Leafs schreef:
(...)
Klopt. Maar neem dan een ander voorbehoedsmiddel, je weet dat een condoom ook niet zo ongelofelijk veilig is.
Ja dat is waar, maar weet je wat het is. Overal zie je reclame's van condooms. En het lijkt zo alsof dat de enigste voorbehoedsmiddel is. Ik bedoel heb je ooit reclame voor een spiraaltje gezien?
(even als voorbeeld.) Maar mijn punt is. Heel veel mensen gaan dan alleen de condoom gebruiken. Omdat ze niet beter weten. (Ja het is ooit een keer gezegd, maar ja die dingen vergeet je snel). En denken gelijk dat het zo veilig, terwijl het inderdaad een van de minder veilige is.
@ Paracetamol.
Ik vind het heel moedig van je dat je het kind of wil houden of afstaan. Die zwangerschap op zich is al een hele opgave. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik las ergens dat iemand 16 and pregnant als voorbeeld nam voor adoptie. Maar daarin zie je ook 'succes' verhalen van mensen met weinig geld die het kind hielden en dat het goed ging.
Ik zou denk ik het kind houden, want adoptie dat zou ik nooit over mijn hart kunnen verkrijgen.
Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.