• Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Mijn vriend daarin tegen steunt me niet, en is bij me weggegaan. Ik heb geen ouders waar ik op kan rekenen, en woon daarom bij mijn broer. Ik ben zwaar tegen abortus laten plegen, en ook tegen adoptie. Mijn broer zou me er door heen helpen, maar financieel zit ik in de problemen.. wat moet ik nu doen..


    Turn it up! *

    Reloaded schreef:
    (...)Dat is dus absoluut niet waar, zolang het deftig gedaan wordt en dus niet op illegale wijze...
    Is wel waar hoor, sommige vrouwen kunnen nooit meer zwanger worden. Niet allemaal, maar er is wel een kans en als jij net die een op zoveel bent.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reloaded schreef:
    (...)Dat is dus absoluut niet waar, zolang het deftig gedaan wordt en dus niet op illegale wijze...


    Het heeft niet eens te maken met de manier waarop een abortus wwordt gedaan. Je moet eens weten hoeveel vrouwen gewoonweg niet zwanger kunnen raken omdat hun cyclus niet klopt of goed loopt, en dan zit er altijd een tussen die van geluk mag/kan spreken spontaan zwanger te worden. En laat dat nou net die ene keer zijn dat je een abortus pleegt en daarna, jaren misschien, van een arts hoort dat die ene zwangerschap puur geluk was.
    Lijkt me knap lullig..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Miracle08 schreef:
    (...)

    Het heeft niet eens te maken met de manier waarop een abortus wwordt gedaan. Je moet eens weten hoeveel vrouwen gewoonweg niet zwanger kunnen raken omdat hun cyclus niet klopt of goed loopt, en dan zit er altijd een tussen die van geluk mag/kan spreken spontaan zwanger te worden. En laat dat nou net die ene keer zijn dat je een abortus pleegt en daarna, jaren misschien, van een arts hoort dat die ene zwangerschap puur geluk was.
    Lijkt me knap lullig..
    Dan ligt het niet omdat je abortus gedaan hebt, dat je geen kinderen kan krijgen, dan ligt de 'fout' (niet echt fout, meer pech' bij jezelf. Dat staat los van abortus.


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)Dan ligt het niet omdat je abortus gedaan hebt, dat je geen kinderen kan krijgen, dan ligt de 'fout' (niet echt fout, meer pech' bij jezelf. Dat staat los van abortus.


    Juist en dan komt het moment wanneer je je gaat realiseren dat je misschien al een kindje had kunnen hebben maar door diie abortus is dat dus niet zo. En dan voel je je ineens erg schuldig.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Reloaded schreef:
    (...)Dan ligt het niet omdat je abortus gedaan hebt, dat je geen kinderen kan krijgen, dan ligt de 'fout' (niet echt fout, meer pech' bij jezelf. Dat staat los van abortus.
    Sommige mensne kunnen een onsteking krijgen aan de baarmoeder of eierstokken door abortus.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is balen...
    Sterkte ermee.. weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen


    Life is hard and then we die

    Wat me wel opvalt is dat alleen positieve reacties die het met jou eens zijn worden bestempeld als ''erg bedankt voor de hulp!'' Om heel eerlijk te zijn geloof ik je niet eens, maar ik hoop maar niet dat je weer zo'n attention whore bent. Daarom doe ik maar even als of ik je geloof.

    En jij wilt je kindje laten opgroeien zonder papa, geld of een goed huis met andere hulp?

    Good luck. Heb al medelijden voor je kindje, egoïst.


    Only a fool believes it's better to have lost at love than never to have loved at all.

    Wauw... Ik mag dan wel voor abortus zijn, 0,0% tegen, maar om haar nou zo over te halen om het tóch te doen? Dat is toch haar eigen keus? Ze vraagt alleen om ADVIES, niet om voor haar te beslissen!
    Sowieso vind ik het een beetje raar, dat jullie (enkele posters hier) zeggen dat het je niks interesseert dat zij haar leven vergooit, maar toch de hele tijd door blijven spammen met je mening. En ja, meer dan je mening. Jullie praten meer over jezelf dan tegen/over haar, waar het in dit topic over gaat.

    OT: ik zou om eerlijk te zijn ook niet zo heel goed weten wat ik in jouw situatie zou moeten doen... Ik denk dat je bij een stichting voor tiener moeders meer informatie opdoet dan hier iig. Gefeliciteerd, en succes! (":


    Numbers.

    Ik zou het houden. Het genotype(dus alle erfelijke dingen enstuf) van een organisme komt tot stand op het moment van bevruchting , dat zegt mijn bioboek

    Ik zou je hart volgen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    MissesChaos schreef:
    Wat me wel opvalt is dat alleen positieve reacties die het met jou eens zijn worden bestempeld als ''erg bedankt voor de hulp!'' Om heel eerlijk te zijn geloof ik je niet eens, maar ik hoop maar niet dat je weer zo'n attention whore bent. Daarom doe ik maar even als of ik je geloof.

    En jij wilt je kindje laten opgroeien zonder papa, geld of een goed huis met andere hulp?

    Good luck. Heb al medelijden voor je kindje, egoïst.

    Weet je hoe lullig het is omzoiets te zeggen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Weet je hoe lullig het is omzoiets te zeggen?

    De waarheid is hard, sorry, maar ik ben het met haar eens

    Ik heb echt respect voor je keuze. Ik ben zelf niet voor of tegen abortus. Maar ik weet niet of ik hetzelfde zou doen in jou situatie, simpelweg omdat ik denk dat ik het niet aan zou kunnen. En dat jij daar wel voor kiest, vind ik echt knap. Echt heel erg veel sterkte ermee meis.. weet ook niet goed wat je zou kunnen doen..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik zou trouwens persoonlijk dit niet eens op Q zetten, vind ik veel te persoonlijk om aan iedereen te vertellen. Het is niet echt iets om heel trots op te zijn


    -

    MissesChaos schreef:
    Wat me wel opvalt is dat alleen positieve reacties die het met jou eens zijn worden bestempeld als ''erg bedankt voor de hulp!'' Om heel eerlijk te zijn geloof ik je niet eens, maar ik hoop maar niet dat je weer zo'n attention whore bent. Daarom doe ik maar even als of ik je geloof.

    En jij wilt je kindje laten opgroeien zonder papa, geld of een goed huis met andere hulp?

    Good luck. Heb al medelijden voor je kindje, egoïst.

    Dat viel mij nou ook op. :''''')
    Succes met de volgende negen maanden overgeven, buikpijn, weeën, harde buiken, emotioneel wrak zijn, etc. etc.
    Daarom wil ik later ook nooit kinderen, getver. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MissesChaos schreef:
    Wat me wel opvalt is dat alleen positieve reacties die het met jou eens zijn worden bestempeld als ''erg bedankt voor de hulp!'' Om heel eerlijk te zijn geloof ik je niet eens, maar ik hoop maar niet dat je weer zo'n attention whore bent. Daarom doe ik maar even als of ik je geloof.

    En jij wilt je kindje laten opgroeien zonder papa, geld of een goed huis met andere hulp?

    Good luck. Heb al medelijden voor je kindje, egoïst.


    Logisch dat ze daar alleen op reageert toch? Waarom zou ze aandacht besteden aan reacties waar ze niks aan heeft? (":


    Numbers.