• Genius schreef:
    Lol open een eigen topic over dit onderwerp (joehoe)


    Het moest van haar. Pro-weed topic, niet al teveel negatief gedoe erover ... Dit is gewoon een topic voor de mensen die er gebruik van maken. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    HAHA nu lijk ik slecht (no_chears) Maar ik ben hier weg want ik gebruik het niet !


    -

    Genius schreef:
    HAHA nu lijk ik slecht (no_chears) Maar ik ben hier weg want ik gebruik het niet !


    Zeg Pinokkio, was dat nou zojuist 2cm erbij? (clown)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Best topic ever.

    I'm a 24/7 smoker, a charming one, bwuahahah.

    Best song ever to smoke on.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nou heel soms gebruik ik het wel.

    Maar dan is dat in gezelschap.

    kijkt achter zich om te zien of haar moeder de kamer niet binnenstomrt

    ik heb nog nooit gebruikt, maar deze zomer ga ik met vrienden naar blaaremeersen, en ga ik lekker mee wietpijpen joh :) let's get high xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Zeg Pinokkio, was dat nou zojuist 2cm erbij? (clown)

    Neehoor absoluut niet (bat)


    -

    Nope geen wiet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nooit gebruikt en ik ben het niet van plan ook. Ik heb dat niet nodig om me high te voelen, haha (joehoe)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    Nooit gebruikt en ik ben het niet van plan ook. Ik heb dat niet nodig om me high te voelen, haha (joehoe)


    Hoe word jij dan high?

    Grizzly schreef:
    kijkt achter zich om te zien of haar moeder de kamer niet binnenstomrt

    ik heb nog nooit gebruikt, maar deze zomer ga ik met vrienden naar blaaremeersen, en ga ik lekker mee wietpijpen joh :) let's get high xD


    Gezellig. (:
    Ik zou het wel rustig aan doen, alleen nemen wanneer je er zeker van bent, en niet teveel in één keer. Maar dat merk je snel genoeg, want in het begin heb je meestal een zeer lage tolerantie. :'D


    Oh de tijd dat ik nog stoned werd van 2 haaltjes... :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Door jullie krijg ik er zin in D;


    We're all mad here.

    raplove schreef:
    (...)

    Hoe word jij dan high?


    zowiezo van ice tea peche. en sprite. als ik dat binnenheb lijk ik wel high xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    zowiezo van ice tea peche. en sprite. als ik dat binnenheb lijk ik wel high xD


    aansteller.


    We're all mad here.

    Memphis schreef:
    Nooit gebruikt en ik ben het niet van plan ook. Ik heb dat niet nodig om me high te voelen, haha (joehoe)


    Ik ook niet, maar ik vind het lekker na m'n werk of voor de gezelligheid en verder drink ik maar zeeeelden en gebruik ik niks bijzonders. Ben een bewuste gebruiker en ken mijn grenzen heel goed. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Gezellig. (:
    Ik zou het wel rustig aan doen, alleen nemen wanneer je er zeker van bent, en niet teveel in één keer. Maar dat merk je snel genoeg, want in het begin heb je meestal een zeer lage tolerantie. :'D


    Oh de tijd dat ik nog stoned werd van 2 haaltjes... :'D


    njaah, tuurlijk dat ik voorzichtig ga zijn, ik ben de jongste van de groep en heb tegelijk ergens het meeste verantwoordelijkheid hoezo logisch, en ik wil niet er mensen in het meer vallen xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.