• Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Mijn vriend daarin tegen steunt me niet, en is bij me weggegaan. Ik heb geen ouders waar ik op kan rekenen, en woon daarom bij mijn broer. Ik ben zwaar tegen abortus laten plegen, en ook tegen adoptie. Mijn broer zou me er door heen helpen, maar financieel zit ik in de problemen.. wat moet ik nu doen..


    Turn it up! *

    cariad schreef:
    Ik ken iemand die in de zelfde situatie zat als waar jij nu in zit. Ze is nu 21 een ze heeft een tweeling van vijf. Ze kon bij har opa en oma terecht maar ook zij hadden maar heel weinig geld. ze gestopt met school en heeft geen studie gedaan. Door de crisis is ze nu werkeloos alleen thuis. Natuurlijk houd ze veelvan haar kindjes maar diep in haar hart had ze ook wel graag een normaal leven gewild.Ze werd gepest omdat ze zwanger was. enk er echt goe overna want niet alleen dit meisje heeft niet echt meer een toekomst ar ze heeft ook geen geld voo de toekomst van haar kindjes.
    bij de buren van de buren is ook 21 en heeft een zoontje maar die is niet werkloos :Y) serieus die zoon van hun is echt een sgatje _O_


    Shoganai i ne~

    Leafs schreef:
    (...)

    De pil is helemaal niet slecht voor je. Ja je krijgt hormonen binnen en je word er misschien iets dikker van. Verder kan het helemaal geen kwaad, als je maar de JUISTE hoeveelheid hebt. Je hebt verschillende soorten en sterktes van die pillen.
    Maar succes hoor, ik slik liever hormomen dan zwanger worden op m'n 16e.


    ja dat weet ik wel.. ik ben het wel met je eens. ik zou ook niet zwanger willen raken


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Leafs schreef:
    (...)

    De pil is helemaal niet schadelijk. -___-
    Als je kiest om dat niet te doen, moet je met de consequenties leven dat je een kind kan verwekken als er iets fout gaat ja (:

    De pil popt hormonen in je lichaam die niet de jouwe zijn. Ik weet dat je er niet aan dood gaat en persoonlijk ben ik er ook niet tegen, maar de pil heeft ook nadelen. En het is niet alsof dit meisje express zwanger is geworden, dus grow the fuck up met je bitchy comments. Ze wil haar kind niet aborteren en dat is haar keuze. Of dat de juiste is of niet laat ik in het midden, mar het hààr keuze. Niet de jouwe, niet de mijne. Ze vraagt om advies, geen trut die even in haar gezicht komt wrijven hoe 'dom' ze wel niet is. Ik ben ook van mening dat dat kind beter niet in deze situatie opgroeit, maar om eerlijk te zijn ben ik niet de persoon om haar te gaan beledigen door te zeggen hoe stom ze wel niet is geweest. Het was een ONGELUK! Soms doe je gewoon alles juist en raakt eens van die spermacellen er toch door, punt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ehm tsja als je ouders je steunen vraag of ze ook me willen betalen, en zoek als je bevallen ben toch een baan om je kindje te onderhouden..
    Sterkte (flower)


    What is youre favo scary movie?

    Prongs schreef:
    Als je het echt niet wil laten weghalen zou ik het opgeven voor adoptie. Het lijkt me immers niet dat je dit kind een gezonde opgroeisituatie kan geven als je ouders er niet zijn, de vader er niet is en je geldproblemen hebt. Dan is je baby beter af bij iemand die hem alles kan geven wat hij/zij wil en over de mogelijkheden beschikt om er goed voor te zorgen.

    Precies.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Alle medicijnen zijn niet gezond(cat) maar hij is Niet zo ongezond dat je lichaam er echt kapot van gaat.En het is Handig:Y)

    Weet ik wel, ik zeg alleen dat er mensen zijn die er voor kiezen om die niet te nemen, aangezien ze niet noodzakelijk is en de meeste medicijnen wel. Ik ben niet tegen de pil en ik denk ook niet dat je er ineens extra hoorns van groeit, maar ik snap waarom sommige mensen ze niet willen nemen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Words schreef:
    Dude, een beetje respect voor de situatie zou ook wel op zn plaats zijn. Ze vraagt alleen wat ze moet doen, ze vraagt geen commentaar. Trouwens ze zegt zelf dat ze tegen abortus is dus dat is al geen mogelijkheid + het is niet dat ze zwanger WOU geraken, misschien moet je proberen een beetje in te leven in haar situatie ;s. Ik zou m'n kind ook niet zomaar weggeven.

