• Genius schreef:
    Lol open een eigen topic over dit onderwerp (joehoe)


    Het moest van haar. Pro-weed topic, niet al teveel negatief gedoe erover ... Dit is gewoon een topic voor de mensen die er gebruik van maken. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Nog een reden om bij mij te komen wonen, coffeeshop binnen 100 meter lopen ftw! (bloos)

    Ik kom bij jou wonen, Nance. (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Nog een reden om bij mij te komen wonen, coffeeshop binnen 100 meter lopen ftw! (bloos)

    Jaaa (wedding) Eerst maar die opleiding afmaken


    -

    Grizzly schreef:
    (...)

    weet ik, behalve alcohol, dat wil ik echt nooit aanraken kwil niet als mijn drankverslaafde vader eindigen, en alcohol is dan ook het enige waar ik echt n afkeer van heb. sigaretten en andere drugs etc minder, maar dat is dan vooral omdat ik sigeretgeur al wel gewoon ben van mijn beste vriend, al blijft het allemaal smerig xD en weetje... omdat jij het bent, zal ik mijn best doen :) eerst en vooral zien dat er niemand in het meer valt, voor ik ooit zelf het risico neem x'D


    Maar dan heb je min of meer ook al de ervaring, waardoor het begrijpelijk is waarom je het niet wilt. (:
    Voor mij hoef je het niet te doen hoor, het is alleen slimmer voor jezelf. Het zou schijnheilig zijn als ik je vraag het voor mij te doen, want ik probeer net zo goed stomme dingen uit, het is alleen slimmer het nog even uit te stellen op bepaalde momenten. Zeker als je nog in de groei zit. Plus, hoe stom dat ook altijd klinkt, maar toch waar is, vaak kun je het beter aan als je wat ouder bent. Desalniettemin, zoals ik al zei; Ik doe net zo goed stomme dingen, waar ik soms 'spijt' van heb en soms niet, maar als je het uitstelt, doe het dan voor jezelf. Als je het uit wilt proberen, doe het dan, maar probeer het (een beetje) bewust te doen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    SYN schreef:
    (...)
    Ik kom bij jou wonen, Nance. (joehoe)


    Je bent welkom. Maar wil je als sub wel wennen aan slapen in eeb kooi/bondage dan? A) Omdat dat sexy is. B) Omdat luxe niet hoort bij een subleven. (bloos)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 22:28 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Maar dan heb je min of meer ook al de ervaring, waardoor het begrijpelijk is waarom je het niet wilt. (:
    Voor mij hoef je het niet te doen hoor, het is alleen slimmer voor jezelf. Het zou schijnheilig zijn als ik je vraag het voor mij te doen, want ik probeer net zo goed stomme dingen uit, het is alleen slimmer het nog even uit te stellen op bepaalde momenten. Zeker als je nog in de groei zit. Plus, hoe stom dat ook altijd klinkt, maar toch waar is, vaak kun je het beter aan als je wat ouder bent. Desalniettemin, zoals ik al zei; Ik doe net zo goed stomme dingen, waar ik soms 'spijt' van heb en soms niet, maar als je het uitstelt, doe het dan voor jezelf. Als je het uit wilt proberen, doe het dan, maar probeer het (een beetje) bewust te doen.


    vanaf nu ben je wijze tante Sevenfold _O_ njah, zoals ik al zei, ik zie gewoon helemaal wel.. en wss, als het als sigaretten is, dat ik er een afkeer van ga hebben xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Je bent welkom. Maar wil je als sub wel wennen aan slapen in eeb kooi/bondage dan? A) Omdat dat sexy is. B) Omdat luxe niet hoort bij een subleven. (bloos)

    Als mijn kooi een dekentje heeft, graag zelfs. c:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Haha, nee, daar heb ik slechte ervaringen mee :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb het nog nooit geprobeerd en ben het niet van plan. Zonder te weten hoe het voelt ben ik er voor de volle honderd procent tegen. Maakt niet uit welke soort drugs.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 22:35 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ehem, ff mijn totaal waardeloze stelling; Potheads zijn hot!

    JK xD

    ff serieus ( voor zo ver ik dat kan ),
    Nog nooit zelf gebruikt, maar heb wel genoeg vriende die gebruike.
    Om eerlijk te zijn heb ik nog geen enkel ( serieus ) vriendje gehad die niet gebruikte... Niet dat ik er voor koos hoor! xD
    Ik heb zelf nog niet gebruikt omdat... geen idee, nog geen nood aan gehad denk ik xD.
    Ook heeft nog niemand van mn vriende me ooit aangemoedigd of verplicht, en zo hoort dat denk ik dan :p
    Ik will wel proberen, anders weet je niet wat je mist, toch?
    Heb ik ook bij roken gedaan, 1 sigaret, volledig en dan nooit meer een aangeraakt, vond er niets aan...

    Dus...
    Nja, dat is het zo'n beetje XD.


    No Weird, No Fun!

    Ik heb nog nooit geblowd en ben het voorlopig niet van plan ook c: Ookal ga ik wel om met mensen die blowen.
    Ik vind het wel verschrikkelijk lekker ruiken.(cat)


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    GLOOMYBEARR schreef:

    Ik vind het wel verschrikkelijk lekker ruiken.(cat)


    jaaaaaaaaah ;D


    No Weird, No Fun!

    LottWolfje schreef:
    (...)

    jaaaaaaaaah ;D

    als je zo'n kamer binnen komt en dan zo like ; OMG GODDELIJKHEID C:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    GLOOMYBEARR schreef:
    (...)
    als je zo'n kamer binnen komt en dan zo like ; OMG GODDELIJKHEID C:


    Hah, omg, ik ben niet de enige :D
    Het is zelfs zo erg dat toen er zo'n gast, totaal onbekend voor mij, naast we kwam zitte op de bus, en hij massas naar paf rook, ik heel de busrit dieeeeeeeeeep in en uit aan het ademe was door mn neus, zo van... aaaaaaah :D *__* :D
    Ja, dat was behoorlijk vreemd xD


    No Weird, No Fun!

    LottWolfje schreef:
    (...)

    Hah, omg, ik ben niet de enige :D
    Het is zelfs zo erg dat toen er zo'n gast, totaal onbekend voor mij, naast we kwam zitte op de bus, en hij massas naar paf rook, ik heel de busrit dieeeeeeeeeep in en uit aan het ademe was door mn neus, zo van... aaaaaaah :D *__* :D
    Ja, dat was behoorlijk vreemd xD

    haha lol dat is inderdaad vreemd c:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    GLOOMYBEARR schreef:
    (...)
    haha lol dat is inderdaad vreemd c:


    Nja... Vreemd is zo wel mijn kenteken xD


    No Weird, No Fun!