar ik wil het zeker nooit doen. Ik ben van plan om heel mijn leven clean te blijven.

    + Wat me opvalt is dat heel veel Nederlanders blowen en veel minder Belgen. :')


    Dan ken je gent, of mijn peeps, niet x'D


    No Weird, No Fun!

    LottWolfje schreef:
    (...)

    Dan ken je gent, of mijn peeps, niet x'D
    Ik ken ook mensen die waarschijnlijk blowen, maar in vergelijking zijn de Belgen toch met veel minder blowers. Nederland heeft zelfs coffeeshops. (cat)


    Only losers can act the way you do

    Nooit gedaan en ben ik voorlopig ook nog niet van plan.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Walhalla schreef:
    (...)Ik ken ook mensen die waarschijnlijk blowen, maar in vergelijking zijn de Belgen toch met veel minder blowers. Nederland heeft zelfs coffeeshops. (cat)


    True.
    Ik woon net aan de Nederlandse grens, in een 'who the heel cares about it' dorp, in een bos...
    Raad eens langst wiens huis de dealers rijden 's nachts? xD


    No Weird, No Fun!

    O nu het toch over wiet gaat. Echt zo triestig, van die kinderen uit de brugklas die dan helemaal stoned over straat lopen enzo, echt erg. De laatste tijd echt steeds vaker. Best wel triest.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Hehehe, ik ken dat. Mensen die beweren dat ze niet stoned zijn, terwijl het voor buitenstaanders overduidelijk is! :'D
    Komt omdat je het gevoel inderdaad nog niet al te goed kent en je niet weet wat je nu echt moet verwachten. But sounds like you've bin pretty stoned to me.

    :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Walhalla schreef:
    Het is logisch dat ik het nog niet gedaan heb op deze leeftijd, maar ik wil het zeker nooit doen. Ik ben van plan om heel mijn leven clean te blijven.

    + Wat me opvalt is dat heel veel Nederlanders blowen en veel minder Belgen. :')


    Lijkt vaak maar zo, maar Nederland is jarenlang véél makkelijker geweest in gedood en in België begint dat nu pas allemaal een beetje geaccepteerd te worden, dus daardoor krijg je al snel die indruk. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Created schreef:
    O nu het toch over wiet gaat. Echt zo triestig, van die kinderen uit de brugklas die dan helemaal stoned over straat lopen enzo, echt erg. De laatste tijd echt steeds vaker. Best wel triest.


    Dat vind ik ook sneu. Ik ben wel een voorstander van het wachten tot minimaal 16/17 jaar. Helaas kun je dat soort dingen nou eenmaal moeilijk tegengaan. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Memphis schreef:
    Nooit gebruikt en ik ben het niet van plan ook. Ik heb dat niet nodig om me high te voelen, haha (joehoe)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    -

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 19:08 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Waarschijnlijk gaan ik en nog een paar mensen -mocht het doorgaan- van Q Spacecake maken


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain