• Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Mijn vriend daarin tegen steunt me niet, en is bij me weggegaan. Ik heb geen ouders waar ik op kan rekenen, en woon daarom bij mijn broer. Ik ben zwaar tegen abortus laten plegen, en ook tegen adoptie. Mijn broer zou me er door heen helpen, maar financieel zit ik in de problemen.. wat moet ik nu doen..


    Turn it up! *

    Prongs schreef:
    (...)
    Ik maak geen ruzie, en waarom zit je op mijn dak terwijl zij ook in de fout is gegaan. Misschien was trut onnodig, maar om de topicmaakster dom te noemen is ook niet geweldig lief.

    niet iets voor mijn zus om mensen zomaar dom te noemen (cat)
    ze zei niet zoo heel slim dat is niet gelijk dom :'D als ze iemand dom moet noemen was ik het wel :'D


    Shoganai i ne~

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Omg we moeten het wel gezellig houden hier hoor -_________-
    Zullen we het ff gezellig houden en discussiëren plaats van ruzie maken en de ene iit te schelden voor trut of Bitch -.-'

    Lees haar post eens, ze heeft gewoon groot gelijk. Alsof de topicstarter erop zit te wachten dat twintig man haar hier haarfijn gaat uitleggen hoe achterlijk ze wel niet is geweest. Wat heeft dat gezanik nu nog voor zin? Ze is zwanger en wil advies over wat het best te doen in deze situatie, geen betweterige pubers. Ik zou 'm in haar plaats ook totaal gaan spacen en wat krijgt ze? 'Had je maar niet zo achterlijk moeten zijn en de pil moeten nemen' comments. Alsof ze het nog niet zwaar genoeg gaat krijgen.

    ON: Ik zou het afstaan voor adoptie, omdat ik geen abortus mag adviseren :]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 17:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    LovelyDream schreef:
    (...)
    maar als ze dat kiest zal ze nooit de eerste stapjes van haar kindje zien hoe het voor het eerst mama zegt. het zien opgroeien.

    Sorry, ik ben totaal geen moederfiguur.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 17:34 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    C18 schreef:
    (...)
    Lees haar post eens, ze heeft gewoon groot gelijk. Alsof de topicstarter erop zit te wachten dat twintig man haar hier haarfijn gaat uitleggen hoe achterlijk ze wel niet is geweest. Wat heeft dat gezanik nu nog voor zin? Ze is zwanger en wil advies over wat het best te doen in deze situatie, geen betweterige pubers. Ik zou 'm in haar plaats ook totaal gaan spacen en wat krijgt ze? 'Had je maar niet zo achterlijk moeten zijn en de pil moeten nemen' comments. Alsof ze het nog niet zwaar genoeg gaat krijgen.

    ON: Ik zou het afstaan voor adoptie, omdat ik geen abortus mag adviseren :]

    Dankje..


    Turn it up! *

    Mudblood schreef:
    (...)
    Sorry, ik ben totaal geen moederfiguur.


    Stel je nou is voor dat jij het was??
    Had je dan zo van de ene op de anders dag abortud laten plegen??
    Zou je niet denk hoe je kindje er zou uitzien??
    Er LEEt wat in je (ookal zegt iedereen dat het nog niets is, het KAN wel wat worden) bedenk je nu is in hoe het voor haar is.
    Dat ze een keuze heeft een kindje laten adopteren of het hoouden.
    Dus kiezen om je kind weg te geven of om het te houden. het te zien opgroeien. dat kleine handje om je vinger of aan de andere kant misschien eens in de zoveel tijd een fotootje?


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    C18 schreef:
    (...)
    Lees haar post eens, ze heeft gewoon groot gelijk. Alsof de topicstarter erop zit te wachten dat twintig man haar hier haarfijn gaat uitleggen hoe achterlijk ze wel niet is geweest. Wat heeft dat gezanik nu nog voor zin? Ze is zwanger en wil advies over wat het best te doen in deze situatie, geen betweterige pubers. Ik zou 'm in haar plaats ook totaal gaan spacen en wat krijgt ze? 'Had je maar niet zo achterlijk moeten zijn en de pil moeten nemen' comments. Alsof ze het nog niet zwaar genoeg gaat krijgen.

    ON: Ik zou het afstaan voor adoptie, omdat ik geen abortus mag adviseren :]
    ja precies, we kunnen wel zeggen dat ze een morning after pil moest kopen enzo, maar daar is ze nu niets meer mee.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    LovelyDream schreef:
    (...)

    Stel je nou is voor dat jij het was??
    Had je dan zo van de ene op de anders dag abortud laten plegen??
    Zou je niet denk hoe je kindje er zou uitzien??
    Er LEEt wat in je (ookal zegt iedereen dat het nog niets is, het KAN wel wat worden) bedenk je nu is in hoe het voor haar is.
    Dat ze een keuze heeft een kindje laten adopteren of het hoouden.
    Dus kiezen om je kind weg te geven of om het te houden. het te zien opgroeien. dat kleine handje om je vinger of aan de andere kant misschien eens in de zoveel tijd een fotootje?

