• Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Mijn vriend daarin tegen steunt me niet, en is bij me weggegaan. Ik heb geen ouders waar ik op kan rekenen, en woon daarom bij mijn broer. Ik ben zwaar tegen abortus laten plegen, en ook tegen adoptie. Mijn broer zou me er door heen helpen, maar financieel zit ik in de problemen.. wat moet ik nu doen..

Turn it up! *

Hooligan schreef:
    Ik vind het wel evil dat jullie dat vriendje allemaal gemeen en alles noemen. Hij is waarschijnlijk net zo in de war als zij is, hij krijgt ook een kind, alleen heeft hij het niet in zijn buik.
    ik zeg niet dat hij gemeen is, maar als hij idd niet terug komt is hij maar een lafaard dat hij zijn liefje zomaar laat zitten.. een relatie moet meer aankunnen dan dat! Gedumpt worden op zich is al erg, maar gedumpt worden en in een kutsituatie achtergelaten worden? Dat kan ik me niet voorstellen denk ik :/

Read this upside down: 370HSSV 0773H

CoconutChoco schreef:
    als jij denkt dat je het kind niet goed kunt verzorgen en er helemaal niet aan toe bent, haal het dan a.u.b weg...
    en lekker boeiend dat je broer er tegen is, het gaat om jóú, hij hoeft het later niet te verzorgen/financieren

mijn broer is er niet tegen.?

Turn it up! *

Veilig vrijen, maar daar is het nu te laat voor.
    Ik weet het niet kind. Denk er eens rustig over na.

You're a Dickhead - Nothing Personal.

Putain schreef:
    Veilig vrijen, maar daar is het nu te laat voor.
    Ik weet het niet kind. Denk er eens rustig over na.
    Stiekem vond ik dit wel grappig. Ja het is wel een feit dat je er nog te jong voor bent, want je hebt alles behalve een diploma, dus werken voor geld voor het kind zit er niet in.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Ik zou het ter adoptie afstaan, als je echt tegen abortus bent. Ik bedoel je bent jong en hebt een leven voor je. Je hebt geen geld, je ouders steunen je niet en geen vader voor het kindje. Wat kun je hem bieden behalve een onzekere toekomst.
    Maar heel veel succes met je keuze en laat je niet alleen door je hart lijden, gebruik je verstand. Sterkte!

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Apocalyptica schreef:
    (...)Stiekem vond ik dit wel grappig. Ja het is wel een feit dat je er nog te jong voor bent, want je hebt alles behalve een diploma, dus werken voor geld voor het kind zit er niet in.

Ik vind het niet echt grappig..

Turn it up! *

Paracetamol schreef:
    (...)
    Ik vind het niet echt grappig..

Ze bedoelde de reactie van Putain. :')

"Well, well. Look who we've got here!"

Mudblood schreef:
    (...)
    Ze bedoelde de reactie van Putain. :')
    Jup dat bedoel ik.

Apocalyptica schreef:
    (...)Jup dat bedoel ik.

Oh sorry..

Turn it up! *

At first, mensen doe normaal. Gebeurd is gebeurd, en ze zal er nu vast wel van geleerd hebben. Ze wil alleen maar advies en geen gezeik van puberende kinders. Thanks a lot.

Ik zou het alsnog afstaan ter adoptie, maar dan bij een bekende zodat je je kind nog gewoon regelmatig kan zien. Het lijkt me in ieder geval nu niet slim om je kind te behouden aangezien je financiële problemen hebt.. Misschien kan jeugdzorg -of een of andere stichting xd- je helpen hiermee? Heel veel succes en sterkte!

your eyes are like stars in the night.

Mudblood schreef:
    Ik ben waarschijnlijk niet de persoon die je advies moet geven, omdat ik wel voor abortus ben.

I've never told a lie, and that makes me a liar.

Poseidon schreef:
    At first, mensen doe normaal. Gebeurd is gebeurd, en ze zal er nu vast wel van geleerd hebben. Ze wil alleen maar advies en geen gezeik van puberende kinders. Thanks a lot.

Ik zou het alsnog afstaan ter adoptie, maar dan bij een bekende zodat je je kind nog gewoon regelmatig kan zien. Het lijkt me in ieder geval nu niet slim om je kind te behouden aangezien je financiële problemen hebt.. Misschien kan jeugdzorg -of een of andere stichting xd- je helpen hiermee? Heel veel succes en sterkte!
    Niet slecht bedoelt ofzo, maar ik denk niet dat ze veel advies kan verwachten op een site waar de gemiddelde leeftijd lager licht dan de hare. Ze zou mss beter es met een dokter over praten of een vertrouwenspersoon.

Misschien kun je wel ergens geld lenen of heb je nog ergens geld staan. Wat ik wel zou doen is proberen naar school te gaan en alsnog je diploma te halen. Het ga zwaar worden,maar nadien kun je wel gewoon werken en heb je dus meer geld en dat zul je nodig hebben want school is duur. Nu ook misschien eens langsgaan bij de gemeente of je hebt zo van die verenigingen en die vangen meisjes die zwanger zijn 'op'. Nu proficiat al moet ik zeggen het is wel een beetje jong,maar dat heb je waarschijnlijk al 1000 keer gehoord dus,maar voor de rest denk goed na bij de keuzes die je maakt en je komt er wel uit!

Flawless schreef:
    Misschien kun je wel ergens geld lenen of heb je nog ergens geld staan. Wat ik wel zou doen is proberen naar school te gaan en alsnog je diploma te halen. Het gaat zwaar worden, maar nadien kun je wel gewoon werken en heb je dus meer geld en dat zul je nodig hebben want school is duur. Nu ook misschien eens langsgaan bij de gemeente of je hebt zo van die verenigingen en die vangen meisjes die zwanger zijn 'op'. Nu proficiat al moet ik zeggen het is wel een beetje jong,maar dat heb je waarschijnlijk al 1000 keer gehoord dus,maar voor de rest denk goed na bij de keuzes die je maakt en je komt er wel uit!

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Nou mensen, ga hier nou geen discussie houden, met al die negatieve commentaar. Daar heeft ze geen behoefte aan.

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right