• Haaii, lezers van dit topic.
    Ik heb een vriendin die vandaag jarig is. Ik wilde met een leuke kaart en een cadeautje bij haar langskomen in de hoop dat ze thuis is. Als ze niet thuis is maakt het niet erg veel uit. Als ze wel thuis is én ik kom gelegen, is het gezellig. Maar wat nou als alleen haar moeder er is met de boodschap dat mijn vriendin bij haar vader is? (ouders gescheiden) Of wat nou als ik niet gelegen kom? Moet ik dit dan wel doen of niet. Het probleem is eigenlijk ook dat het telefoonnummer van haar moeder gek genoeg "buiten bereik" is, dus misschien zijn ze toch wel op vakantie et cetera.
    Nog een probleem: Ze hebben niet een gewone deur met een bel. Ze wonen in een soort flatje. Dus dan sta je beneden, druk je op een knopje en dan zien zij jou op een schermpje, waarbij ze je dan ook horen. Dat vind ik altijd echt heel irritant, want je weet niet hoe je moet kijken!
    Iemand tips?

    Met toch maar een poll of ik het wel of niet moet doen

    Langskomen?

    0.0% (0 stemmen)
     
    Nee, niet handig

    100.0% (26 stemmen)
     
    Ja, leuk!


    Peertjes zijn cool :3

    Ja, je kan het altijd even proberen(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ja, je kan het altijd even proberen(:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ja, het is het proberen zeker waard :3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Gewoon doen joch! Ik vind het altijd leuk als ik spontaan gasten over de vloer krijg. (: -maar bij mij is meestal iedereen wel welkom, haha dus dat scheelt ^^ En daarbij: Ze is jarig, dat is dan toch extra leuk? :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    SterekHalinski schreef:
    Gewoon doen joch! Ik vind het altijd leuk als ik spontaan gasten over de vloer krijg. (: -maar bij mij is meestal iedereen wel welkom, haha dus dat scheelt ^^ En daarbij: Ze is jarig, dat is dan toch extra leuk? :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als een van mijn vriendinnen spontaan zou langskomen op mijn verjaardag, zou ik dat juist hartstikke leuk vinden! Ik zou zeggen: gewoon doen! En als ze niet thuis is, maar haar moeder wel, dan vind ze het waarschijnlijk alsnog fijn dat je aan haar gedacht hebt (;


    Valar Morghulis.