• Mijn beste vriendin praat super vaak met mijn ex vriendje.waardoor ik meer met haar vriendje om ging. En opeens voelde ik vlinders in mijn buik als ik het vriendje van mijn beste vriendin zag. Ik weet niet hoe ik het haar moet vertellen. maar de laatste tijd begint hij ook vaker over als wij relatie zouden hebben.Maar altijd als ik hem zie moet ik blozen. Ik ben bang dat zij het ziet. Dus wat moet ik doen??
    zeg alleen iets als je niet zeurt over mijn leeftijd.en over mijn andere topic.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 20:36 ]

    Pemberley schreef:
    (...)

    het gaat niet over je leeftijd, het gaat over wat je doet. Ookal ben je Justin Bieber die zo een topic opent, we zouden hetzelfde reageren.

    Neuh, dan zou er worden gereageerd:
    'KOM NAAR ONZE MEETING'


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Neuh, dan zou er worden gereageerd:
    'KOM NAAR ONZE MEETING'


    wss ook :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    lieverd,
    aangezien je elf bent en je zorgen maakt over ex vriendjes en verliefd zijn op het vriendje van je beste vriendin, twijfelt volledig quizlet aan jouw geloofwaardigheid. Toen het merendeel van ons hier elf was speelden ze met poppen, knuffels en het enige waar we ons zorgen over maakten was of dat we onze favoriete show niet gemist hadden. Dit is natuurlijk al wat veranderd maar dat van jou klopt echt niet. Trouwens het is het freaking vriendje van je freaking beste vriendin. Als je een echte vriendin bent, blijf je met je pootjes van hem af.

    amen to that_O_


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Pemberley schreef:
    (...)

    wss ook :'D

    Oh en de andere helft zou zeggen:
    'Patricia Paays zou ook wel iets voor jou zijn, je houdt toch zo van oudere vrouwen? Tss, jochie.'


    Let it come and let it be

    Als je het vriendje van je beste vriendin afneemt ben je gewoon laag

    -Sorry- :X

    Maar als ze echt je beste vriendin is doe je dat toch gewoon niet?
    En trouwens als je het toch zou doen loopt het toch volgens mij negatief af. Je voelt gewoon één kriebel neemt je beste vriendin's vriendje af, merkt dan dat die relatie toch niets wordt en uiteindelijk heb je niets meer over. Geen vriendje, geen beste vriendin


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Het vriendje van je beste vriendin in willen pikken.
    Topics openen die elkaar tegenspreken zodat je teminste één keer gelogen hebt.

    Ik wil NIET het vriendje van mijn beste vriendin inpikken!

    TheBitchAyla schreef:
    (...)
    Ik wil NIET het vriendje van mijn beste vriendin inpikken!

    Gedraag je daar dan ook niet naar.


    Let it come and let it be

    TheBitchAyla schreef:
    (...)
    Ik wil NIET het vriendje van mijn beste vriendin inpikken!



    Nu volg ik jouw verhaal dus echt niet meer. eerst zeg je dat je 'verliefd' bent op hem en dan wil je hem niet inpikken? Meid, something's wrong.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    TheBitchAyla schreef:
    (...)
    Ik wil NIET het vriendje van mijn beste vriendin inpikken!

    Dude, wtf? Waarom maak je er dan zo'n drukte over dat je verliefd op hem bent?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    oké, nu wordt dit hele topic vaag.


    Obviously.

    TheBitchAyla schreef:
    (...)
    Ik wil NIET het vriendje van mijn beste vriendin inpikken!


    Uhm, ik de draad in je hele verhaallijn kwijt lieverd.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oké, mijn theorie:
    Je had aandacht tekort, dus begon je een verhaal te lullen over dat je verliefd bent op het vriendje van je "BFF". Nu zegt iedereen dat je gewoon slecht bezig bent, dus probeer je je leugen recht te lullen, wat niet lukt. Nu ben je boos, en heb je teveel zelfmedelij. Terwijl jij de enige bent die jou leugens gelooft. Je bent 11 maar probeert je te gedragen als een meisje van 16, en vanwegen die haatreacties heb je je leeftijd daar ook naar veranderd.

    Einde discussie.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Oké, mijn theorie:
    Je had aandacht tekort, dus begon je een verhaal te lullen over dat je verliefd bent op het vriendje van je "BFF". Nu zegt iedereen dat je gewoon slecht bezig bent, dus probeer je je leugen recht te lullen, wat niet lukt. Nu ben je boos, en heb je teveel zelfmedelij. Terwijl jij de enige bent die jou leugens gelooft. Je bent 11 maar probeert je te gedragen als een meisje van 16, en vanwegen die haatreacties heb je je leeftijd daar ook naar veranderd.

    Einde discussie.

    AMEN!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    CountMeIn schreef:
    Oké, mijn theorie:
    Je had aandacht tekort, dus begon je een verhaal te lullen over dat je verliefd bent op het vriendje van je "BFF". Nu zegt iedereen dat je gewoon slecht bezig bent, dus probeer je je leugen recht te lullen, wat niet lukt. Nu ben je boos, en heb je teveel zelfmedelij. Terwijl jij de enige bent die jou leugens gelooft. Je bent 11 maar probeert je te gedragen als een meisje van 16, en vanwegen die haatreacties heb je je leeftijd daar ook naar veranderd.

    Einde discussie.


    Kijk dat lijkt er dan meer op, en dat gesproken door een 12 jarige :P ;)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Pemberley schreef:
    (...)


    Nu volg ik jouw verhaal dus echt niet meer. eerst zeg je dat je 'verliefd' bent op hem en dan wil je hem niet inpikken? Meid, something's wrong.

    Dat ik op hem ben betekend niet dat ik hem wil inpikken.