• Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Mijn vriend daarin tegen steunt me niet, en is bij me weggegaan. Ik heb geen ouders waar ik op kan rekenen, en woon daarom bij mijn broer. Ik ben zwaar tegen abortus laten plegen, en ook tegen adoptie. Mijn broer zou me er door heen helpen, maar financieel zit ik in de problemen.. wat moet ik nu doen..


    Turn it up! *

    Paracetamol schreef:
    (...)
    Hij was gescheurd, en dat hadden we niet door.


    Dan vind ik het behoorlijk dom dat je de pil niet slikt. Als je seksueel actief ben dan zorg je toch dat je de pil slikt?! Serieus hé -__-
    Ik vind niet dat je het kind moet houden. Je hebt geen stabiel huishouden, je hebt geen geld en je hebt geen duidelijke vaderfiguur in je leven. Het zou egoistisch zijn als je het kind zou houde


    To infinity and beyond •

    volgende keer toch maar de pil nemen :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    DIRK schreef:
    (...)
    Een kind is geen konijntje dat je maar even kunt onderbrengen bij iemand anders tot je er zelf voor kan zorgen. --'
    Ok,mijn opmerking was ook dom,maar ik kon niets beters verzinnen,ik kan moelijk uit eigen ervaring spreken ofzo


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik snap dat je geen abortus wilt laten doen en dat zou ik zelf ook niet willen & dat je vriend bij je weggaat is wel héél laf. Ik kan ook niet echt zeggen wat je moet doen maar veel sterkte iig en veel succes met je kindje. (:


    None but ourselves can free our minds.

    DIRK schreef:
    Uhm wat je moet doen is niet zo heel erg moeilijk; dat "kind" weg laten halen; Je hebt geen vaderfiguur, geen steun van je familie én geen geld? Hoezo haal je het in je hoofd dat kind te houden!? Sorry maar dat vind ik enorm egoïstisch van je.



    Doe is rustig johh, ze vraagt om advies niet om gelijk een Egoíst te worden genoemt


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ik ben persoonlijk ook tegen abortus, maar als ik naar jouw situatie kijk zou ik er spontaan niet meer aan twijfelen. Je ouders steunen je niet, je vriendje heeft je verlaten. Dan zal het héél erg zwaar voor jou (en je broer) worden. Denk wel aan wat er het beste is voor het kind. Heb jij zelf een inkomen bijvoorbeeld? Je kunt niet alles van je broer af laten hangen.
    Ik weet niet hoelang je al zwanger bent, maar het kind is nog láng niet levensvatbaar, dus als ik jou was zou ik er nog eens heel goed over nadenken. Ik denk toch dat abortus de beste keuze zal zijn. Maar wie ben ik om dat te zeggen.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Leafs schreef:
    (...)

    Dan vind ik het behoorlijk dom dat je de pil niet slikt. Als je seksueel actief ben dan zorg je toch dat je de pil slikt?! Serieus hé -__-
    Ik vind niet dat je het kind moet houden. Je hebt geen stabiel huishouden, je hebt geen geld en je hebt geen duidelijke vaderfiguur in je leven. Het zou egoistisch zijn als je het kind zou houde

    Is het dan ook niet egoïstisch om je eigen leven te kiezen boven dat van die kleine ? Ik weet ook wel dat het nog niet écht een baby is, maar het leeft toch...


    None but ourselves can free our minds.

    Lees dit eens goed voor je je beslissing neemt.
    Klik


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    ik vind het eigenlijk wel lief je word moeder _O_


    Shoganai i ne~

    Words schreef:
    (...)
    Is het dan ook niet egoïstisch om je eigen leven te kiezen boven dat van die kleine ? Ik weet ook wel dat het nog niet écht een baby is, maar het leeft toch...

    Eeehm, en vervolgens dat kind in een ondoenlijke situatie laten opgroeien? Dát is pas dom, sorry dat ik het zeg.


    ars moriendi

    Ik ben het toch wel grotendeels met DIRK eens.. Je bent tegen abortus, dat is duidelijk. Maar is het nou wel zo verstandig om een kind ter wereld te brengen in deze situatie? Denk het niet.

    Leafs schreef:
    (...)

    Dan vind ik het behoorlijk dom dat je de pil niet slikt. Als je seksueel actief ben dan zorg je toch dat je de pil slikt?! Serieus hé -__-
    Ik vind niet dat je het kind moet houden. Je hebt geen stabiel huishouden, je hebt geen geld en je hebt geen duidelijke vaderfiguur in je leven. Het zou egoistisch zijn als je het kind zou houde

    Doe eens normaal. Een ongeluk is snel gebeurt en de pil is helemaal niet zo gezond, dus er zijn veel mensen die bewust kiezen om die niet te nemen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tja voorstaan toch maar de pil nemen?
    Niet echt slim......
    ik zou zelf abortus laten plegen omdat het kind nog niet "levend"is .
    en anders adoptie. Ik hoop dat je het juiste kiest :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hooligan schreef:
    Ik ben het toch wel grotendeels met DIRK eens.. Je bent tegen abortus, dat is duidelijk. Maar is het nou wel zo verstandig om een kind ter wereld te brengen in deze situatie? Denk het niet.

    ik zou het gewoon later aborteren dat lijkt me het handigst (krul)


    Shoganai i ne~

    DIRK schreef:
    (...)
    Een kind is geen konijntje dat je maar even kunt onderbrengen bij iemand anders tot je er zelf voor kan zorgen. --'


    They fell in love, didn't they?