• Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Mijn vriend daarin tegen steunt me niet, en is bij me weggegaan. Ik heb geen ouders waar ik op kan rekenen, en woon daarom bij mijn broer. Ik ben zwaar tegen abortus laten plegen, en ook tegen adoptie. Mijn broer zou me er door heen helpen, maar financieel zit ik in de problemen.. wat moet ik nu doen..


    Turn it up! *

    Hooligan schreef:
    (...)
    De waarheid is hard, sorry, maar ik ben het met haar eens

    Deze user vraagt om advies, als je alleen maar zulke negatieve dingen zegt dan kan je beter geen reactie plaatsen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Deze user vraagt om advies, als je alleen maar zulke negatieve dingen zegt dan kan je beter geen reactie plaatsen

    Technisch gezien geeft ze advies hoor, en je kan geen reactie in zo een topic plaatsen, zonder het even te bekijken hoe jíj het zou doen en wat jij er van vind.
    Die was btw ook naar meer mensen, die zeggen dat ze het alleen over zichzelf hebben. Ja natuurlijk, je moet het toch altijd even bekijken hoe jij het zou doen.

    Genius schreef:
    Ik zou trouwens persoonlijk dit niet eens op Q zetten, vind ik veel te persoonlijk om aan iedereen te vertellen. Het is niet echt iets om heel trots op te zijn
    Vind ik ook. En dan zijn ze soms verbaasd dat mensen het niet geloven. Eénmaal zoiets op Quizlet komt, weet ik gewoon niet of ik het moet geloven. Ik neem hier alles gewoon met een korreltje zout.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mudblood schreef:
    (...)
    Dat viel mij nou ook op. :''''')
    Succes met de volgende negen maanden overgeven, buikpijn, weeën, harde buiken, emotioneel wrak zijn, etc. etc.
    Daarom wil ik later ook nooit kinderen, getver. :'D


    Dit is pas een kinderachtige reactie, goede keus van je om later geen kinderen te nemen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Miracle08 schreef:
    (...)

    Dit is pas een kinderachtige reactie, goede keus van je om later geen kinderen te nemen.

    Ik ben het dit hele topic niet met je eens, maar met deze wel, lol.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Ik ben het dit hele topic niet met je eens, maar met deze wel, lol.


    haha, nou gelukkig een ding waar we het over eens zijn ;) :D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wel als je zo tegen abortus en adoptie bent zit er nog 1 ding op, maar als dat wel de goede keuze is dat betwijfel ik. Mijn mening.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Sgat, bedenk nu eens even voor jezelf of jij het zou aankunnen om een kind dat je negen maanden hebt gevoeld, af te kunnen staan. Dat is uiteindelijk waar het om gaat. Als je dat kan, moet je dat doen.
    Maar ik betwijfel of jij dat kan. In dat geval is de keuze dus al gemaakt...
    In elk geval héél veel succes ermee, wat je ook kiest. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    MissesChaos schreef:
    Wat me wel opvalt is dat alleen positieve reacties die het met jou eens zijn worden bestempeld als ''erg bedankt voor de hulp!'' Om heel eerlijk te zijn geloof ik je niet eens, maar ik hoop maar niet dat je weer zo'n attention whore bent. Daarom doe ik maar even als of ik je geloof.

    En jij wilt je kindje laten opgroeien zonder papa, geld of een goed huis met andere hulp?

    Good luck. Heb al medelijden voor je kindje, egoïst.

    Flikker maar op, want aan jou reactie heb ik niks. Ik ben DANKBAAR voor degene die mij helpen.


    Turn it up! *

    Vele zeggen laat het dan adoptie, maar dat is voor diegene ook erg moeilijk, dan moet je wel erg sterk in je schoenen staan. (Niet rot bedoelt)
    Ik ben niet zo goed in het uitleggen sorry daarvoor..

    Ik wens je heel veel sterkte toe(flower)

    Ik hoop dat het goed komt met jou en je baby(flower)


    What is youre favo scary movie?

    ik zou toch nog even goed nadenknen over het feit dat je het zelf wilt opvoeden. & als je het echt wil doen moet je misschien even langsgaan bij het ocmw ofs ? ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Paracetamol schreef:
    (...)
    Flikker maar op, want aan jou reactie heb ik niks. Ik ben DANKBAAR voor degene die mij helpen.


    Je kunt niet verwachten dat we allemaal staan te springen en je allemaal positieve reacties geven. Het is gewoon nou eenmaal dom dat zoiets is gebeurd. Dat kun je niet ontkennen. Ik ben het eens met een aantal mensen hier dat het gewoon egoïstisch is tegenover je kind. Maar goed. (:


    To infinity and beyond •

    Ik heb niet het hele topic door gelezen, dus ik heb geen idee wat er inmiddels allemaal al gezegd is. -sorry-

    Als jij tegen abortus bent, moet je dat echt niet doen. Ikzelf ben er ook tegen, dus ik steun je daarin volledig. Wat ik je wel wil zeggen is dat adoptie voor veel kinderen juist een goede hulp is, dus dat je dat misschien toch moet overwegen. (Dit in verband met een slechte thuissituatie, als het kind bij zijn/haar adoptieouders een stabiele situatie kan beleven, is dat voor het kind zelf ook fijner) Blijf je bij je keuze en wil je je kindje niet opgeven voor adoptie, dan moet je dat vooral niet doen. Je moet achter je keuzes staan.
    Weet wel dat je het moeilijk zult krijgen, je bent en blijft een alleenstaande moeder als je je vriend niet terug neemt. Zoals ik al zei, ik weet niet precies hoe het is gegaan met die vriend van je, omdat ik het topic niet helemaal heb doorgelezen, maar als hij een fout heeft gemaakt die jij hem niet meer kunt vergeven, is mijn advies om hem echt niet meer terug te nemen. Dit zal de situatie voor je kindje namelijk niet beter maken, bedenk: ouders die ruzie maken, die misschien zelfs een knipperlichtrelatie hebben. Dan kan je beter helemaal geen vader hebben. Kan je hem vergeven en durf je een relatie met hem nog wel aan te gaan én denk je dat het niet te veel schade zal opleveren voor je kindje, probeer het met hem opnieuw.
    Hoe zit het met je broer? Je woont bij hem, wat vindt hij ervan? Zou hij bereid zijn je te helpen, besluit je het kindje zelf te houden? Steunt hij je in deze keuze, of als hij je niet steunt in je keuze, zal hij jou nog wel steunen?

    Ik denk dat je even over alles moet nadenken, het misschien zelf even verwijderen uit je hoofd om alles uit te zoeken en daarna te kijken of het financieel en emotioneel mogelijk is. Succes! (:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 19:42 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    Mensen, aan dit gedoe heeft ze niets, geef zinnige reacties en doe niet zo idioot. Iedereen mag zijn mening geven maar doe het vriendelijk verdomme. Ze heeft ook gevoelens hoor!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 19:42 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    MissesChaos schreef:
    Wat me wel opvalt is dat alleen positieve reacties die het met jou eens zijn worden bestempeld als ''erg bedankt voor de hulp!'' Om heel eerlijk te zijn geloof ik je niet eens, maar ik hoop maar niet dat je weer zo'n attention whore bent. Daarom doe ik maar even als of ik je geloof.

    En jij wilt je kindje laten opgroeien zonder papa, geld of een goed huis met andere hulp?

    Good luck. Heb al medelijden voor je kindje, egoïst.
    wow, je kan er tegen zijn, maar jij bent wel heel grof hoor :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H