• Hee, ik gebruik twitter echt heel vaak, doen jullie dat ook, of vinden jullie het een site van niks?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You never fail, unless you keep trying...

    Ja, ik gebruik het dagelijks.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zit er elke dag op (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van het principe, hoewel ik het systeem wat gebruikt wel goed in elkaar vind steken.
    Ik ben iemand die wel van zijn vrijheid houd, wat dus voor mij ook inhoudt dat ik mijn gang kan gaan wanneer ik wil zonder het te moeten laten weten aan mijn followers. Want laten we wel wezen, we doen het voor de followers of niet?

    Ik vraag me ook af waarom anderen het nou echt doen? Is het zoiets als 'kijk nou eens wat ik doe!'?

    Ik doe het wel iedere minuut bijna xD ik heb een mob met internet gehehe


    What is youre favo scary movie?

    Gezichtsboek it ies :)


    Life is hard and then we die

    Ja. En ik vind mezelf heel kansloos daardoor (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Omentherise schreef:
    Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van het principe, hoewel ik het systeem wat gebruikt wel goed in elkaar vind steken.
    Ik ben iemand die wel van zijn vrijheid houd, wat dus voor mij ook inhoudt dat ik mijn gang kan gaan wanneer ik wil zonder het te moeten laten weten aan mijn followers. Want laten we wel wezen, we doen het voor de followers of niet?

    Ik vraag me ook af waarom anderen het nou echt doen? Is het zoiets als 'kijk nou eens wat ik doe!'?

    Jaa dat is wel waar, maar het is ook leuk om de tweets van andere mensen te lezen, bijv. van beroemdheden ofzo...als je van iemand heel erg fan bent is het heel leuk om te weten wat die mensen doen xD


    You never fail, unless you keep trying...

    Omentherise schreef:
    Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van het principe, hoewel ik het systeem wat gebruikt wel goed in elkaar vind steken.
    Ik ben iemand die wel van zijn vrijheid houd, wat dus voor mij ook inhoudt dat ik mijn gang kan gaan wanneer ik wil zonder het te moeten laten weten aan mijn followers. Want laten we wel wezen, we doen het voor de followers of niet?

    Ik vraag me ook af waarom anderen het nou echt doen? Is het zoiets als 'kijk nou eens wat ik doe!'?
    Ik denk dat het een nieuwe manier is van elkaar vertellen wat je gedaan hebt die dag. Vroeger deed je dat door met elkaar te praten, tegenwoordig gaat dat via sociale media. Natuurlijk praten we nog met elkaar, maar veel minder dan vroeger omdat alles via internet gaat. En och, op zich vind ik het wel iets hebben. Zo leer je mensen die je eigenlijk niet zo goed kent steeds beter kennen ^^

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 22:52 ]


    Life is hard and then we die

    Ik hou van Twitter.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik gebruik het, maar zit er niet elke dag op, alleen als ik echt iets boeiends weet te vertellen.


    As travars

    Ik zit er elke dag op, maar mijn laatste eigen tweet is al 60 dagen geleden. Ik follow een aantal mensen met leuke uitspraken (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik gebruik TweetDeck (Y)
    I'm an addict. Maar ik denk dat vooral komt doordat er gewoon veel leuke mensen zitten van over heel de wereld.

    'k Heb er dit weekend weer een paar gezien bij het SMTOWN Paris concert ^^ Altijd leuk, nieuwe mensen ontmoeten (:

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 22:51 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Boyfriend schreef:
    Ik gebruik TweetDeck (Y)
    I'm an addict. Maar ik denk dat vooral komt doordat er gewoon veel leuke mensen zitten van over heel de wereld.

    'k Heb er dit weekend weer een paar gezien bij het SMTOWN Paris concert ^^ Altijd leuk, nieuwe mensen ontmoeten (:

    Jaa tweetdeck is ook echt heel handig en leuk!


    You never fail, unless you keep trying...

    Omentherise schreef:
    Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van het principe, hoewel ik het systeem wat gebruikt wel goed in elkaar vind steken.
    Ik ben iemand die wel van zijn vrijheid houd, wat dus voor mij ook inhoudt dat ik mijn gang kan gaan wanneer ik wil zonder het te moeten laten weten aan mijn followers. Want laten we wel wezen, we doen het voor de followers of niet?

    Ik vraag me ook af waarom anderen het nou echt doen? Is het zoiets als 'kijk nou eens wat ik doe!'?


    Ik twitter omdat het leuk is. Het is gewoon weer eens wat anders, en er komen ook de meest rare dingen voorbij.
    En daarbij komt, zo spreek ik mijn broer vaker dan ik normaal deed want hij twittert via zijn telefoon tijdens het werk. Dus dan kan ik nu ook met hem praten als hij werkt (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat van die beroemdheden klinkt wel leuk ja, kijken wanneer iemand een nieuwe single maakt of wat politici zeggen. Handig om zo dingen van meerdere kanten te zien, zoals Femke en Wilders tegelijk followen.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik denk dat het een nieuwe manier is van elkaar vertellen wat je gedaan hebt die dag. Vroeger deed je dat door met elkaar te praten, tegenwoordig gaat dat via sociale media. Natuurlijk praten we nog met elkaar, maar veel minder dan vroeger omdat alles via internet gaat. En och, op zich vind ik het wel iets hebben. Zo leer je mensen die je eigenlijk niet zo goed kent steeds beter kenen ^^

    Lijkt me maar vreemd, als een soort Big Brother. Is dat niet ontzettend onrustig?