• Mijn beste vriendin praat super vaak met mijn ex vriendje.waardoor ik meer met haar vriendje om ging. En opeens voelde ik vlinders in mijn buik als ik het vriendje van mijn beste vriendin zag. Ik weet niet hoe ik het haar moet vertellen. maar de laatste tijd begint hij ook vaker over als wij relatie zouden hebben.Maar altijd als ik hem zie moet ik blozen. Ik ben bang dat zij het ziet. Dus wat moet ik doen??
    zeg alleen iets als je niet zeurt over mijn leeftijd.en over mijn andere topic.

[ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 20:36 ]

TheBitchAyla schreef:
    (...)
    Idd wordt ik snel ouder;D
    Nee ik wou kijken als jullie dan aardiger zouden doen en niet zouden zeuren over mijn leeftijd. en ja sommige reacties zijn stom waardoor ik ook mijn leeftijd heb veranderd. maar als jullie niks te zeggen hebben moeten jullie ook maar niks zeggen en niet gaan zeiken.
    Xx

Jij vraagt mening, wij geven mening.

Has no one told you she's not breathing?

Defensive schreef:
    (...)

Jullie vallen haar nu ook wel een beetje aan hoor. :x

Vind jij dit normaal gedrag dan? Daar mogen we toch wel wat van zeggen? Daarvoor zijn we ook hier op Q :Y)

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

CountMeIn schreef:
    (...)
    Hoe oud was ze dan eerst? :'D

11.

mensen we zijn off topic bezig XD

Obviously.

BlueElephant schreef:
    (...)
    Jij vraagt mening, wij geven mening.

A-men.

Dit gaat op niet goeds uitlopen, maar idd laat die jongen met rust.

They fell in love, didn't they?

LetMeBe schreef:
    (...)
    A-men.

Wauw, jij bent de tweede al.
    Ik zou mijn username beter veranderen in God :Y) -egoooooooooo-
    -Gaat stiekem kijken of dat kan-
    Edit: Verdomme het gaat niet! :C

[ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 20:53 ]

TheBitchAyla schreef:
    (...)
    Idd wordt ik snel ouder;D
    Nee ik wou kijken als jullie dan aardiger zouden doen en niet zouden zeuren over mijn leeftijd. en ja sommige reacties zijn stom waardoor ik ook mijn leeftijd heb veranderd. maar als jullie niks te zeggen hebben moeten jullie ook maar niks zeggen en niet gaan zeiken.
    Xx

Het zou nog los kunnen staan van je leeftijd als je niet twee topics achter elkaar opent waarin je in de een zegt je vriendje te willen dumpen omdat hij teveel met je vriendin doet en in de ander zegt verliefd te zijn op je vriendins vriendje.

Als je dan wilt dat we er normaal op reageren wees dan straight to the point en zeg gewoon dat je je vriendje wilt dumpen omdat je verliefd bent geworden op een andere jongen. Zo pak ik het iig op.

En dan laat ik nu toch je leeftijd er buiten.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

LetMeBe schreef:
    (...)
    Vind jij dit normaal gedrag dan? Daar mogen we toch wel wat van zeggen? Daarvoor zijn we ook hier op Q :Y)

Nou ja, jullie gaan zomaar uitleg geven aan haar woorden terwijl ze het zelf misschien wel helemaal niet zo bedoelt.

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

BlueElephant schreef:
    (...)
    ja dat weten we maar op die manier gaat het tot haar doordringen ;x

Ja het dringt al door me door hoor. En ik snap dat jullie me niet begrijpen ik snap het zelf ook niet meer. Ik ben pas 11 en jullie doen ook wel stom hoor!

TheBitchAyla schreef:
    (...)
    Ja het dringt al door me door hoor. En ik snap dat jullie me niet begrijpen ik snap het zelf ook niet meer. Ik ben pas 11 en jullie doen ook wel stom hoor!

Quizlet kan niet altijd iedereens mening volgen ;]
    Je doet gewoon iets waar wij totaal tegen zijn.
    Ik begrijp dat je het rot vindt, maar het is nu eenmaal zo.
    Als je zo'n topic opent, weet je dat je je aan zo iets kan verwachten.
    Je wist dat het kon zijn dat we je niet gingen volgen, dus is dat maar pech...
    Sorry ;]

TheBitchAyla schreef:
    (...)

Nouja, ik geloof niet dat een van ons echt verliefd is geweest toen we elf waren, teminste, zo zien we dat nu niet meer (toen wel hoor, alleen nu niet meer). Dus het is voor ons ook wel moeilijk te snappen waar jij je nu helemaal druk over maakt. Wat wij toen ons vriendje noemden was eigenlijk weinig meer dan een goede vriend.

BlueElephant schreef:
    (...)
    Quizlet kan niet altijd iedereens mening volgen ;]
    Je doet gewoon iets waar wij totaal tegen zijn.
    Ik begrijp dat je het rot vindt, maar het is nu eenmaal zo.
    Als je zo'n topic opent, weet je dat je je aan zo iets kan verwachten.
    Je wist dat het kon zijn dat we je niet gingen volgen, dus is dat maar pech...
    Sorry ;]

Shit happens :Y)

LetMeBe schreef:
    (...)
    Shit happens :Y)

Hehe.

Euhm, heb jij je vriend nu al gedumpt dan? Want je spreekt al over ex..

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

lieverd,
    aangezien je elf bent en je zorgen maakt over ex vriendjes en verliefd zijn op het vriendje van je beste vriendin, twijfelt volledig quizlet aan jouw geloofwaardigheid. Toen het merendeel van ons hier elf was speelden ze met poppen, knuffels en het enige waar we ons zorgen over maakten was of dat we onze favoriete show niet gemist hadden. Dit is natuurlijk al wat veranderd maar dat van jou klopt echt niet. Trouwens het is het freaking vriendje van je freaking beste vriendin. Als je een echte vriendin bent, blijf je met je pootjes van hem af.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.