• Genius schreef:
    Lol open een eigen topic over dit onderwerp (joehoe)


    Het moest van haar. Pro-weed topic, niet al teveel negatief gedoe erover ... Dit is gewoon een topic voor de mensen die er gebruik van maken. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    SYN schreef:
    (...)
    Als mijn kooi een dekentje heeft, graag zelfs. c:


    Een lekker dikke deken om op te liggen, en eentje om onder te liggen. Ik zorg wel goed voor mijn subjes. :3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    GLOOMYBEARR schreef:
    Ik heb nog nooit geblowd en ben het voorlopig niet van plan ook c: Ookal ga ik wel om met mensen die blowen.
    Ik vind het wel verschrikkelijk lekker ruiken.(cat)


    Hehehe. Ik vind mensen ook stom als ze beweren dat wiet stinkt. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    LottWolfje schreef:
    (...)

    Nja... Vreemd is zo wel mijn kenteken xD


    nee echt lotte? xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    nee echt lotte? xD

    Ging jij je Pikachu niet begraven? D:

    Ik ga by the way dit liedje afluisteren en dan toch maar even blowen, op hoop voor inspiratie. ;l
    Ik wil eigenlijk een verhaal uit de ogen van een sub schrijven of zo. Of een ouder die merkt dat haar dochtertje als sub gebruikt wordt. WAAAA. D:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    (...)
    Ging jij je Pikachu niet begraven? D:

    Ik ga by the way dit liedje afluisteren en dan toch maar even blowen, op hoop voor inspiratie. ;l
    Ik wil eigenlijk een verhaal uit de ogen van een sub schrijven of zo. Of een ouder die merkt dat haar dochtertje als sub gebruikt wordt. WAAAA. D:


    nee, ik heb besloten pikachu op te eten, veel lekkerder D; nahaaah, blow maar lekker bro :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Dan moet ik wel eerst draaien. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Heb het niet nodig, tssk. Ik ben van mezelf al high, gebruik niks.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 23:19 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    SYN schreef:
    Dan moet ik wel eerst draaien. (cat)


    Ik ook ... dus over 1,5 uur blowen we wss. pas. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ik ook ... dus over 1,5 uur blowen we wss. pas. :'D

    Nuh. Hij ligt hier nu klaar. Maar ik ben gewoon te lui om naar buiten te gaan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Grizzly schreef:
    (...)

    nee echt lotte? xD


    Hehehehe xD


    No Weird, No Fun!

    SYN schreef:
    (...)
    Nuh. Hij ligt hier nu klaar. Maar ik ben gewoon te lui om naar buiten te gaan.


    Komt bijna op hetzelfde neer. :'D
    Echt, zodra ik m'n eigen huisje heb komen jij en Jack bij me wonen, of bij mij en Val, want dan mag het gewoon binnen. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Komt bijna op hetzelfde neer. :'D
    Echt, zodra ik m'n eigen huisje heb komen jij en Jack bij me wonen, of bij mij en Val, want dan mag het gewoon binnen. (krul)

    yay, eigen kooitje met deken en uberawesome maidpakje, here I come! <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb wel eens twee keer geblowd, beide op feestjes an een meer, gitaren erbij, leuke vrienden.. Eerste keer lukte me het niet goed, moest helemaal hoesten en zo haha. XD Derde keer inhaleren ging beter, maar daarna stopte ik. Op zo'n zelfde keer met dezelfde mensen deed ik het weer, maar nu goed.
    Had alleen geen idee hoe ik me 'moest' voelen, voelde niet zoveel. XD
    Maar de sfeer was gewoon prettig. Als ik het wilde, doen. Zo niet, niet doen. Geen gezeik, lekker kletsen, lol hebben. Mmm (bloos)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Revelio schreef:
    Ik heb wel eens twee keer geblowd, beide op feestjes an een meer, gitaren erbij, leuke vrienden.. Eerste keer lukte me het niet goed, moest helemaal hoesten en zo haha. XD Derde keer inhaleren ging beter, maar daarna stopte ik. Op zo'n zelfde keer met dezelfde mensen deed ik het weer, maar nu goed.
    Had alleen geen idee hoe ik me 'moest' voelen, voelde niet zoveel. XD
    Maar de sfeer was gewoon prettig. Als ik het wilde, doen. Zo niet, niet doen. Geen gezeik, lekker kletsen, lol hebben. Mmm (bloos)


    Hehehe, ik ken dat. Mensen die beweren dat ze niet stoned zijn, terwijl het voor buitenstaanders overduidelijk is! :'D
    Komt omdat je het gevoel inderdaad nog niet al te goed kent en je niet weet wat je nu echt moet verwachten. But sounds like you've bin pretty stoned to me.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 17:53 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb bijna geen wiet meer. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)