• Genius schreef:
    Lol open een eigen topic over dit onderwerp (joehoe)


    Het moest van haar. Pro-weed topic, niet al teveel negatief gedoe erover ... Dit is gewoon een topic voor de mensen die er gebruik van maken. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Americana schreef:
    Waarschijnlijk gaan ik en nog een paar mensen -mocht het doorgaan- van Q Spacecake maken


    Ook lekker. Ik heb een tijd geleden voor iemands verjaardag spacebrownies gemaakt. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ook lekker. Ik heb een tijd geleden voor iemands verjaardag spacebrownies gemaakt. ;D


    Geen idee nog nooit op eigenlijk,, en awesome xd


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ik was van plan spacecake voor LottWolffjes verjaardag te maken met mijn beste maat xd


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Americana schreef:
    (...)

    Geen idee nog nooit op eigenlijk,, en awesome xd


    Eet niet teveel in één keer, doe er ook niet teveel in. :')
    Het gaat sowieso meestal pas na een minuut of 20/30 werken en vooral de eerste keer denk je vaak al snel niet/amper iets te voelen, omdat het een nieuwe/andere ervaring is (dan het 'gewoon' te roken). (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Eet niet teveel in één keer, doe er ook niet teveel in. :')
    Het gaat sowieso meestal pas na een minuut of 20/30 werken en vooral de eerste keer denk je vaak al snel niet/amper iets te voelen, omdat het een nieuwe/andere ervaring is (dan het 'gewoon' te roken). (:


    Haha oké (:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 19:26 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    -

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 19:26 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Americana schreef:
    Waarschijnlijk gaan ik en nog een paar mensen -mocht het doorgaan- van Q Spacecake maken


    What's that?


    All I wanna do is lose control

    Grizzly schreef:
    ik was van plan spacecake voor LottWolffjes verjaardag te maken met mijn beste maat xd


    OMG ILY x'D


    No Weird, No Fun!

    DreamHead schreef:
    (...)

    What's that?


    Cake met wiet in. Of tenminste drugs.

    1707 schreef:
    (...)

    Cake met wiet in. Of tenminste drugs.


    Bedankt.


    All I wanna do is lose control

    Dus ik ging gisteren naar mijn ex toe en natuurlijk hoort daar een joint bij (joehoe) Dat joch heeft een slechte invloed op me haha


    -

    1707 schreef:
    (...)

    Cake met wiet in. Of tenminste drugs.


    Of hasj.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    Dus ik ging gisteren naar mijn ex toe en natuurlijk hoort daar een joint bij (joehoe) Dat joch heeft een slechte invloed op me haha


    Come to my inbox, right now. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nog nooit gebruikt & niet van plan,

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 19:40 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Come to my inbox, right now. (no_chears)

    Ik moet nu naar mijn neefje z'n verjaardag toe, ben rond half 11 weer terug. Als je er dan bent vertel ik je het hele verhaal wel okee? (bloos)


    -