• Mijn beste vriendin praat super vaak met mijn ex vriendje.waardoor ik meer met haar vriendje om ging. En opeens voelde ik vlinders in mijn buik als ik het vriendje van mijn beste vriendin zag. Ik weet niet hoe ik het haar moet vertellen. maar de laatste tijd begint hij ook vaker over als wij relatie zouden hebben.Maar altijd als ik hem zie moet ik blozen. Ik ben bang dat zij het ziet. Dus wat moet ik doen??
    zeg alleen iets als je niet zeurt over mijn leeftijd.en over mijn andere topic.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 20:36 ]

    Miracle08 schreef:
    (...)

    Kijk dat lijkt er dan meer op, en dat gesproken door een 12 jarige :P ;)

    -Mept- I'm sixteen. Just like Ayla (cat)


    Let it come and let it be

    First thought:


    Toen kwam ik erachter dat je al een vriendje hebt:


    Toen kwam ik erachter dat je 11 bent en je leeftijd veranderd hebt naar 16:


    And now, I'm just sitting here. Lolling:



    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 21:18 ]

    Miracle08 schreef:
    Serieus?? Je maakt net een topic aan dat je je vriendje wilt dumpen en hobbelt zo over op een andere jongen?

    Zoek een fatsoenlijke hobby..


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    -Mept- I'm sixteen. Just like Ayla (cat)


    Auw! (baby)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hooligan schreef:
    First thought:


    Toen kwam ik erachter dat je al een vriendje hebt:


    Toen kwam ik erachter dat je 11 bent en je leeftijd veranderd hebt naar 16:


    And now, I'm just sitting here. Lolling:





    -plat-


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Meeid, alles wat ik nu tegen je ga zeggen staat LOS van je leeftijd. Dus begin daar alsjeblieft niet weer over. (":

    Om heel eerlijk te zijn snap ik niet zo heel bizar veel van je verhaal, merendeels ook omdat je het steeds verandert en ook omdat je eigenlijk sws al niet echt geweldig uitlegt, maar alles wat ik er uit op kan halen is not done. Als je een beste vriendin hebt, wil je dat het goed met haar gaat, ook in de liefde. Een vriendje gun je haar van harte, lijkt mij toch? Omdat je nu opeens veel met haar vriendje omgaat begin je hem gewoon een leuke, aardige jongen te vinden. Vandaar die kriebel(s), een soort warm vriendschap gevoel iets. Geen verliefdheid, denk ik? Want daar komt wel meer bij kijken, ik denk niet dat je dat zo van de ene minuut naar de andere hebt. En mocht je toch écht verliefd op hem zijn, waar ik niet van uitga, dan moet je minder met hem afspreken. Voordat je hem onbewust toch af probeert te pakken, want je wil je vriendin gelukkig zien met haar vriendje. Ik zou me persoonlijk echt verschrikkelijk voelen als ik gevoelens kreeg voor het vriendje van mijn best friend. Ik zou juist een topic aanmaken om te vragen hoe ik er vanaf kom, niet hoe ik aan hem moet komen. Get my point? (":


    Numbers.

    CountMeIn schreef:
    Oké, mijn theorie:
    Je had aandacht tekort, dus begon je een verhaal te lullen over dat je verliefd bent op het vriendje van je "BFF". Nu zegt iedereen dat je gewoon slecht bezig bent, dus probeer je je leugen recht te lullen, wat niet lukt. Nu ben je boos, en heb je teveel zelfmedelij. Terwijl jij de enige bent die jou leugens gelooft. Je bent 11 maar probeert je te gedragen als een meisje van 16, en vanwegen die haatreacties heb je je leeftijd daar ook naar veranderd.

    Einde discussie.

    ik heb geen aand8 tekort. Ik probeer niet mijn volgens jullie leugen regt te lullen. Het is geen leugen dus hoe kan ik mijn leugen dan regtlullen?

    Miracle08 schreef:
    (...)

    Auw! (baby)

    Puh, gedraag je niet als een Baby. Ga een vriendje zoeken om vervolgens die van je vriendin te versieren. Tss, noob (cat)
    Oké, die was best mean :'D


    Let it come and let it be

    TheBitchAyla schreef:
    (...)
    ik heb geen aand8 tekort. Ik probeer niet mijn volgens jullie leugen regt te lullen. Het is geen leugen dus hoe kan ik mijn leugen dan regtlullen?

    je verhalen spreken elkaar tegen, lul eerst je verstand aan het werk :'D


    Let it come and let it be

    Wow, in 20 minuten zijn ze hier 5 pagina's verder O_o


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBitchAyla schreef:
    (...)
    Dat ik op hem ben betekend niet dat ik hem wil inpikken.


    Waarom maak je er dan een topic over aan? : S


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Waar is dat leuke topic die omhoog zou worden geschopt als er weer 'ruzie' was?


    Alleen maar tranen van geluk

    TheBitchAyla schreef:
    (...)
    ik heb geen aand8 tekort. Ik probeer niet mijn volgens jullie leugen regt te lullen. Het is geen leugen dus hoe kan ik mijn leugen dan regtlullen?

    Hoe verklaar je het dan dat je inmiddels zes verschillende verhalen hebt verteld? En alsjeblieft, typ normaal.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Puh, gedraag je niet als een Baby. Ga een vriendje zoeken om vervolgens die van je vriendin te versieren. Tss, noob (cat)
    Oké, die was best mean :'D


    hihi, sorry moest er stiekem best om lachen :P


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Adele schreef:
    Waar is dat leuke topic die omhoog zou worden geschopt als er weer 'ruzie' was?

    Eendjestopic :]


    No growth of the heart is ever a waste