• Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Mijn vriend daarin tegen steunt me niet, en is bij me weggegaan. Ik heb geen ouders waar ik op kan rekenen, en woon daarom bij mijn broer. Ik ben zwaar tegen abortus laten plegen, en ook tegen adoptie. Mijn broer zou me er door heen helpen, maar financieel zit ik in de problemen.. wat moet ik nu doen..


    Turn it up! *

    Hulp zoeken. Subsidies aanvragen.
    En... Ik weet het niet. Sorry.
    Ik hoop dat het je lukt, en je een gezond kind ter wereld brengt.


    Food.

    ik zou het houden (krul)
    en whut je bent zwanger O.o nog gefeliciteerd


    Shoganai i ne~

    Hmm :/ Jeetje. Dat is écht fucked up. Ik denk toch dat je moet kijken voor adoptie. Want gezien je situatie, is het geen stabiele leefomgeving voor een klein kind en je zit ook financieel in de problemen. Hoe wil je alles gan betalen voor zo'n baby dan? Al die luiers en spullen die je nodg hebt?


    To infinity and beyond •

    oh nee, dat is erg.. misschien moet je toch maar abortus overwegen, ik zie eerlijk gezegd geen andere uitweg.
    btw, gaat het een beetje? wat is je vriend een lafaard.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ben waarschijnlijk niet de persoon die je advies moet geven, omdat ik wel voor abortus ben.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je bent zestien, dus er moet iemand zijn die wettelijk voor je zorgt enzo. Daar heb je recht op.
    Maar al ben je tegen abortus en adoptie, een kind hebben is niet niets en helemaal niet zonder ouders. Ik zou er nog eens goed over na denken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Seel schreef:
    oh nee, dat is erg.. misschien moet je toch maar abortus overwegen, ik zie eerlijk gezegd geen andere uitweg.
    btw, gaat het een beetje? wat is je vriend een lafaard.

    Het gaat dus totaal niet.. ik kan écht geen abortus laten plegen, voor mij staat is dat moord. En dat hij me verliet is zijn keuze, ik ben vanochtend naar zijn huis geweest omdat ik uitleg wou, en hij wou me ineens wel terug en wou bij me in komen wonen.


    Turn it up! *

    de buren van de buren hebben een kind en die is 5jaar en de moeder is 21 dus die was ongeveer de zelfde leeftijd maar dan zou ik gewoon toch voor adoptie kiezen (nerd)


    Shoganai i ne~

    Paracetamol schreef:
    (...)
    Het gaat dus totaal niet.. ik kan écht geen abortus laten plegen, voor mij staat is dat moord. En dat hij me verliet is zijn keuze, ik ben vanochtend naar zijn huis geweest omdat ik uitleg wou, en hij wou me ineens wel terug en wou bij me in komen wonen.

    Heel misschien is je vriendje gewoon in de war :Y)?


    i love me dreams

    Paracetamol schreef:
    (...)
    Het gaat dus totaal niet.. ik kan écht geen abortus laten plegen, voor mij staat is dat moord. En dat hij me verliet is zijn keuze, ik ben vanochtend naar zijn huis geweest omdat ik uitleg wou, en hij wou me ineens wel terug en wou bij me in komen wonen.

    Misschien schrok hij er dan ook wel heel erg van, dat hij het daarom uitgemaakt had. Ik weet niet hoe oud hij is natuurlijk, maar het is wel een hele schok om te horen dat je vader gaat worden. Praat er nog eens met hem over, zou ik zeggen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Paracetamol schreef:
    (...)
    Het gaat dus totaal niet.. ik kan écht geen abortus laten plegen, voor mij staat is dat moord. En dat hij me verliet is zijn keuze, ik ben vanochtend naar zijn huis geweest omdat ik uitleg wou, en hij wou me ineens wel terug en wou bij me in komen wonen.
    nou ja, dat is echt typisch.. Laat je niet doen en ik ben er zeker van dat je de juiste keuze zal maken.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)nou ja, dat is echt typisch.. Laat je niet doen en ik ben er zeker van dat je de juiste keuze zal maken.

    Ik heb gezegd dat híj degene was die een keuze moest maken, ik wou daarom ook niet dat ie bij mij zou komen wonen, gewoon omdat ik weet dat hij het me nog een keer gaat flikken..


    Turn it up! *

    Als je het echt niet wil laten weghalen zou ik het opgeven voor adoptie. Het lijkt me immers niet dat je dit kind een gezonde opgroeisituatie kan geven als je ouders er niet zijn, de vader er niet is en je geldproblemen hebt. Dan is je baby beter af bij iemand die hem alles kan geven wat hij/zij wil en over de mogelijkheden beschikt om er goed voor te zorgen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Paracetamol schreef:
    (...)
    Ik heb gezegd dat híj degene was die een keuze moest maken, ik wou daarom ook niet dat ie bij mij zou komen wonen, gewoon omdat ik weet dat hij het me nog een keer gaat flikken..
    da's heel goed van je!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind dat die keuze aan jezelf is. maar een kindje krijgen is denk niet mis. maar ik had zelf denk ook geen abortus laten doen.


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else