• Mijn beste vriendin praat super vaak met mijn ex vriendje.waardoor ik meer met haar vriendje om ging. En opeens voelde ik vlinders in mijn buik als ik het vriendje van mijn beste vriendin zag. Ik weet niet hoe ik het haar moet vertellen. maar de laatste tijd begint hij ook vaker over als wij relatie zouden hebben.Maar altijd als ik hem zie moet ik blozen. Ik ben bang dat zij het ziet. Dus wat moet ik doen??
    zeg alleen iets als je niet zeurt over mijn leeftijd.en over mijn andere topic.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 20:36 ]

    je moet hem met rust laten anders raak je nog een vriendin kwijt


    You can't not look cool with a crossbow.

    Pemberley schreef:
    lieverd,
    aangezien je elf bent en je zorgen maakt over ex vriendjes en verliefd zijn op het vriendje van je beste vriendin, twijfelt volledig quizlet aan jouw geloofwaardigheid. Toen het merendeel van ons hier elf was speelden ze met poppen, knuffels en het enige waar we ons zorgen over maakten was of dat we onze favoriete show niet gemist hadden. Dit is natuurlijk al wat veranderd maar dat van jou klopt echt niet. Trouwens het is het freaking vriendje van je freaking beste vriendin. Als je een echte vriendin bent, blijf je met je pootjes van hem af.

    Heil.


    Has no one told you she's not breathing?

    En nu allemaal weer ON-TOPIC. :Y)

    Lieverd, ik denk dat je niet erg slim bezig bent. Het kan dan wel zo zijn dat je misschien iets voor hem voelt, maar het blijft het vriendje van je vriendin. En ik denk dat je de vriendschap tussen jou en je vriendin kapot maakt als je iets met hem begint.

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Quizlet kan niet altijd iedereens mening volgen ;]
    Je doet gewoon iets waar wij totaal tegen zijn.
    Ik begrijp dat je het rot vindt, maar het is nu eenmaal zo.
    Als je zo'n topic opent, weet je dat je je aan zo iets kan verwachten.
    Je wist dat het kon zijn dat we je niet gingen volgen, dus is dat maar pech...
    Sorry ;]

    Ik doe iets waar jullie tegen zijn?
    Ik leg het gewoon verkeerd uit en jullie beginnen met zeiken.
    Jullie zeiken eerst over mijn leeftijd en nu over hoe ik het uitleg.
    Jullie durven wel tegen iemand van 11!
    Is goed hoor. alleen moet je dan niks zeggen over mijn leeftijd!

    Pemberley schreef:
    lieverd,
    aangezien je elf bent en je zorgen maakt over ex vriendjes en verliefd zijn op het vriendje van je beste vriendin, twijfelt volledig quizlet aan jouw geloofwaardigheid. Toen het merendeel van ons hier elf was speelden ze met poppen, knuffels en het enige waar we ons zorgen over maakten was of dat we onze favoriete show niet gemist hadden. Dit is natuurlijk al wat veranderd maar dat van jou klopt echt niet. Trouwens het is het freaking vriendje van je freaking beste vriendin. Als je een echte vriendin bent, blijf je met je pootjes van hem af.


    En jij zegt het, amen!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 21:02 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik lees al die zeur reacties hier, en stiekem ben ik het ermee eens. Maar meisje, hoe oud je ook bent, wat voor situatie dan ook, het vriendje van je beste vriendin zal altijd verboden gebied zijn. Deal with it, en werk liever aan je relatie met je vriendje die je nu hebt.
    En als je inderdaad elf bent, waar maak je dan druk om? Je hebt nog een heel leven vol vriendjes, etc voor je. Chillex.


    Alleen maar tranen van geluk

    TheBitchAyla schreef:
    (...)
    Ik doe iets waar jullie tegen zijn?
    Ik leg het gewoon verkeerd uit en jullie beginnen met zeiken.
    Jullie zeiken eerst over mijn leeftijd en nu over hoe ik het uitleg.
    Jullie durven wel tegen iemand van 11!
    Is goed hoor. alleen moet je dan niks zeggen over mijn leeftijd!

    Zestien, bedoel je?
    Sorry hoor, maar zulk gedrag keuren wij eigenlijk voor geen enkele leeftijd goed. Zo doen we tegen iedereen die zo'n topic opent.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lieve schat, ik ben ook pas 12.
    Tegen mij zouden ze net zo reageren als tegen jou als ik zulke topics aan zou maken. Maar zo reageren ze niet tegen mij, omdat ik niet zulke topic aanmaak. En ik maak zulke topics niet aan, omdat ik niet aan zulke naaistreken zit te denken. Al was je 16, dan nog zou dit naaiend zijn.
    -Ja er staat 15, maar dit is een ander account waar ik een willekeurige leeftijd had geklikt omdat ikg een zin had om het te regelen, op mijn echt account staat wel 12-


    Let it come and let it be

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Zestien, bedoel je?
    Sorry hoor, maar zulk gedrag keuren wij eigenlijk voor geen enkele leeftijd goed. Zo doen we tegen iedereen die zo'n topic opent.

    wat voor gedrag?

    CountMeIn schreef:
    Lieve schat, ik ben ook pas 12.
    Tegen mij zouden ze net zo reageren als tegen jou als ik zulke topics aan zou maken. Maar zo reageren ze niet tegen mij, omdat ik niet zulke topic aanmaak. En ik maak zulke topics niet aan, omdat ik niet aan zulke naaistreken zit te denken. Al was je 16, dan nog zou dit naaiend zijn.
    -Ja er staat 15, maar dit is een ander account waar ik een willekeurige leeftijd had geklikt omdat ikg een zin had om het te regelen, op mijn echt account staat wel 12-


    Het heeft niks met je leeftijd te maken, als ik twee van die topics zou plaatsen zou ook ik dit soort reacties krijgen en dan ben ik toch een stukje ouder.

    Al ben ik wel van mening dat je als 11 jarige je echt nog niet druk hoef te maken over een liefdesleven oid.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 21:07 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    TheBitchAyla schreef:
    (...)
    wat voor gedrag?

    Dat van jou.


    Let it come and let it be

    TheBitchAyla schreef:
    (...)
    wat voor gedrag?

    Het vriendje van je beste vriendin in willen pikken.
    Topics openen die elkaar tegenspreken zodat je teminste één keer gelogen hebt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Miracle08 schreef:
    (...)

    Het heeft niks met je leeftijd te maken, als ik twee van die topics zou plaatsen zou ook ik dit soort reacties krijgen en dan ben ik toch een stukje ouder.

    Dat zeg ik : 'D


    Let it come and let it be

    TheBitchAyla schreef:
    (...)
    Ik doe iets waar jullie tegen zijn?
    Ik leg het gewoon verkeerd uit en jullie beginnen met zeiken.
    Jullie zeiken eerst over mijn leeftijd en nu over hoe ik het uitleg.
    Jullie durven wel tegen iemand van 11!
    Is goed hoor. alleen moet je dan niks zeggen over mijn leeftijd!


    het gaat niet over je leeftijd, het gaat over wat je doet. Ookal ben je Justin Bieber die zo een topic opent, we zouden hetzelfde reageren.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat zeg ik : 'D


    Ok :D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'