• Mijn beste vriendin praat super vaak met mijn ex vriendje.waardoor ik meer met haar vriendje om ging. En opeens voelde ik vlinders in mijn buik als ik het vriendje van mijn beste vriendin zag. Ik weet niet hoe ik het haar moet vertellen. maar de laatste tijd begint hij ook vaker over als wij relatie zouden hebben.Maar altijd als ik hem zie moet ik blozen. Ik ben bang dat zij het ziet. Dus wat moet ik doen??
    zeg alleen iets als je niet zeurt over mijn leeftijd.en over mijn andere topic.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 20:36 ]

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Puh, gedraag je niet als een Baby. Ga een vriendje zoeken om vervolgens die van je vriendin te versieren. Tss, noob (cat)
    Oké, die was best mean :'D


    I lol'd. :"D


    Numbers.

    C18 schreef:
    (...)
    Eendjestopic :]

    Eendjestopic? :9~


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik weet niet wat hiervoor allemaal is gebeurd, dus ik ga maar gewoon antwoorden op je vraag. :'D
    Ik zou het haar niet vertellen, als je het haar verteld, wat wil je dan? Dan ze het uitmaakt en jij met haar vriendje gaat? Bedenk goed voordat je het haar gaat vertellen, want als je het haar verteld zul je er niks mee opschieten. Want ze zal dan toch bij haar vriendje blijven en misschien gaat ze jou dan wel minder vertrouwen omdat jij ineenkeer háar vriendje leuk vind en ze dan bang is dat je hem gaat afpakken. Dus ik zou zeggen, niet doen, hou het voor je en het gaat wel over. :'D En ik weet niet hoe oud je nu eigenlijk bent, maar toch. x)


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    C18 schreef:
    (...)
    Eendjestopic :]


    Die ja, hihi


    Alleen maar tranen van geluk

    Einde Discussie.
    Wens me suc6 met mijn entree!

    TheBitchAyla schreef:
    Einde Discussie.
    Wens me suc6 met mijn entree!

    And now you're like:

    CountMeIn schreef:
    Oké, mijn theorie:
    Je had aandacht tekort, dus begon je een verhaal te lullen over dat je verliefd bent op het vriendje van je "BFF". Nu zegt iedereen dat je gewoon slecht bezig bent, dus probeer je je leugen recht te lullen, wat niet lukt. Nu ben je boos, en heb je teveel zelfmedelij. Terwijl jij de enige bent die jou leugens gelooft. Je bent 11 maar probeert je te gedragen als een meisje van 16, en vanwegen die haatreacties heb je je leeftijd daar ook naar veranderd.

    Einde discussie.

    WOW (': Ik begin dit nu pas te lezen, maar wat een reacties!
    Kan iemand me hier vertellen wat er ongeveer vanaf het begin is gebeurd?


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Jullie zijn eigenlijk super zielig. jullie zyn allemaal tegen 1.
    die ook nog jonger is maar ik wil stoppen met dit gezeik dus willen jullie het nu laten?

    Hooligan schreef:
    (...)
    And now you're like:



    Haha -plat-

    En misschien had je beter geen Quizlet aangemaakt om te weten hoe je je vriendje moet dumpen (zoals op je profiel staat)

    Ik wil niet grof overkomen ofz (wat ik nu dus wel doe) maar in het vervolg zoek je beter een forum waar je beter thuis hoort, met bitches die het zelf hun het vriendje van hun beste vriendin afnemen en wordt je dan wel begrepen. Maar denk niet dat je over zulke dingen hier nog om raad zal moeten vragen


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    TheBitchAyla schreef:
    Jullie zijn eigenlijk super zielig. jullie zyn allemaal tegen 1.
    die ook nog jonger is maar ik wil stoppen met dit gezeik dus willen jullie het nu laten?



    Oke, sorry. Ik rot al op uit dit topic.

    TheBitchAyla schreef:
    Jullie zijn eigenlijk super zielig. jullie zyn allemaal tegen 1.
    die ook nog jonger is maar ik wil stoppen met dit gezeik dus willen jullie het nu laten?

    Je begon zelf. :X
    Maar je moet wel ophouden te zeggen dat wij op moeten houden over je leeftijd en het vervolgens zelf wel steeds als dreigement gaan gebruiken. Das kinderachtig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    TheBitchAyla schreef:
    Jullie zijn eigenlijk super zielig. jullie zyn allemaal tegen 1.
    die ook nog jonger is maar ik wil stoppen met dit gezeik dus willen jullie het nu laten?


    Uhm...Nu ben je ineens wel veel jonger?? Als 16 jarige moet je kritiek toch wel kunnen handelen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Miracle08 schreef:
    (...)

    Uhm...Nu ben je ineens wel veel jonger?? Als 16 jarige moet je kritiek toch wel kunnen handelen.

    Lol.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb duidelijk iets gemist, wat is hier aan de hand :'D


    -

    TheBitchAyla schreef:
    Jullie zijn eigenlijk super zielig. jullie zyn allemaal tegen 1.
    die ook nog jonger is maar ik wil stoppen met dit gezeik dus willen jullie het nu laten?


    Als iedereen dezelfde mening heeft, wat wil je dan? Dat er iemand tussen zit dat je zegt dat het oké is om op je elfde al met jongens bezig te zijn? Dat je liegt over waarom je het uit wilt maken met je vriendje en dat het GOED is dat je het vriendje van je BESTE vriendin wilt? Sorry, maar zulke mensen zitten momenteel in het zottenhuis. Just saying.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 21:40 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson