• Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Mijn vriend daarin tegen steunt me niet, en is bij me weggegaan. Ik heb geen ouders waar ik op kan rekenen, en woon daarom bij mijn broer. Ik ben zwaar tegen abortus laten plegen, en ook tegen adoptie. Mijn broer zou me er door heen helpen, maar financieel zit ik in de problemen.. wat moet ik nu doen..


    Turn it up! *

    DIRK schreef:
    (...)
    Eeehm, en vervolgens dat kind in een ondoenlijke situatie laten opgroeien? Dát is pas dom, sorry dat ik het zeg.

    Het is niet dat ze minder inkomen hebben dat het kind niet kan leven. + de ouders kunnen niet voor eeuwig kwaad blijven en als ze echt van haar houden zullen ze haar wel steunen. Het is niet omdat ze maar 16 is dat ze geen goede moeder kan zijn ofzo.:3


    None but ourselves can free our minds.

    Words schreef:
    (...)
    Is het dan ook niet egoïstisch om je eigen leven te kiezen boven dat van die kleine ? Ik weet ook wel dat het nog niet écht een baby is, maar het leeft toch...


    Ze is zeventien jaar oud. Heeft nog een heel leven voor zich en vergooit dat door het kind te houden. Ik zei niet dat ze een abortus moest plegen, ik had het over adoptie. Als jij het kind afstaat ter adoptie, ben je ALLES BEHALVE egoïstisch.


    To infinity and beyond •

    Prongs schreef:
    (...)
    Doe eens normaal. Een ongeluk is snel gebeurt en de pil is helemaal niet zo gezond, dus er zijn veel mensen die bewust kiezen om die niet te nemen.

    Als het toch niet zo gezond is, waarom nemen ze 'm dan allemaal?
    Serieus, door die pil worden er heel veel ongewenste zwangerschappen voorkomen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Prongs schreef:
    (...)
    Doe eens normaal. Een ongeluk is snel gebeurt en de pil is helemaal niet zo gezond, dus er zijn veel mensen die bewust kiezen om die niet te nemen.


    De pil is helemaal niet schadelijk. -___-
    Als je kiest om dat niet te doen, moet je met de consequenties leven dat je een kind kan verwekken als er iets fout gaat ja (:


    To infinity and beyond •

    Leafs schreef:
    (...)

    Ze is zeventien jaar oud. Heeft nog een heel leven voor zich en vergooit dat door het kind te houden. Ik zei niet dat ze een abortus moest plegen, ik had het over adoptie. Als jij het kind afstaat ter adoptie, ben je ALLES BEHALVE egoïstisch.

    Sorry maar ik had ergens iets gelezen over abortus dan was het iig niet op jouw bedoelt, I'm sorry =$


    None but ourselves can free our minds.

    BeSlytherin schreef:
    (...)
    ik zou het gewoon later aborteren dat lijkt me het handigst (krul)

    Aborteren :') _O_


    ars moriendi

    Mudblood schreef:
    Ik ben waarschijnlijk niet de persoon die je advies moet geven, omdat ik wel voor abortus ben.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mudblood schreef:
    (...)
    Als het toch niet zo gezond is, waarom nemen ze 'm dan allemaal?
    Serieus, door die pil worden er heel veel ongewenste zwangerschappen voorkomen.


    Het is echt niet zo gezond als je denk hoor,, je krijgt best veel hormonen binnen als je de pil slikt


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    LovelyDream schreef:
    (...)


    Doe is rustig johh, ze vraagt om advies niet om gelijk een Egoíst te worden genoemt

    Ik zit hier zo rustig als maar kan in me stoel hoor :') Denk je echt dat ik me hierom druk ga maken? Ik zorg zelf wel dat ik niet in zo'n situatie terecht kom. Ik geef alleen mijn ongezouten mening.


    ars moriendi

    Words schreef:
    (...)
    Sorry maar ik had ergens iets gelezen over abortus dan was het iig niet op jouw bedoelt, I'm sorry =$


    Haha it's okaaay (:


    To infinity and beyond •

    Ik ken iemand die in de zelfde situatie zat als waar jij nu in zit. Ze is nu 21 een ze heeft een tweeling van vijf. Ze kon bij har opa en oma terecht maar ook zij hadden maar heel weinig geld. ze gestopt met school en heeft geen studie gedaan. Door de crisis is ze nu werkeloos alleen thuis. Natuurlijk houd ze veelvan haar kindjes maar diep in haar hart had ze ook wel graag een normaal leven gewild.Ze werd gepest omdat ze zwanger was. enk er echt goe overna want niet alleen dit meisje heeft niet echt meer een toekomst ar ze heeft ook geen geld voo de toekomst van haar kindjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Prongs schreef:
    (...)
    Doe eens normaal. Een ongeluk is snel gebeurt en de pil is helemaal niet zo gezond, dus er zijn veel mensen die bewust kiezen om die niet te nemen.

    Alle medicijnen zijn niet gezond(cat) maar hij is Niet zo ongezond dat je lichaam er echt kapot van gaat.En het is Handig:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DIRK schreef:
    (...)
    Ik zit hier zo rustig als maar kan in me stoel hoor :') Denk je echt dat ik me hierom druk ga maken? Ik zorg zelf wel dat ik niet in zo'n situatie terecht kom. Ik geef alleen mijn ongezouten mening.

    Amen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    LovelyDream schreef:
    (...)

    Het is echt niet zo gezond als je denk hoor,, je krijgt best veel hormonen binnen als je de pil slikt


    De pil is helemaal niet slecht voor je. Ja je krijgt hormonen binnen en je word er misschien iets dikker van. Verder kan het helemaal geen kwaad, als je maar de JUISTE hoeveelheid hebt. Je hebt verschillende soorten en sterktes van die pillen.
    Maar succes hoor, ik slik liever hormomen dan zwanger worden op m'n 16e.


    To infinity and beyond •

    Dude, een beetje respect voor de situatie zou ook wel op zn plaats zijn. Ze vraagt alleen wat ze moet doen, ze vraagt geen commentaar. Trouwens ze zegt zelf dat ze tegen abortus is dus dat is al geen mogelijkheid + het is niet dat ze zwanger WOU geraken, misschien moet je proberen een beetje in te leven in haar situatie ;s. Ik zou m'n kind ook niet zomaar weggeven.


    None but ourselves can free our minds.