• Genius schreef:
    Lol open een eigen topic over dit onderwerp (joehoe)


    Het moest van haar. Pro-weed topic, niet al teveel negatief gedoe erover ... Dit is gewoon een topic voor de mensen die er gebruik van maken. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Gezellig. (:
    Ik zou het wel rustig aan doen, alleen nemen wanneer je er zeker van bent, en niet teveel in één keer. Maar dat merk je snel genoeg, want in het begin heb je meestal een zeer lage tolerantie. :'D


    Oh de tijd dat ik nog stoned werd van 2 haaltjes... :'D

    Ik had de eerste keer niet eens door dat ik stoned was haha, was toen iemand dat tegen me zei was ik me er bewust van :'D


    -

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Gezellig. (:
    Ik zou het wel rustig aan doen, alleen nemen wanneer je er zeker van bent, en niet teveel in één keer. Maar dat merk je snel genoeg, want in het begin heb je meestal een zeer lage tolerantie. :'D


    Oh de tijd dat ik nog stoned werd van 2 haaltjes... :'D

    Dat was zo epic op m'n veertiende, hahah, m'n ex-vriend zei dat het geen sterke wiet was, maar ik ging er compleet koekeloeres van XD


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Padawan schreef:
    (...)

    aansteller.


    ik stel me altíjn aan, lieverd -gayhand-


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    raplove schreef:
    (...)

    Hoe word jij dan high?


    Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet (bat)

    Nee, seriously, ik vind mijn leven en de wereld al bijzonder en mooi genoeg zo, daar heb ik dat niet voor nodig. En nu klink ik cheesy, maar dat boeit me niet. It's just how I feel like, ik kan me gewoon itens gelukkig voelen zonder die shit.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet (bat)

    Nee, seriously, ik vind mijn leven en de wereld al bijzonder en mooi genoeg zo, daar heb ik dat niet voor nodig. En nu klink ik cheesy, maar dat boeit me niet. It's just how I feel like, ik kan me gewoon itens gelukkig voelen zonder die shit.

    ok(Y)
    houden zo x

    Memphis schreef:
    (...)

    Dat is voor jou een vraag en voor mij weed (bat)

    Nee, seriously, ik vind mijn leven en de wereld al bijzonder en mooi genoeg zo, daar heb ik dat niet voor nodig. En nu klink ik cheesy, maar dat boeit me niet. It's just how I feel like, ik kan me gewoon itens gelukkig voelen zonder die shit.

    En dat weet je als je totaal anti bent en het nooit geprobeerd hebt. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Grizzly jij bent wel jong hoor, met je 15. + Padawan btw.
    Ik was 17 toen ik voor het eerst begon met blowen. :')
    Op m'n 16e heb ik 't één keer geprobeerd, maar dat liep meteen tot een bad trip en toen was ik totaal niet nieuwsgierig meer, haha. Kwam onverwacht weer ruim anderhalf jaar later, toen ik met vrienden in het park was en ze rondgingen. Dat was wel een leuke ervaring. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb het een keer gedaan nou ja drie trekjes en vond het smerig xD

    Ik heb wel vrienden die het doen, maar zelf doe ik het niet


    What is youre favo scary movie?

    Memphis schreef:
    (...)

    Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet (bat)

    Nee, seriously, ik vind mijn leven en de wereld al bijzonder en mooi genoeg zo, daar heb ik dat niet voor nodig. En nu klink ik cheesy, maar dat boeit me niet. It's just how I feel like, ik kan me gewoon itens gelukkig voelen zonder die shit.


    ik vind het niet cheesy klinken :)

    njaah, ik wil enkel gebruiken omdat ik ooit eens éen keer in mijn leven high wil worden.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Nog nooit gebruikt, zeker van plan het ooit een keer te gaan proberen.


    I am an idiot, I move.

    SYN schreef:
    (...)
    En dat weet je als je totaal anti bent en het nooit geprobeerd hebt. *O*


    Ik hoef het niet te proberen omdat ik er gewoon behoefte aan heb. Waarom zou ik dat doen als ik nu al tevreden ben?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 22:13 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik was 15 toen ik het voor het eerst probeerde, daarna niet meer gedaan tot ik met mijn ex kreeg voor de 2e keer. Die doet dat elke dag en automatisch ging ik met hem meedoen elk weekend (joehoe) En toen ging het uit en was ik er klaar mee. Maar toen ontmoette ik Nancy hahaha (wedding)


    -

    Sevenfold schreef:
    Grizzly jij bent wel jong hoor, met je 15. + Padawan btw.
    Ik was 17 toen ik voor het eerst begon met blowen. :')
    Op m'n 16e heb ik 't één keer geprobeerd, maar dat liep meteen tot een bad trip en toen was ik totaal niet nieuwsgierig meer, haha. Kwam onverwacht weer ruim anderhalf jaar later, toen ik met vrienden in het park was en ze rondgingen. Dat was wel een leuke ervaring. (:


    ik wil gewoon éen keer proberen, voor de rest neem ik niets, was laatst veronderstelling; ik ben zwaar tegen drank en drugs etc maar ik wil het wel n keer geprobeerd hebben xD yup, ik ben de logica zelve


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    SYN schreef:
    (...)
    Dat was zo epic op m'n veertiende, hahah, m'n ex-vriend zei dat het geen sterke wiet was, maar ik ging er compleet koekeloeres van XD


    Dudee, jij was ook al zo jong! Ik rookte alleen veel te jong al sigaretten. :'D
    Maar inderdaad, hahaha. Helemaal knetter na 2 trekken van een hele softe wiet, en dan huilen van het lachen om de meest simpele dingen, lol. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik niet ;D en denk niet dat ik dat ooit van plan ben xd
    Heb wel een vriend die et gebruik. alleen hij is voor mij gaan minderen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you