• Genius schreef:
    Lol open een eigen topic over dit onderwerp (joehoe)


    Het moest van haar. Pro-weed topic, niet al teveel negatief gedoe erover ... Dit is gewoon een topic voor de mensen die er gebruik van maken. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ben ik serieus de enige die het niet lekker vind ruiken xd?


    To infinity and beyond •

    Nog nooit gebruikt. Misschien ga ik het ooit wel eens doen.. Misschien niet.. (;


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Levine schreef:
    Ben ik serieus de enige die het niet lekker vind ruiken xd?


    In mijn ogen een van de weinigen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    SYN schreef:
    Ik heb bijna geen wiet meer. (no_chears)


    Ik heb net voor mij en m'n paps gehaald, gelukkig had m'n baas die 100 euro nog gestort die ik nog tegoed had! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Haha, wij hebben op een paar kilometers een dorpje, wat gewoon echt een drugsdorp is. :'D
    Iedereen is er stoned en heeft altijd wel wat bij zich, lol.
    Maar goed. Ik ben het heilige boontje wat niet drinkt, niet rookt en niet drugs gebruikt. Ook nooit gedaan trouwens. Ik kan wel los gaan zonder al die troep. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ik heb net voor mij en m'n paps gehaald, gelukkig had m'n baas die 100 euro nog gestort die ik nog tegoed had! *O*

    Ik kom, -zoals al eerder gezegd-, bij jou wonen. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mudblood schreef:
    Haha, wij hebben op een paar kilometers een dorpje, wat gewoon echt een drugsdorp is. :'D
    Iedereen is er stoned en heeft altijd wel wat bij zich, lol.
    Maar goed. Ik ben het heilige boontje wat niet drinkt, niet rookt en niet drugs gebruikt. Ook nooit gedaan trouwens. Ik kan wel los gaan zonder al die troep. :')


    Ik kan zonder ook wel los gaan, maar ik vind het lekker. Lekkerder dan drank ook. (:
    Bij mij in de buurt is het ook wel grotendeels een blowbuurtje, en vol met kunstenaars. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    SYN schreef:
    (...)
    Ik kom, -zoals al eerder gezegd-, bij jou wonen. (no_chears)


    As soon as me and Val live together, I'll make sure you're welcome. You know the conditions anyway. :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ik heb net voor mij en m'n paps gehaald, gelukkig had m'n baas die 100 euro nog gestort die ik nog tegoed had! *O*

    Whuuuut, je vader blowt ook? Weird. :'D
    Ofbenikweerdeenigedieditvreemdvind?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    De laatste keer dat ik goed stoned was, was ik met een groep vrienden vlak bij een heel groot bosje. In de bosje zagen we toen vanalles, van een schoen tot een beer.
    Iedere keer kwamen we met wat anders: Het is een beer! Nee man, als je je hoofd schuinhoud is het een banaan!
    Dat duurde serieus een uur, lol.


    Ik ben gemeen xoxo

    Mudblood schreef:
    (...)
    Whuuuut, je vader blowt ook? Weird. :'D
    Ofbenikweerdeenigedieditvreemdvind?

    Mijn vader en ik en mijn broer blowen ook allemaal. *O*

    @Nance: And I like those conditions! (wbw)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nog niet, maar dat ben ik stiekem wel van plan. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Damn, ik zou daar echt nooit zoveel geld aan gaan uitgeven Ö Dat is nog een reden waarom ik het nooit zou doen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar ik ken mezelf, dat ga ik niet mijn hele leven kunnen zeggen :'D


    Let it come and let it be

    -Uhm Uhm- Zie je een 11-jarige dat al doen? XD (nee dus, ga het ook nooit doen)


    All I wanna do is lose control