    Nee hè hè, wie wil dat wel? Abortus is gewoon snel en gemakkelijk.
    En trouwens, dat embryo is nog helemaal niet levend. Pas als het een kloppend hartje heeft, DAN PAS is het moord.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 17:28 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Prongs schreef:
    (...)
    De pil popt hormonen in je lichaam die niet de jouwe zijn. Ik weet dat je er niet aan dood gaat en persoonlijk ben ik er ook niet tegen, maar de pil heeft ook nadelen. En het is niet alsof dit meisje express zwanger is geworden, dus grow the fuck up met je bitchy comments. Ze wil haar kind niet aborteren en dat is haar keuze. Of dat de juiste is of niet laat ik in het midden, mar het hààr keuze. Niet de jouwe, niet de mijne. Ze vraagt om advies, geen trut die even in haar gezicht komt wrijven hoe 'dom' ze wel niet is. Ik ben ook van mening dat dat kind beter niet in deze situatie opgroeit, maar om eerlijk te zijn ben ik niet de persoon om haar te gaan beledigen door te zeggen hoe stom ze wel niet is geweest. Het was een ONGELUK! Soms doe je gewoon alles juist en raakt eens van die spermacellen er toch door, punt.

    Omg we moeten het wel gezellig houden hier hoor -_________-
    Zullen we het ff gezellig houden en discussiëren plaats van ruzie maken en de ene iit te schelden voor trut of Bitch -.-'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kijk weet je wat het is. Ik ben niet tegen abortus. Ik heb bepaalde doelen die ik wil behalen en kan ik een kind echt niet bij gebruiken. Ik ben dus niet tegen abortus. Maar in jou situatie is het dus anders. Jij bent er tegen. Dan heb je twee keuzes, het kind opvoeden of laten adopteren. Als jij kiest voor opvoeden, weet je dat het zwaar voor je gaat worden. Je moet allerlei dingen opgeven zoals opleidingen en je zult minder goed een baan kunnen krijgen. Dat zijn feiten. Ik weet niet of je je middelbare school al hebt afgerond of niet dus daar ga ik niet over oordelen. Je hebt ook kans dat je spijt krijgt, omdat je je kind niet alles kan geven wat je hem/haar wilt geven. Of je laat het adopteren, je kind krijgt dan wat hij of haar verdient en je kunt je kind dan ook nog opzoeken [open adoptie] Je wordt dan op de hoogte gehouden door middel van brieven, foto's en nog veel meer dingen.
    Maar het is jouw keuze.


    To infinity and beyond •

    laten we nu geen discussie beginnen over de pil. De pil werkt punt.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mudblood schreef:
    (...)
    Nee hè hè, wie wil dat wel? Abortus is gewoon snel en gemakkelijk.
    En trouwens, dat embryo is nog helemaal niet levend. Pas als het een kloppend hartje heeft, DAN PAS is het moord.

    Het eet en het groeit, het leeft.


    None but ourselves can free our minds.

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Omg we moeten het wel gezellig houden hier hoor -_________-
    Zullen we het ff gezellig houden en discussiëren plaats van ruzie maken en de ene iit te schelden voor trut of Bitch -.-'

    Ik maak geen ruzie, en waarom zit je op mijn dak terwijl zij ook in de fout is gegaan. Misschien was trut onnodig, maar om de topicmaakster dom te noemen is ook niet geweldig lief.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Seel schreef:
    laten we nu geen discussie beginnen over de pil. De pil werkt punt.


    En een condoom werkt natuurlijk ook als jullie seks hebben... Of de condoom is gescheurt dan kan je er echt niks aan doen..
    Nogmaals sterkte (flower)


    What is youre favo scary movie?

    Leafs schreef:
    Kijk weet je wat het is. Ik ben niet tegen abortus. Ik heb bepaalde doelen die ik wil behalen en kan ik een kind echt niet bij gebruiken. Ik ben dus niet tegen abortus. Maar in jou situatie is het dus anders. Jij bent er tegen. Dan heb je twee keuzes, het kind opvoeden of laten adopteren. Als jij kiest voor opvoeden, weet je dat het zwaar voor je gaat worden. Je moet allerlei dingen opgeven zoals opleidingen en je zult minder goed een baan kunnen krijgen. Dat zijn feiten. Ik weet niet of je je middelbare school al hebt afgerond of niet dus daar ga ik niet over oordelen. Je hebt ook kans dat je spijt krijgt, omdat je je kind niet alles kan geven wat je hem/haar wilt geven. Of je laat het adopteren, je kind krijgt dan wat hij of haar verdient en je kunt je kind dan ook nog opzoeken [open adoptie] Je wordt dan op de hoogte gehouden door middel van brieven, foto's en nog veel meer dingen.
    Maar het is jouw keuze.

    maar als ze dat kiest zal ze nooit de eerste stapjes van haar kindje zien hoe het voor het eerst mama zegt. het zien opgroeien.


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Prongs schreef:
    (...)
    Ik maak geen ruzie, en waarom zit je op mijn dak terwijl zij ook in de fout is gegaan. Misschien was trut onnodig, maar om de topicmaakster dom te noemen is ook niet geweldig lief.

    het was allen dom van haar om niet de pil te slikken terwijl ze seksueel actief was O.o That's it meer heb ik niet te zeggen.:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor