• Genius schreef:
    Lol open een eigen topic over dit onderwerp (joehoe)


    Het moest van haar. Pro-weed topic, niet al teveel negatief gedoe erover ... Dit is gewoon een topic voor de mensen die er gebruik van maken. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Grizzly schreef:
    (...)

    ik wil gewoon éen keer proberen, voor de rest neem ik niets, was laatst veronderstelling; ik ben zwaar tegen drank en drugs etc maar ik wil het wel n keer geprobeerd hebben xD yup, ik ben de logica zelve


    Ik vind het wel logisch dat je eerst iets probeert, voor je er echt tegen bent. Dan heb je ook de ervaring om te baseren waarom je dat vind. Zelf wil ik niet alles proberen, maar heb ik er geen grote hekel aan, omdat mensen er zelf voor kiezen meestal. Kan het wel troep vinden, maar dat is een tweede.
    Maar dan nog ... Kun je niet beter een jaartje of wat wachten? :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Geen behoefte aan.:Y)


    ars moriendi

    Sevenfold schreef:
    Grizzly jij bent wel jong hoor, met je 15. + Padawan btw.
    Ik was 17 toen ik voor het eerst begon met blowen. :')
    Op m'n 16e heb ik 't één keer geprobeerd, maar dat liep meteen tot een bad trip en toen was ik totaal niet nieuwsgierig meer, haha. Kwam onverwacht weer ruim anderhalf jaar later, toen ik met vrienden in het park was en ze rondgingen. Dat was wel een leuke ervaring. (:


    Ik was twaalf toen ik begon ;$ - foute vrienden.


    We're all mad here.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ik vind het wel logisch dat je eerst iets probeert, voor je er echt tegen bent. Dan heb je ook de ervaring om te baseren waarom je dat vind. Zelf wil ik niet alles proberen, maar heb ik er geen grote hekel aan, omdat mensen er zelf voor kiezen meestal. Kan het wel troep vinden, maar dat is een tweede.
    Maar dan nog ... Kun je niet beter een jaartje of wat wachten? :')

    Ik denk niet dat je d'r tegen kunt houden. De jeugd van tegenwoordig doet wat zij willen. En alleen dat eh.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Genius schreef:
    Ik was 15 toen ik het voor het eerst probeerde, daarna niet meer gedaan tot ik met mijn ex kreeg voor de 2e keer. Die doet dat elke dag en automatisch ging ik met hem meedoen elk weekend (joehoe) En toen ging het uit en was ik er klaar mee. Maar toen ontmoette ik Nancy hahaha (wedding)

    Hehe. Zie je wel dat ik evil ben? :'D
    Ik ga even naar de Huyskamer. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    SYN schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat je d'r tegen kunt houden. De jeugd van tegenwoordig doet wat zij willen. En alleen dat eh.


    Ik hou d'r ook niet tegen, ik zeg alleen dat het beter is als ze nog heel even wacht. Wat ze doet moet ze uiteindelijk helemaal zelf weten.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik was 15 toen ik voor het eerst ging blowen, maar ik merkte er eigenlijk niet zo heel veel van. Nu blow ik 2/3 keer per jaar zo'n beetje. Altijd met vrienden, nooit alleen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sevenfold schreef:
    (...)
    Hehe. Zie je wel dat ik evil ben? :'D
    Ik ga even naar de Huyskamer. (:

    Ik vind het niet erg hoor haha (bloos)
    Ga je nu nog heen? :'D


    -

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ik vind het wel logisch dat je eerst iets probeert, voor je er echt tegen bent. Dan heb je ook de ervaring om te baseren waarom je dat vind. Zelf wil ik niet alles proberen, maar heb ik er geen grote hekel aan, omdat mensen er zelf voor kiezen meestal. Kan het wel troep vinden, maar dat is een tweede.
    Maar dan nog ... Kun je niet beter een jaartje of wat wachten? :')


    weet ik, behalve alcohol, dat wil ik echt nooit aanraken kwil niet als mijn drankverslaafde vader eindigen, en alcohol is dan ook het enige waar ik echt n afkeer van heb. sigaretten en andere drugs etc minder, maar dat is dan vooral omdat ik sigeretgeur al wel gewoon ben van mijn beste vriend, al blijft het allemaal smerig xD en weetje... omdat jij het bent, zal ik mijn best doen :) eerst en vooral zien dat er niemand in het meer valt, voor ik ooit zelf het risico neem x'D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik vind het niet erg hoor haha (bloos)
    Ga je nu nog heen? :'D


    Nouja, binnen nu en 10 minuten. Even zin verzamelen om nog naar buiten te gaan, maar ze zijn tot 11 uur open geloof ik dus. Of later, maar 11 uur ga ik van uit. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    SYN schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat je d'r tegen kunt houden. De jeugd van tegenwoordig doet wat zij willen. En alleen dat eh.


    tuurlijk niet, wij zijn mega koppig en evil, bro >:) nee, ik begrijp je punt, ik begrijp haar punt, en ik zie wel.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Nog nooit gedaan, wil het nooit proberen ook. Geen behoefte aan.


    To infinity and beyond •

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Nouja, binnen nu en 10 minuten. Even zin verzamelen om nog naar buiten te gaan, maar ze zijn tot 11 uur open geloof ik dus. Of later, maar 11 uur ga ik van uit. :')

    Hahah okee. Hier in mijn dorp is niks te krijgen (joehoe)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hahah okee. Hier in mijn dorp is niks te krijgen (joehoe)


    Nog een reden om bij mij te komen wonen, coffeeshop binnen 100 meter lopen ftw! (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nog nooit gebruikt, terwijl ik op m'n achtste al wel aan het knippen was.
    En op het eerste ben ik behoorlijk trots, gezien het milieu waarin ik opgroeide.
    But I'm outta here, sinds dit niet voor mij bedoeld is :]


    No growth of the heart is ever a waste