    Eerste vraag: Oké.
    Tweede vraag: Ja.
    Derde vraag: Nee.
    Vierde vraag: Geen van beide.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    @paracetamol ik snap waarom je deze post heb gedaan en je hebt volkomen gelijk dat je naar advies vraagt. RESPECT voor jou dat je het durft te vertellen dat je het durft toe te geven.

    Mensen heb RESPECT voor haar


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    LovelyDream schreef:
    @paracetamol ik snap waarom je deze post heb gedaan en je hebt volkomen gelijk dat je naar advies vraagt. RESPECT voor jou dat je het durft te vertellen dat je het durft toe te geven.

    Mensen heb RESPECT voor haar

    Dankjewel! echt waar, ik waardeer het enorm. Van jullie allemaal.


    Turn it up! *

    Paracetamol schreef:
    (...)
    Ik heb gezegd dat híj degene was die een keuze moest maken, ik wou daarom ook niet dat ie bij mij zou komen wonen, gewoon omdat ik weet dat hij het me nog een keer gaat flikken..


    :o Dat is wel echt erg :s
    Ik zou zeggen: probeer jezelf ervan te overtuigen dat het voor jou en het kindje het beste is om het af te staan voor (eventueel tijdelijke) adoptie (tot je financieel stabiel staat). Onthoud wel een ding: laat je studies hier niet onder leiden, dat bepaalt een groot deel van jouw toekomst en wie weet van die van je kindje.
    Trouwens: proficiat :) ik vind langs een kant wel leuk voor je dat je zwanger bent :)
    En (dit moet gezegd) ik vind je vriendje vrij laf dat hij je verliet en nu met hangende pootjes probeert terug te komen. Zoek iemand die zekerheid biedt, waar je bij terecht kan. Die je steunt. Dat is een hele troost!
    Sterkte meisje!


    There will be a moment you realise who matters: who never did and who always will...♥ - A.F.

    AnthonyFox schreef:
    (...)

    :o Dat is wel echt erg :s
    Ik zou zeggen: probeer jezelf ervan te overtuigen dat het voor jou en het kindje het beste is om het af te staan voor (eventueel tijdelijke) adoptie (tot je financieel stabiel staat). Onthoud wel een ding: laat je studies hier niet onder leiden, dat bepaalt een groot deel van jouw toekomst en wie weet van die van je kindje.
    Trouwens: proficiat :) ik vind langs een kant wel leuk voor je dat je zwanger bent :)
    En (dit moet gezegd) ik vind je vriendje vrij laf dat hij je verliet en nu met hangende pootjes probeert terug te komen. Zoek iemand die zekerheid biedt, waar je bij terecht kan. Die je steunt. Dat is een hele troost!
    Sterkte meisje!


    Mee eens_O_
    En trouwes ook nog gefeliciteerd;)


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    AnthonyFox schreef:
    (...)

    :o Dat is wel echt erg :s
    Ik zou zeggen: probeer jezelf ervan te overtuigen dat het voor jou en het kindje het beste is om het af te staan voor (eventueel tijdelijke) adoptie (tot je financieel stabiel staat). Onthoud wel een ding: laat je studies hier niet onder leiden, dat bepaalt een groot deel van jouw toekomst en wie weet van die van je kindje.
    Trouwens: proficiat :) ik vind langs een kant wel leuk voor je dat je zwanger bent :)
    En (dit moet gezegd) ik vind je vriendje vrij laf dat hij je verliet en nu met hangende pootjes probeert terug te komen. Zoek iemand die zekerheid biedt, waar je bij terecht kan. Die je steunt. Dat is een hele troost!
    Sterkte meisje!

    Thanks!


    Turn it up! *

    Ik vind het wel evil dat jullie dat vriendje allemaal gemeen en alles noemen. Hij is waarschijnlijk net zo in de war als zij is, hij krijgt ook een kind, alleen heeft hij het niet in zijn buik.

    Goed, nu een normale reactie zonder mijn suggestie over een abortus:
    Het is kut wat je is overkomen. Zwangerschappen zijn sowieso kut, maar al helemaal als je zo jong bent.
    Ik hoop voor je dat je goed terecht komt met je kind, want het zal lastig worden, geloof mij maar.
    Daarnaast moet je oppassen voor het criminele circuit, daar zijn al heel veel jonge meisjes ingelokt omdat ze schulden hadden.
    Dat was de preek van Zuster Mudblood.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    als jij denkt dat je het kind niet goed kunt verzorgen en er helemaal niet aan toe bent, haal het dan a.u.b weg...
    en lekker boeiend dat je broer er tegen is, het gaat om jóú, hij hoeft het later niet te verzorgen/financieren


    You just made my day;D