• ja ik ben de ik weet niet hoeveelste maarja iedereen houd ergens anders van (A)

    ik schrijf even alleen de dingen op die niet lees
    Justin bieber
    en tokio hotel (tenzij deze over George gaat en heel goed is)
    voetbal

    verder dump maar wat neer dan kijk ik wel wat ik leuk vind.
    (ik lees fanfiction en onbekende personen)

    owja.. en voor jullie heb ik ook nog twee leuke story's :)

    magical difference - draco malfoy

    when the sea brings me back to you - Mr,Gibbs

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 16:36 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Little Joanna -Tom Fletcher

    Forgotten memories -One Direction


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Our Way [Sirius Black]


    Caution first, always.

    Ik weet niet of je Fred Weasley leest?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nick Jonas
    Nick Jonas
    twilight
    onbekende personen
    titanic
    Draco Malfoy
    Draco Malfoy


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Perfection [Twilight Related.]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Battle of the Serpents|HP|
    Mijn nieuwe Hp storyy :'D


    =

    Misschien mijne...

    Captured by Curses
    Onbekende personen, romantiek, beetje fantasy

    I just can't think about something else. |16+
    Onbekende personen, romantiek, misdaad.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    I'm the bad witch
    onbekende personen, magie, avontuur


    Dare to be different!!!!


    Dirty Little Girl Don't Care About Her Reputation (16+)

    De jonge Arte Vengeance is een brutale dominante meid. Ze is een natuurtalent achter de drums, en wil dan ook graag muzikante worden. Met een paar jongemannen begint ze een band; een rauwe punk-band genaamd 'Exogenocide'. Als zij op een klein festivalletje speelt met Exogenocide, krijgen zij na afloop een telefoontje van een platenmaatschappij; zij willen Exogenocide's nummers kopen. Arte is meer geïnteresseerd in het sterrenleventje, maar iedereen weet hoe het sterrenleventje is; concurrentie, knokken, vermageren, drank, drugs, seks, en het overstappen van band naar band.

    Arte Vengeance, een jonge brutale vrouw uit een rauwe punkband gaat proberen te overleven in de Hel van Hollywood, ook al moet zij voor een uitnodiging voor een exclusieve nachtclub op haar ongeschaafde knietjes..


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Twilight/Jacob Black story
    heeft al best veel hoofdstukken: 36 ofzo.
    ik ga verder bij 3 reacties bij het laatste hoofdstuk!
    http://www.quizlet.nl/stories/50093/youve-got-a-choice-jacob-black/
    Enjoy it


    De wereld is voor jou, zoals je hem zelf ziet. ~xKennedyx

    Misschien mijn story wel?

    Blue Blood


    "Promise not to forget."

    Ladies, Bugs & Ladybugs, This is War & Klaprozen gaan over onbekende personen.
    The Eyes of a Snake [Slytherin] & Teachers, Slytherins & other Criminals zijn Harry Potter fanfics. Verder moet je echt eens gaan kijken bij de verhalen van Defensive, en het verhaal dat Stu al noemde is ook heel goed. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Result of breaking all the rules - HP


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Het Doolhof

    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders als ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    ~ Onbekende personen.


    Nothing is what it seems. [OSL]

    Op een dag verandert het leven op aarde compleet. Niemand weet wat er gebeurd en wat hen te wachten staat. Alle ouders verdwijnen en later ook de kinderen. Als Nina 's avonds laat thuiskomt van een vriendin, zit haar broertje in paniek op haar te wachten; hun ouders zijn weg. De hele tijd probeert Nina ze te bereiken, maar tevergeefs. Als ze contact opneemt met haar vriendin Fenne komt ze erachter dat alle ouders zijn verdwenen. Zij en haar broertje zijn doodsbang voor wat er met hun ouders is gebeurd en ook voor wat hen te wachten staat. Dan verdwijnt haar broertje ook, als ze hem één seconde uit het oog heeft. Nina besluit, samen met haar vriendin om onder te duiken, aangezien zij één van de weinigen zijn die nog over zijn op aarde. Op haar onderduikadres aangekomen, een groot huis midden in het bos, waar niemand ooit komt, ziet ze dat er nog vijf andere onderduikers zijn. De vijf leden van Only Seven Left.
    Kunnen Nina en Fenne met behulp van de jongens hun familieleden terugvinden? En zullen ze erachter komen wat er met de wereld is gebeurd?

    Het verhaal is zo geschreven, dat je niet erg merkt dat de jongens van OSL beroemd zijn, ze zouden net zo goed onbekende personen kunnen zijn.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)