Meeid, alles wat ik nu tegen je ga zeggen staat LOS van je leeftijd. Dus begin daar alsjeblieft niet weer over. (":
Om heel eerlijk te zijn snap ik niet zo heel bizar veel van je verhaal, merendeels ook omdat je het steeds verandert en ook omdat je eigenlijk sws al niet echt geweldig uitlegt, maar alles wat ik er uit op kan halen is not done. Als je een beste vriendin hebt, wil je dat het goed met haar gaat, ook in de liefde. Een vriendje gun je haar van harte, lijkt mij toch? Omdat je nu opeens veel met haar vriendje omgaat begin je hem gewoon een leuke, aardige jongen te vinden. Vandaar die kriebel(s), een soort warm vriendschap gevoel iets. Geen verliefdheid, denk ik? Want daar komt wel meer bij kijken, ik denk niet dat je dat zo van de ene minuut naar de andere hebt. En mocht je toch écht verliefd op hem zijn, waar ik niet van uitga, dan moet je minder met hem afspreken. Voordat je hem onbewust toch af probeert te pakken, want je wil je vriendin gelukkig zien met haar vriendje. Ik zou me persoonlijk echt verschrikkelijk voelen als ik gevoelens kreeg voor het vriendje van mijn best friend. Ik zou juist een topic aanmaken om te vragen hoe ik er vanaf kom, niet hoe ik aan hem moet komen. Get my point? (":
Numbers.