Grizzly schreef:
(...)
weet ik, behalve alcohol, dat wil ik echt nooit aanraken kwil niet als mijn drankverslaafde vader eindigen, en alcohol is dan ook het enige waar ik echt n afkeer van heb. sigaretten en andere drugs etc minder, maar dat is dan vooral omdat ik sigeretgeur al wel gewoon ben van mijn beste vriend, al blijft het allemaal smerig en weetje... omdat jij het bent, zal ik mijn best doen eerst en vooral zien dat er niemand in het meer valt, voor ik ooit zelf het risico neem x'D
Maar dan heb je min of meer ook al de ervaring, waardoor het begrijpelijk is waarom je het niet wilt. (:
Voor mij hoef je het niet te doen hoor, het is alleen slimmer voor jezelf. Het zou schijnheilig zijn als ik je vraag het voor mij te doen, want ik probeer net zo goed stomme dingen uit, het is alleen slimmer het nog even uit te stellen op bepaalde momenten. Zeker als je nog in de groei zit. Plus, hoe stom dat ook altijd klinkt, maar toch waar is, vaak kun je het beter aan als je wat ouder bent. Desalniettemin, zoals ik al zei; Ik doe net zo goed stomme dingen, waar ik soms 'spijt' van heb en soms niet, maar als je het uitstelt, doe het dan voor jezelf. Als je het uit wilt proberen, doe het dan, maar probeer het (een beetje) bewust te doen.
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.