• Ik stak net een sigaret op en legde die neer, en ik kijk naar die filter en zie rood. Dacht in de eerste instantie lipgloss, maar ik draag haast nooit makeup en al zeker geen lipgloss. Kijk ik in de spiegel, zit heel m'n mond vol met bloed en ik zie niks waar het vandaan komt. Dude, wtf?
    Het lijkt nu wel al minder te worden, maar ik vind dit best weird. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het klinkt best vaag, ja..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wtf, dat lijkt me best wel eng ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    I know, dat heb ik ook wel eens >,<


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    eventjes je mond spoelen ^^


    Some angels have no wings.

    SinCity schreef:
    I know, dat heb ik ook wel eens >,<


    Hoe kan dat dan? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wat eng!ö Maar er is vast niets aan de hand hoor, waarschijnlijk je tandvlees ofzo =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    misschien heb e op je wang gebeten, daar komt snel veel bloed weg

    Lemonworld schreef:
    Wtf, dat lijkt me best wel eng ;o


    None but ourselves can free our minds.

    We weten allemaal dat je een sadist bent, maar dat houdt over het algemeen niet in dat je jezelf ook pijn doet. Vooral niet aan je mond. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Lemonworld schreef:
    Wtf, dat lijkt me best wel eng ;o

    Eww, beetje eng :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Misschien onbewust een stukje uit je wang gebeten of je tandvlees wat geïrriteerd. Vast niks erg (: Spoel gewoon even je mond.


    Sometimes it's best not to care.

    Go wash your dirty mouth! (N)


    Where there is a sea there are pirates...

    En toen dacht je meteen 'OMG daar ga ik een topic over maken op Q!!'? :-P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ASDRFGLAME schreef:
    En toen dacht je meteen 'OMG daar ga ik een topic over maken op Q!!'? :-P


    Nou ja, ik wilde een ander topic openen, maar toen ikd at zag wist ik niet meer waarover en deelde ik dit maar mee. Leuk toch? (bloos)

    Ben er trouwens al achter dat het mijn tong was. Velletje was gesprongen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.