• Mijn beste vriendin praat super vaak met mijn ex vriendje.waardoor ik meer met haar vriendje om ging. En opeens voelde ik vlinders in mijn buik als ik het vriendje van mijn beste vriendin zag. Ik weet niet hoe ik het haar moet vertellen. maar de laatste tijd begint hij ook vaker over als wij relatie zouden hebben.Maar altijd als ik hem zie moet ik blozen. Ik ben bang dat zij het ziet. Dus wat moet ik doen??
    zeg alleen iets als je niet zeurt over mijn leeftijd.en over mijn andere topic.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 20:36 ]

    Hier moet je toch terug vallen op de ongeschreven vriendschaps regels en dat is: blijf met je poten van het exvriendje van een vriendin af!
    Sorry meid, probeer er toch overheen te komen..

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 21:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wat zijn we weer gezellig :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    TheBitchAyla schreef:
    (...)
    ik heb geen aand8 tekort. Ik probeer niet mijn volgens jullie leugen regt te lullen. Het is geen leugen dus hoe kan ik mijn leugen dan regtlullen?


    Dat lijkt anders wel

    En ps. het is recht i.p.v. regt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Even mijn mening over het topic zelf:
    Het is niet eerlijk als je het vriendje van je beste vriendin afpakt. Dan ben je geen echte vriendin.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oke ik heb geen zin om het hele topic door te lezen, maar wat jij moet doen is: concentreer je op iets anders en blijf met je tengels van het vriendje van je beste vriendin af. Het is je BESTE vriendin, dus jij hoort van haar vriendje af te blijven.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    TheBitchAyla schreef:
    Jullie zijn eigenlijk super zielig. jullie zyn allemaal tegen 1.
    die ook nog jonger is maar ik wil stoppen met dit gezeik dus willen jullie het nu laten?


    je verandert je leeftijd naar 16 omdat je zo behandelt wilt worden, wtfffff gedraag je er dan ook naar :
    )


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    TheBitchAyla schreef:
    Jullie zijn eigenlijk super zielig. jullie zyn allemaal tegen 1.
    die ook nog jonger is maar ik wil stoppen met dit gezeik dus willen jullie het nu laten?


    Dat ik zielig ben wisten we al.

    Dude, jij veranderd je leeftijd naar 16. Gedraag je er ook na. Ik vind je zozo al zielig als je liegt over je leeftijd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    en OT: zoals vele hier in dit topic al zeggen: je bent 11 dus je gaat echt je ware nog niet vinden x] gewoon niks beginnen met die jongen en hem laten gaan (cat)
    oh en offtopic: als je nu gaat janken dat wij met zn allen tegen 1 gaan en gaat zeggen: tsss ik ben nog jonger ook, dan gedraag je je nog kinderachtiger dan een 11 jarige -___-
    en nu weer lief: veel succes met die twee jongens en je beste vriendin _O_


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zo, opgeruimt staat netjes :'D
    Oké, die is echt mean :'D


    Let it come and let it be

    Duuude, GTST in één topic. Drama drama drama.
    En zoals iedereen al heeft gezegd: beter blijf je van het vriendje van je beste vriendin af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hahahaha.
    Ik heb even gelezen wat er gisteren nog allemaal is gezegd toen ik weg was.xd
    Hahahaha xd.
    1. We zeiken niet allemaal over je leeftijd, dat doe jij. Jij bent degene die zit te klagen dat wij als slechte grote tieners allemaal op jou, arm meisje van 11, zitten te zeiken. Arme jij.
    2. Dit had je kunnen verwachten, doe niet zo verbaasd.
    3. Oké als je liegt, no problem. Maar verander je verhaal dan niet.
    4. Lees even alle reacties. You're ooooooooooowned, dude.
    (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Nee, je blijft eraf. Dat doe je gewoon niet.
    Punt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als ik even iets mag zeggen;

    Iedereen zit hier fout;

    Voor de reageerders; Ze zegt niet dat ze hem in wil pikken, maar dat ze bang is dat haar beste vriendin haar verliefdheid ziet en dan hetzelfde denkt als jullie. En ook op je 11e kan je verlieft worden. Al vond ik dat gezeik op leeftijd heel erg meevallen in het begin

    Voor TheBitchAyla;
    Je leeftijd veranderen heeft echt geen zin en zo boos reageren en alles goed praten ook niet. En zelf je leeftijd in de strijd gooien is al helemaal niet goed.

    Beide partijen zaten dus fout. Bied allemaal je excuses aan en iedereen is weer happy (Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Not Done.

    ik zou me snel over deze gevoelens heenzetten.
    En vertel je vriendin maar niets die gaat het niet waarderen


    "Promise not to forget."

    BloodyGum schreef:
    Vertel het eerlijk en zeg dat je hem zeker niet van haar wil afpakken. Zeg dat jullie vriendschap daar veel te belangrijk voor is


    I´m nothing special.